Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDodatek k soutěžím...
Autor
Gora
Vážení Písmáci,
jsou zde poukazy na knihy vydavatelství KAZDA, každý v hodnotě 250,-Kč pro výherce z těchto soutěží:
Báseň roku 2020:
1. místo – Philogyny
2. místo –Viviana Mori
3. místo – Thea v tramvaji
Próza roku 2020:
1. místo – Edvin1
2. místo – Tetřev
3. místo – revírník + Bohouš Krejza - tedy 2x
Tématický den 2021:
1.čtvrtletí – blacksabbath
Výherce z Prózy roku 2020 prosím (kromě B.Krejzy) o zaslání jejich emailu na irena.mondekova@email.cz
Adresy ostatních mám ze soutěže BR k dispozici a poukazy pošlu. Vy si pak můžete vybrat knihu podle svých představ! Kontaktujte prosím Nakladatelství KAZDA.
Gratulace všem, kdo vyhráli!
Poděkování (za nás, kteří pro uživatele soutěže připravujeme) Dobrému spolku a Nakladatelství KAZDA.
19.6. je další kolo Tématického dne - Den malin nezralých.
20.6. ve 20,00 končí možnost přihlášení básně do BR 2021/II.
18 názorů
Ruža z Moravy
11. 09. 2021Komu se nelení, tomu se zelení i dostane ocenění . gratuluji též.
Určitě mě neubude a nebude nic stát (natož 250 Kč), když na poukázané výherce mající nárok na poukaz také nasměruji svoje blahopřání.
Dodatek: Pochopitelně jsou medajlové umístěnky výrazně ovlivněny skutečností, že se soutěží neúčastním já. Úmyslně autorsky abstinuji (maje jak všeobecně známo dobré srdce), abych dopřál kolegům Písmákům onen slastný pocit z úspěchu. (mrk)
blacksabbath
17. 06. 2021P.S. k 08:34:22....Gratulace všem, kdo vyhráli!
Děkuji všem, kterým vděčím za tuto nádhernou výhru...potažmo těm, kteří tyto poukazy pro náš server získali......do nakladatelství Kazda už jsem nakoukla a je tam věru co vybírat.....mě nejvíce zaujaly knihy od Petera Wohllebena.....MOC VÁM VŠEM DĚKUJI!!!!!!!
Evženie Brambůrková
16. 06. 2021I když jsem nic nevyhrála, přeju jim to. :-))))
Ještě jednou velká gratulace všem a pěkně si užijte výherní poukaz ;)