Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senejvíc
Autor
Dagmaram
26 názorů
Morticia Adams
12. 06. 2021Hezká pocitovka...
Evženie Brambůrková
25. 05. 2021Trocha tepla by nebyla?
blacksabbath
24. 05. 2021já dopadla tak, že dneska ležím....nějakej moribundus mě lapil.....jeden neví jak se voblíct.....:-)))))
Dagmaram - to víš, jalovost v životě profesním a milostném (zplodil jsem jen jedinou dceru, zatímco kamarádi a spolužáci mají v průměru tři až pět dětí, často kvůli pestrosti s různými ženami) si xtáru vynahrazuji kompulzivní grafomanií.
Bejt probuzenej je sice vysokého lebek, ale snít je tak krásný... Tip a.
Dobrý večer Vesuvanko, tak doufám, že to byla milá připomínka. cítím nostalgii :-)
Kamamuro, ty jseš človíček tuze plodný. Tvoje přidělávky jsou prima:-)
Okamžiku, pod málem si představuji tu špetku, která mě udělá šťastnou... Lepší? Mrkající smajlík.
Ahoj Beny, díky za slůvko. Určo se ti poštěstí, minimálně na písmáku :-)
Kočkodane, tos uhod, jak přijde tvůj komentář, jsem štěstím bez sebe. Poťouchlý smajlík.
black, jak jsi dopadla?Tady se k večeru udělalo hezky a dokonce jsme seděli na zahrádce na sluníčku. Pak sprchlo a byla z toho parádní duha. Hezčí jsem neviděla...
Lucie, já tam původně měla
chtěj nejvíc,
to málo ke štěstí..
Myslím, že jedem na stejný vlně :-)
Hezká báseň, tiplice mi připomněly dávné časy poblíž Boleveckého rybníka v Plzni :-))). TIP
Kamamuro, dík, budu tvoje doporučení s panem dentistou konzultovat. Možná by stačila jen jednoduchá tyč jako u hasičů.
Kočkodan - gratuluji k novému můstku, doporučuji jeden vertikální mezi spodní a horní čelistí, ať se bakterie zubního kazu z té vykotlané čelisti mohou pohodlně dostat na pole neoraná té druhé ;-) Co se typu týče, doporučují mostík tzv. "oslí", který je užitečný při krkolomných argumentacích.
Dagmaram - jako self-improvement book pro tiplice dobrý, dávám tip, a doporučuji názvy s komerčním potenciálem:
"Jak se lépe vytiplit!"
"Sedm dobrých návyků efektivních tiplic"
"Bzučíme k věci"
"Z neštěstí ke štěstí nejkratší cestou"
"Myšlének nezbedných rej plodný"
Bene, z podivného nočního příběhu prozradím jen závěr – moje učitelka mě pohladila po vlasech a začala mi tykat... no a pak jsem se kurnik probudil! (jo a nebylo to v první třídě, i já byl dospělý)
Okamžiku, za tento správný náhled na tebe osobně cením v úsměvu chrup, který brzy obdrží nový můstek. :-)
Jsem neskromný. I skromný zároveň. Tak newim...
(Copa se Ti zdálo pěknýho Kočko!? :)
Já se (s výjimkou zrcadla) prohlížím dost. A z dnešního ke konci hezkého snu jsem se probudil nerad.
Podle mě je pro Písmačku či Písmáka (tedy i pro tebe) nejvíc, když mu pod dílko napíšu komentář. ;-)
blacksabbath
23. 05. 2021venku bylo hnusně...byla jsem tady v pasti jako tiplice....teď už se protrhává...přestanu ťukat a jdu zkusit štěstí ven....snad s psíkem nezmoknem.....
Já Lucie píšu...
23. 05. 2021Poslední sloka se mi líbí a ano, je to nejvíc :)
ahoj gabi, je to veliký dlouhonohý komár. Létá neslyšně a když je v pasti, tak sebou neslyšně "tluče" o zeď :-)
venku je hnusně, ale stejně vezmu psa, deštník a vyrazím
slunce mi letos přijde jako občasník
brzo bude líp :-))