Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seblíž kosti více zvíš
Autor
cvrcka
15 názorů
Radovan Jiří Voříšek
19. 07. 2021ano, překlep, telefonoval jsem u psaní komentáře, a my chlapi neumíme 2 věci zároveň
Radovan Jiří Voříšek
19. 07. 2021no právě, napsat - má to vaječníky - mi přijde nesrozumitelné
Litartsi, dekuji za kritiku.
Atkij, diky za explicitni zamysleni!
Law, kdyz se krátí svice, málokdo to ma lehky!! Mrk, dik!
zajímavý člověk, si myslím, že to nemá (nebude) mít lehké ... v tvé hlavě:)) a nebo všechno jinak :D - a nedám se poddat! Líbí
Vím víc čtení, tím více na dřeň, zamlžená konfrontace s pokrevním poutem, má svůj původ i důvod.
cvrčko, ono nejde ani tak o chápání češtiny, jako o obvyklý slovosled - jen můj pocit, nic víc...
Goro, podle mého mínění čeština umožňuje chápat i přeskočený slovosled - prestože nejvíce by odpovídal výklad "pojednou kmet" - tedy obraz okamžitého zestárnutí, tak lze vyložit i způsobem "pojednou nejdražším zbožím stín"Si myslím. A děkuji :)
Heeej, Benetko, fajně mi to dáváš zpět ! Díky :) moc mě těší, že ses tak "napásl"... kdybys chtěl více vysvětlit, klidně se ptej..
Zaujalo totéž co Benetku, cvrčko. Metaforky objevné, báseň má pěkný generační motiv... a co vlastně nutně potřebujeme k žití??
Jen moc nerozumím, proč je kmet pojednou pyšný:-)
Teda...
Ty rozhodně nepíšeš JEN TAK něco...
Rád bych zcela do detailu porozuměl všemu o čem píšeš ale to by jsi mi asi musela říct z oka do oka...
To co píšeš mě dráždí a nutí k přemýšlení. Plus k tomu zcela jistě ještě zmáčknout knoflík fantasie. Ale i tak... Ufff!
...protáhnout velblouda uchem jehly...