Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevlaky
Autor
Ptakopysk
prarodiče odjeli vlakem
pro smrt
teď už vlaky jezdí jinam
nějak vyměkly
a ona neví co s tím
tak raděj umírá na nudu
čuměním do mobilu
je k ničemu - říká že jí to nevadí
když jí to řekne táta
vzteká se
schíza? ne, jenom je to blbka
7 názorů
Mně se to zdá dost dobrý, až na ten závěr, co ti tu všichni předhazujou. Za mě: pokud je to blbka, potřebovala bych víc důkazů, než jen čumění do mobilu. A vždycky místo příkrýho soudu u mě vyhrává snaha o pochopení... Ale i tak tip a.
Thea v tramvaji
01. 06. 2021Ten konec je u mne taky bez emoce.
Asi se mi nejvíc líbí první a druhý řádek - navozuje atmosféru a začíná vyprávět příběh. A pak to sklapne a spadne do nějakého divného hodnocení. Tak třeba to příště udržíš v nastaveném tempu :)
to propojení s dneškem proč ne, ale ten způsob je právě trochu nešťastnej. ad drajv - tím jsem myslela hlavně to, jak ty vlaky vyměkly, jak už jezdí jinam (i když - kam vlastně).
chtěl sem propojit ty vlaky s dneškem
a taky sem se nechtěl držet toho vohranýho jenom historickýho (to na začátku, jak to má ten podle tebe drav) aby mi na to někdo nenapsal - kazatelský žvásty :-)
ze začátku to mělo zajímavej drajv, i když vlak a smrt je dost ohraný propojení
od pátýho verše se to ale začalo kazit... nakonec zbyly jen kazatelský žvásty - nuda, čumění do mobilu, blbka... nevim, no.