Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senoha na brzdě
Autor
atkij
noha na brzdě -
za ostrou zatáčkou
startuje čáp
nárazy větru -
na hlavní dávám přednost
jízdě kontejneru
15 názorů
Všem děkuji za čtení a přeji jen samé bezpečné cesty a krásné výhledové zážitky.
Pavle, neuvědomila jsem si, že slovo "kontejner" může nabízet více obrazů. Jednalo se o skutečně větrem rozjetý kontejner na odpadky... Netradiční zážitek, když sjel z chodníku na silnici:))
Velmi oceňuji, žes ohleduplná řidička :)
Moc pěkný, obě. Ta první dojemná. U druhý jsem ráda za happy end :) Tip a.
Kouká radostně
hlavu samou natáčku
bude krásný chlap
Do ND v svetru
považuji za nectnost
štve hodně věru
No, ono je někdy na místě přibrzdit vášeň. Nemusel by tam být jen čáp, ale i vrána.
To jízdě tam podle mne patří, protože si myslím, že máš na mysli pohyb kontejneru po ložné ploše. Taky bych dal přednost.
Ale dá se to chápat i jinak. Jsi na hlavní, máš přednost. Tvé Já má přednost ale jsi nejistá (poryvy větru) a místo hledání svého Já dáváš přednost chvylkové radosti z laciného zboží z Číny (jako mnozí jiní), které se k nám dostává v kontejnerech. Netvrdím, že to tak je. Jen se ten výklad nabízí.
Přečetl jsem si tu s čápem v práci, když sem jel domů míchalo se mi bílé značení s asfaltem a zbarvením čapího peří dohromady.
Evženie Brambůrková
26. 05. 2021Už to vidím. A s ostatními souhlasím.
blacksabbath
26. 05. 2021jjj...čáp má přednost zprava:-)))))))
kontejner....tam je to na pokutu.........supér...*/*****************
Já Lucie píšu...
26. 05. 2021Ještěže si nic nepřejela! Hrátky s brzdou na mě pěkně zapůsobily, zvláště ta druhá! Supr trupr senrjú :)
Možná bych to jízdě ve druhé také raději vynechala, ale je to Tvoje, takže už nekecám :)
To je hodně akční úplně to vidím až jsem skoro přivřel oči před nárazem
Vzhledem ke kategorii se usmívám nad startuje v prvním...
druhé akční s náznakem /tragi/komiky - asi bych uvažovala nad vynecháním v jízdě...