Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePravidlo šťastného návratu
Autor
Nami 99
Po dálnici Embéčkem,
jede babička s dědečkem.
"Jeď dědečku opatrně,
za chvíli už budem v Brně.
Teď hlásili do éteru,
že právě v tom našem směru,
jede děda v protisměru."
"Už to není jako kdysi,
lidi kašlou na předpisy.
Je to pravda, na mou věru,
všichni jedou v protisměru."
16 názorů
Mladí jezdí bezohledně!
Dávali to včera v bedně
V protisměru všichni, to je drama
Babičko, tady to vidíš přece sama
Policii na ně poštvat hned
A jak tahle blbě můžou jet?
I hazardéři jsou to, vrazi!
Co když nás tu někde srazí?
Já Lucie píšu...
20. 05. 2021Jó Brno má prostě své dědy :)
blacksabbath
20. 05. 2021takhle vyzrále-vyzrálé to bude mňamka
blacksabbath - musíš ještě chvíli vydržet, všechno má svůj čas, jak říká vševěda Jogurt, Ťapšlap zraje v dubovém soudku mé mozkovny jako nejjemnější moravská vínovice... Narážet se bude, až se rušivé kogenery a nevycválané alkoholy promění ve voňavé estery a až se z dubu do destilátu vyextrahuje vanilkové a karamelové aroma! ;-)
Doufám, že večer to snad bude finálně publikovatelné...
blacksabbath
20. 05. 2021Úúúúúúž úúúúúúplně úúúúpím.........já chci úúúúúž Ťapšlapa....Tip a Ťam a Fídóóó´póóóóóóómóóóóóc
blacksabbath - Ťip a Ťap byl přece večerníček, ještě tam byl strýček Fido...
No a Ťapšlap urazil přes noc hezký kus cesty, potkal vševědu Jogurta, získal čarovný meč od brouka Kovaříka, cválal na závodní kočce a letmo se střetl s hipíkem Eduardem z Júesej a jeho českou obdivovatelkou Marjánkou, ale nakonec bohužel usnul uprostřed bitvy, takže dneska ještě musím zjistit, jak to s ním vlastně dopadlo. Doufám, že dobře, a že ten, kdo píše, nebude muset narychlo shánět varhaníka Havraníka ;-)
A ten, kdo předjíždí na nepřehledných místech si myslí, že všichni jsou idioti a jen on je letadlo.
Každý, kdo jede na dálnici pomaleji než vy, je idiot. Každý, kdo jede na dálnici rychleji než vy, je maniak.
Kamamuro......Já ti dám Ťip a Ťap....kde je Ťapšlap???...:-)))):-)))):-))))
Za zbásnění a gerontizaci staré anekdoty o policistech dostáváš zasloužený Ťip a Ťap!
Co třeba tuhle, znáš?
--------------------------------
Dnes děti zlobivé budu se ptát,
víte jak vznikl měděný drát?
Pravdu vám povím, neb štítím se fejků;
dva Rusi se tahali o kopějku!