Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semobil mi...
Autor
atkij
mobil mi píše
očekávejte déšť -
čekám
14 názorů
Díky, Lucie, úleva ( a třeba v podobě deště) většinou stějně přichází nečekaná:)
Já Lucie píšu...
20. 07. 2021Jojo, to znám :) Nádhera v očekávaných kapkách...
Díky za vaše (nejen) dešťové kapky.
Pavle, jasně že takové blondýnovské(takže přesně o mně:))
Chápu Tvou námitku. Také jsem si prohrávala se slovíčky - tak, takže, už, ještě...a vždycky jsem smázla, no...
Jestli jsi blondýnka, tak oceňuji, že si umíš udělat legraci sama ze sebe.
:-)
Ale vidím v tom ohromný potenciál, který by se dal rozvíjet i do hloubky:
mobil mi píše
očekávejte déšť -
čekám (stále)
Hmm, u nás jen pofukovalo, zatím nic víc. Tedy lepší než nějaká futeř...
Abakus...to je milé:)
Evženie Brambůrková
08. 07. 2021U nás nebyly vidět domky na druhé straně ulice.
Jituš, vtipné.
Tady to řádí teď. Potřetí za odpoledne. Nevíme už, co očekávat... držme se všichni.
Jé, tak to jsi měla, Ivi, velké stěstí. Kam se na to hrabe má pitoreskní kvazi situace. Hlavně, že už jsi v bezpečí.
mistní rozhlas hlásil....ukliďte vše co není přivazané.... a pak se tady přehnala taková smršť, že padaly i staré lipy.....byla jsem zrovna s psíkem venku....pár vteřin...a nemohla jsem se dostat do domu natož otevřít dveře.....to jsem nečekala....