Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIn memory III
Autor
cvrcka
10 názorů
Luzz, taky moc dekuju za Tvy k tomu.
Vubec nenutim se tim prohlodat, je skvely, ze napises, ze Te to neudrzelo, to se prece jako zpetna vazba tuplem pocita!
Ja se vzdycky snazim hlavne o otisk dojmu. A urcite se nejednou sama zababram. Diky.
Radovane, diky moc za rozepsani dojmu. Je takova mlzne vzpominkova...a i delka versu je pro me uplne rekordni.. ohmatavam to umeni poslepu :) vazim si ctouciho sdelneho oka!
Law :D diky! A ted si predstav, ze jsem dodatecne zjistila, ze to nejspíš tenkrat byla ulice U elektry ! Fajx paz! Cas dodava důstojnosti i "zrudam"!
se vracím... myslím, že jsem ji už kdysi četla. s některými místy si nevím moc rady... to lámání veršů mě občas irituje, vyrušuje; ne vždycky vidím opodstatnění (anebo na mě prostě nepůsobí, jak by mělo)... možná při jiném rozpoložení bych to vnímala jinak, těžko říct... jakože - ty nenadálý řezy ten text ozvláštní, ale zároveň jej trhají, pro mě je to často na hranici srozumitelnosti (jasně, jasně, báseň asi nemá být hned srozumitelná, neservírovat vše až pod nos, čtenář má hledat, ale když mě při tom hledání furt někdo/něco ruší, tak se hledá dost těžko... a je to svým způsobem unavující; mám tendenci od toho utíkat, pardon).
ale ať jen nekritizuju - ty mraky jsou dobrý. skvělý. vlastně celá poslední sloka.
Radovan Jiří Voříšek
13. 06. 2021Cvrčko, líbí se mi rým ulicí - půli cích
naopak přemýšlím o ději a přijde mi v mnoha pasážích náznakový a to v tolika, že je možné se v něm ztratit a nezjistit kdo, co, komu a proč
lámání veršů je nevšední, přijde mi že tím je je jakési svěží
ta Elektrárenská ulice mě furt dere ...:) přetrvává v rezistentním stavu - svém - všechny mé náhledy na poezii :)) tamtudy bych nešla ani zaboha - už je z principu! nerozžvýkatelnosti prvního verše :D Ale jinak je pořád dobrá, moc dobrá - pro mě