Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seK PRAMENŮM . . .
Autor
blacksabbath
Couvám k pramenům.
Domlouvám myšlenkám
moldánkům prostírám.
Brblání na bílém ubrusu
smíchané s vůněmi heřmánku.
Pozemské tíži rozumí
snad jen červený úplněk.
25 názorů
blacksabbath
15. 06. 2021Zdravím z Budějc.......děkuji Přemku
Pocit k nadechnutí a rozpažení s povzdechem - jak je krásné žít. Bezva.
blacksabbath
08. 06. 2021Jani....děkuji pěkně, jsem ráda, že se ti líbí........měj krásný večer!!!!!
Pozemské tíži rozumí
snad jen červený úplněk.
Krásná je celá báseň a líbí se mně i obrázek :-))), TIP
blacksabbath
08. 06. 2021Bene....děkuji za zastavení se......hezký večer
JJjjj...zemská tíže-nohy víže.....děkuji ann......užij si príma odpoledne!
blacksabbath
08. 06. 2021Evženie.....každý pramen je jiný....děkuji a užij si hezký den!
Evženie Brambůrková
08. 06. 2021Taky jsem tu courala kolem pramenů. Tvé couvání je romantičtější.
Voda je v nich vlažná, slaná a nedobrá.
Přeji všem dobré ráno...a děkuji moc za přečtení a krásné komentáře!!!!!!
(překvapil mě i Yoshira a ani po Lubošovi za jeho variantu....nedám půllitrem po kebuli)
Irčo....tobě díky moc za korekci!
Kočkodan - pozor, kvůli mě už blacksabbath vytáhla katanu z Trezoru, hrozí mi setnutím, jestli nestihnu dodat Ťapšlapa. Může být daleko hůř než jen půllitrem po kebuli...
Ivi, dovolil jsem si ze tvého originálu vytvořit variantu pro Písmáky pijáky. Snad od tebe nedostanu za tuto drzost půllitrem po kebuli.
K Staropramenu
Pádím k Staropramenu.
V hlavě jediná myšlenka –
ať už se ožírám.
Bumbání na špinavém ubrusu
smíchané s vůněmi tuzemáku.
Pozemské tíži rozumí
snad jen, kdo je nametený úplně.
Nejvíc se mně líbí: domlouvám myšlenkám, moldánkům prostírám, brblání na bílém ubrusu.
Tak to se mi fakt líbí. Chtěl jsem napsat nějakou reaktivní miniaturu, ale pak jsem si řekl, že tebe, blacksabbath, kterou obdivuji snad nejvíce z celého toho nepřehledného rumrejchu Božího Stvoření jako unikátní amalgám cílevědomé ráznosti a empatické vnímavosti, obdaruji tím nejvzácnějším a nejryzejším, co ze sebe za účelem obdarování ostatních živých bytostí dokážu vydolovat - a totiž že zůstanu zticha!
Já Lucie píšu...
07. 06. 2021Poslední dvě sloky jsou naprosto top! Je to dooost dobrý, baví mě to číst dokola (už asi potřetí, hehe) :)
dievča z lesa
07. 06. 2021nádherná súmračná tíšina