Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seP R O C H Á Z K A . . .
Autor
blacksabbath
Nevadí, že nebe ždíme mraky
nohy jsou bosé
a psík? ten se otřese. . .
xxx
Nevadí, že nebe ždíme mraky
žabky v ruce
a psík? ten se otřese. . .
39 názorů
Zeanddrich E.
13. 06. 2021:):)
blacksabbath
07. 06. 2021Děkuji...hezký večer!
blacksabbath
07. 06. 2021Jani...tak vidím, že májový deštíček jsem si užila jenom já:-)))))).....třeba k vám také dorazí...:.)))).....děkuji a měj krásný den!
Ivi, moc pěkně jsi vyjdřila deštivé počas - líbí se mně obě miniaturky, otřásajícího se zmoklého psíka si živě představuji :-)))*** Jinak u nás včera nespadla ani kapka.
blacksabbath
07. 06. 2021Zdravím z Budějc Evženko......jj....bylo to příjemné......ač jsem přišla úplně na žmach.....:-)))))......dnes to vypadá zase na horko...užij si parádní den a děkuji:-)))))))
Evženie Brambůrková
07. 06. 2021To je pěkné a už je na to i dost teplo. :-)
blacksabbath
07. 06. 2021Milane....děkuji za přízeň......:-)))))
blacksabbath
07. 06. 2021Kamamuro dík za báseň......hezký den!
Nevadí, že Ťapšlap taky
ždíme psíky nosem
nežli psíkům dojde kdo jsem,
[ jaképak s tím paky (saky?!)
někde ždímou kočky taky!]
co je deštěm, to je lesem/pra-le-sem!
(co nesníte na podnosu
zpod nosu vám od-ne-sem!)
blacksabbath
06. 06. 2021ukrytá v máku.......tady byl takovej slejvák, že to mezi kapkama nešlo.....až u vás bude pršet....neukrývej se v máku... ale tanči pod jeho květy .....to je jen takové malé šťouchnutí..:-)))))).....děkuji a užij se nedělní večer!
blacksabbath
06. 06. 2021juliáne....děkuji ti....měj klidný večer!
Benetka....já mám také ráda déšť
annn...dyš já si nedovedla vybrat.....však je to také v hříčkách....:-)))))
děkuji......užijte si nedělní večír......
Pěkný, obrazový, tip. Já na tvým místě bych nechala jen tu první, to dublování to podle mě rozmělňuje. Ale opravdu pěkný. Pá a.
Tady v jabkách ani kapka. A to mám opravdu rád když prší. Nu což. Ale sluníčko je taky fajn jen ho nesmí být moc... ;)
blacksabbath
06. 06. 2021Al.....a žížalu dostal??????................děkujííí a hezký večer....
blacksabbath
06. 06. 2021Jamardi.....je to tibeťák.....přes kožich mu na kůži neproprší...:-))))...děkuji
Nani....dík
No vidíš Renato....já to mám spojené s Astairem.....ale to nevadí.....stejně se mi ťapkalo šplouchavě:-)))).....děkuji
Abakus....déšť je to....co tě během chvilky promočí až na kost....v máji je to úžasné.....vřele doporučuji
Aru...k nám chodí Makový mužíček s máčkem pro spaní...:-)))
jasné dievča....bosou nohou bossa novu...
Čudlo....vono to ještě příjde...
Lucííí.....děkuji....už ...Je po dešti a kosové si štěstím pletou noty, je po dešti, ta chvíle nehodí se pro trampoty, už je po dešti a svítí kaluže......"
Luboši....vadí-nevadí.....je to přesné!!!!!
Jardo....a až přijde....mocně dupni do kaluže...:-)))
Děkuji všem....přeji radostný tanec v dešti...:-)))))))
blacki, krásná dvojice dešťových veršů...
Pokud jsi měla na myslí Zpívání v dešti, tak tam tančil Gene Kelly. :-)
Vadí, že nebe ždíme mraky
psík se hrůzou otřese
panička miss\myš mokré tričko
(snad pokus o humor nevadí)
Já Lucie píšu...
06. 06. 2021U vás pršelo? To se divím, tady je krásně :) A Tvé hříčky jsou naprosto skvělé! Jak si je propojila, super!
Krásný dešťový den!
no jooo, co jsem měl dělat? když přijde Chrupínek, tak to každý malý skříteček musí jít spát :D
to máš jako se zubní vílou, ta chodí s kleštěma a bere si zub, chodí k dětem a potom, ehm, k starším... :D
dievča z lesa
06. 06. 2021počkám si ... u nás zatiaľ praží ... a potom naboso bossa novu
blacksabbath
06. 06. 2021Irčo děkuji moc!!!!!
Aru ...tak to jsi prospal krásnej májovej deštík:-)))))))
blacksabbath
06. 06. 2021No..Jo!!!!......:-)))))) zula jsem si botky a užila jsem si to jako Fred Astaire...:-)))))
blacksabbath
06. 06. 2021jjjj.....až na kůži.....:-))))))))