Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVERŠE Z LOUBÍ . . .
Autor
blacksabbath
Vymetám dávné verše
ne bez příčiny
šminky rozmazala doba
závrať zprůhledněla
světlice spadla bez padáku
asi tenkrát Bůh nemohl
jdu s tebou loubím
napůl . . .
33 názorů
blacksabbath
10. 08. 2021En. .... děkuji.....přeji hezké dny!
blacksabbath
06. 08. 2021Děkuji zá návštěvu...přeji krásný víkend!
blacksabbath
05. 08. 2021Děkuji moc.....přeji krásný den...i když u nás prší:-)))
blacksabbath
01. 08. 2021Phil.....děkuji moc!!!!
blacksabbath
25. 07. 2021Děkuji....:-))))
Já Lucie píšu...
21. 07. 2021Wow, můžu dodat, že je to prostě nádhera. Smutná, ale to se s překrásnou básní nevylučuje...
Bene, "loubí" jsem si musela vygůglit, i když obrázek u básně hodně napovídá :)
blacksabbath
19. 07. 2021díky za tvůj otisk zde:-))))
blacksabbath
18. 07. 2021cassy....děkuji, že jsi se o svůj zážitek podělil .......
Milane ... děkuji
Janino.....už jsem opravila.....nevím proč, ale obrázek po nějaké době sám mizí.........na konci loubí je ten chybějící dílek....
děkuji moc
i všem, kteří tady zanechali stopu....
Zdálo se mi to až příliš stručné, jako že si to člověk může domýšlet všelijak... pak jsem díky jednomu tvému komentáři našla chybějící dílek. Když teď vím, proč jen napůl, je to krásná smutná báseň...
Obrázek se mi nezobrazuje, vidím jen rámeček a v něm prázdno... nebo to tak má být? Vlastně by se to asi k textu hodilo.
za domem bývala stráň...plná stromů...jako kluci jsme byli hrdí, že jsme dokázali zdolat úplně všechny...jen ve větvích jedno z nich (a přitom bylo tak snadné vyšplhat nahoru) jsme svírali kmen mnohem pevněji...a po zádech nám přebíhal mráz..někde odtud spadl L. a už jsme ho nikdy neviděli
blacksabbath
17. 07. 2021Maruško....děkuji a...ano....loubí pořád stojí.....
Evženie Brambůrková
17. 07. 2021A zůstala jen ta milá vzpomínka na to vaše loubí. To je krásné.
blacksabbath
17. 07. 2021Bene, chytil jsi to dobře....(chodívali jsme tím loubím spolu...dokud †)
P.S. až budeš zase vymetat ty šuplíky....nezapomeň vymést i něco sem....
Bačkovský.....díky za empatii
Pánové, užijte si příjemný večer
Loubí. Hmmm - takové hodně málo používané slovíčko v češtině... Jsem přesvědčen že hodně mladších ročníků si to bude muset vygůglit co že to vlastně znamená. Naopak co je to gůglit ví zcela neomylně... :)
Jinak: Taky se chci vypořádat se svou psavou minulostí a vymetám šuplík. Jde to ztuha neb se nějak nedokážu dokopat.
Píšeš hezky. Baví mě Tě číst. Pokaždé nalézám nějakou jinou rovinu toho co chceš sdělit.
Ale tady se přiznám že se moc nechytám. Ale už mi to (z obvyklé příčiny) příliš nemyslí... A nebo newim.
Já za vším hledám Lásku. Jdu s tebou loubím napůl je pro mě že tu "svou" Milovanou zároveň mám i nemám. Jakože Ji miluji/Ona to ví a nechá mě kráčet po svém boku (v podloubí) ale_ Ale nic víc. Takže Láska napůl. Takže u mě zcela normální a přirozený stav! :D
blacksabbath
17. 07. 2021Al....děkuji pěkně i za korekci:-)))))
blacksabbath
17. 07. 2021Jani....to mě moc těší.....děkuji.....užij si pohodový večer!
blacksabbath
17. 07. 2021Renato, Luboši.....vzala jsem si malou metličku a malé košťááátko.......zůstalo jich málo
Jamardi....máš pravdu.... teď je to...Díky za každé nové ráno
Nikolasi, Jardo......děkuji za vaše stopy tady..:-))))
Ivi, vzala sis na to vymetání koště, nebo šlo
spíš o metlu? (hlavně o mě něco podobného nepřeraž)
A ty verše vymetáš košťátkem nebo metličkou? Moc pěkně jsi je uklidila a sepsala. A obrázek taky móc pěkný. :-)
Jak říkají pesimisté - nesmí se moc očekávat aby potom člověk nebyl zklamaný.
blacksabbath
17. 07. 2021Irčo.....ano-ano....dnes je den na mini:-))))děkuji
Aru...ještě abys mi dal jen třičtvrtě:-)))))
dievča......děkuji....
a díky všem co nakoukli
pod klenbou polovica čaká kým odbije celá
Stylově, razantně jsi vymetla, Ivi... dnes je asi den na mini...