Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHudsonův záliv
Autor
Gora
Bazének s výhledem.
Na (mou) duši
levituji k souhvězdím.
Potrubí vrní a trysky perlí.
Kočky uvykly
a besedují. Mlčky.
39 názorů
díky, Boženo...
a k tomu avízu - vlastně stačí, když nick, kterému chceš odepsat, zamodříš, /pak - odeslat/jak jsem ti psala, jen pokud tam není, napíšeš jej do poslední linky...
Díky, Lído... když vyjde počasí, kolem bazénku poletují světlušky, je to jako ze Snu noci svatojánské:-)
Když se dívám na obrázky H.z na internetu, tak to odpovídá. Dokonce nad nimi na severu vidím ještě lišku:). První je poetičtější, druhá hravější. Spolu léčivé.
Evženie Brambůrková
22. 07. 2021Taková hezká představa :-)))
Janino, tak jest. Ale bude možná trochu problém s názvem – ten nejvhodnější Bídníci je už obsazen. (smajlík přepnutý na mrkací režim)
No právě, Janino, proto... ale stejně mám takovou velikou "duši" - jistota je jistota... díky i za předchozí... většina mých dílek je promýšlena v bazénku - je tam absolutní klid.
V Hudsonově zálivu je prý nejnižší gravitace... ale když plaveš ve vodě, stejně si připadáš jak pírko, klidně i v rybníku za dědinou :-)
Radovane, je to prosté...
plavu si, jako snad posté
o půlnoci pod hvězdami...
kočky stráží duše klid -
vivat můj "Hudsonův záliv"...
Radovan Jiří Voříšek
22. 07. 2021no jo no, já potřebuju rozumět, aspoň nějak, něco, tady mi to nejde
Jituš, díky... no, 4,5 m x 6m - to se asi jinak nedá nazvat:-))), ale jsem šťastná i za něj... dík.
jen slovo bazének mi nějak nekoresponduje se zbytkem...asi že ho mám spojený s malými dětmi...
...na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí... evokace. No prostě POHODA až ke hvězdám:) Už se taky těším, až...
blacksabbath
22. 07. 2021tiše ti ty obrázky závidím....ale přeji!!!!...:-)))))...paráda!!!!!!
Pocit relaxace se přenáší i na mě. :) Kočky jsou fajn, že neruší a mlčí.
I kdyz jsem jiz postarsí kocour, tak mlcet nebudu a vyjádrím svou spokojenost. Podobne jako Lucie i s fikaným zapojením levé a pravé závorky.
Z predeslých slov vyplývá, ze mne nikterak neudivuje Janino vrnení (ac není zádná trubka), ke kterému se bez dovolení dovolím pridat k kvytvorení duetu. (smajlík)
Jani, "musím" chodit plavat i v noci - kočky na mě čekají:-)), ve dne v těch vedrech spí... tobě díky...
Irenko, kočky mě potěšily, i když besedovaly jen mlčky, bazének s výhledem se mně také líbí :-))), TIP
annnie, pár lidí by se ještě vešlo, ale pak nevím, jestli by bylo slyšet to vrnění:-))), dík!
Janino, s kočičíma očima naskládanýma kolem bazénu a hvězdami nad hlavou se to vrní báječně!! Díky.
Já Lucie píšu...
22. 07. 2021Dobré ráno! Líbí se ta závorka! Ještě jinak hříčku ozvláštňuje. Mlčky :)