Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehaiking3
Autor
Dagmaram
33 názorů
Morticia Adams
12. 06. 2021Úplně to vidím. To nebe i ty liky..
Ahoj an, už jsem ti říkala, že mám radost z tipu jak malý dítě?
No, ale určitě jsem ti ještě neřekla, že když si mou věc dá někdo do oblíbených, tak to je prostě nejvíc, bo je to od srdce.
Díky
Evženie Brambůrková
25. 05. 2021Taky jsem obdržela foto.
blacksabbath
25. 05. 2021Zazvoní takhle chlap u sousedů a otevře mu paní domácí. „Je tu manžel?” zeptá se. „Ne, je nemocnej a někde lítá.” „Lítá?”„Jo, má ptačí chřipku!”...asi takhle Dagmaram???....:-)):-)):-))
black, doufám, že už jsi to trochu vyležela. Počasí je pořád hnusné, tak ti nic neuteče.
Manža byl včera na očkování, bolí ho ruka a celý po chlapsku umírá :-))
Irčo máš pravdu. Třebas na to ještě kouknu, pokud bude motivace :-)
díky za koment
Ještě si nemůžu odpustit tohle:
https://www.youtube.com/watch?v=J9ox2SWtVAM
blacksabbath
25. 05. 2021je to prostě krásné.....*/************
Jen zlé pověsti
že se obzvlášť raduji
mezi rakvemi
Chci i po šesti
svou potencí machruji
tak pud káže mi
Když dovolíš...
Kde je duha, říkáš na nebi. A kde je nebe? To nebe, které lajkují.
slunce po dešti –
lidé lajkují duhu
na monitoru
Dášo, je tam dost zmínek o počasí, ještě by se dalo nějak dotáhnout, i bez podrobných /známých/ info... nechala bych čtenáře domyslet, takhle pro mne miniaturka...
Já Lucie píšu...
24. 05. 2021Mluvíš mi z duše, Dagmaram :) Tvůj haiking je dost přesný! Duha je nádherný jev, který stojí i za lajk ;)
včera sprchlo a vzápětí vyšlo slunce. Vytvořil se neuvěřitelný oblouk duhy. Duhu v takové sytosti a nepřerušovanosti jsem ještě neviděla. Hned jsem běžela pro mobil, tohle se musí sdílet. Vzápětí mi na mobil začaly chodit duhy od různých přátel, kteří žijí na stejném duhovém území.
Ano, vím vím, zastav se a vychutnej si ten obraz pro sebe. Nemusíš nikomu odkazovat a dokazovat. Je to prostě krásné :-))