Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoslední pánská jízda
Autor
Josefk
Po státnicích jsme se na oslavě rozšoupli se studentkami z NDR, které byly u nás na fakultě na praxi, od jedné jsme získali pozvání, adresu a příslib, že se o nás postará. Tolik jsme toužili po rozřešení mnohoznačného příslibu netušených slastí, že za týden jsme ,
4 kamarádi, vyrazili na poslední svobodný výlet za
dobrodružstvím. Byl to fajnový výlet, žigulíkem , Míšeň, Lipsko, Berlín, Postupim, ...města ano, leč dívky nám u nohou neležely tenkrát vůbec. Jaksi na obdržené adrese žádná studentka nebydlela, byli jsme za blbce. Tak jsme se snažili zažít aspoň srandu. Staník, otec dvou kluků, Jiřík, nesmělý hošík, Jožík, sportovec, Míra, docent, já, řidič. Byl to týden velké legrace, vzpomínáme všichni dosud. Ostuda stíhala ostudu, průšvihy se řadily ve vícestupech. V Berlíně nás málem zatkli policisté pro buzení pohoršení, na dohled od tv věže jsme prali v plechové vaničce na valše prádlo...v Postupimském parku Staník osahával kamenná prsa nahatých krasavic, v kempu u Lipska jsme byli sexuálně zneužiti skupinou tamějších sportovců, jednoho dne jsme se ráno probudili rachotem tanků , stany u cedule Vojenský prostor. V Míšni na nábřežním parkovišti jsme několik minut jezdili žigulíkem stále dokola, křičíce na lidi okolo, že musíme počkat, až nám dojde benzín...
Mládí ! Poslední zvonění ?
Bylo to tak veselé, že po návratu domů jsme se všichni..........................
.....honem oženili.