Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePan Vrtiška: Záhada mizejících turistů - Díl druhý
Autor
blacksabbath
24 názorů
ann....na konec vedou ještě dva díly:-)))))))
Evženie Brambůrková
25. 07. 2021Pěkné to máte, vy dva. Nebyli jste moc dlouho na sluníčku?
Irčo....děkujeme.....to jednoho...vlastně oba...potěší.....
Taky máte, milí spoluautoři, můj upřímný obdiv, jak to vše stíháte psát!
Příběh je vtipný, nenechám si ujít pokračování, jdu na třetí díl!
blacksabbath
24. 07. 2021děkujeme lastgasp.......myslím ale, že se budeme zuby nehty budeme držet Nokie 3310...:-)))))
Stále krásný a zajímavý začátek s mnoha informacemi, které nás seznamují pomocí transferu s novinkami. Možná se z obsahu ztratí Nokia 3310 (to bude Kočkodan smutný) a objeví se Nokia 5110. Děj se zamotá a budeme překvapeni.
blacksabbath
23. 07. 2021Ano, ano.....přistáli.....jen jestli je najdou ve třetím díle????.....Toť otázka.......:-))))
blacksabbath
23. 07. 2021Luboši!!! - následuje pouze řada chcechtajících se smajlíků
dievča z lesa
23. 07. 2021zatiaľ prekonávajú problémy havajskou zadnou ... *
blacksabbath
23. 07. 2021Aru...ten to ví....ale...nic nepoví:-)))))))
třetí díl je tedy na spadnutí? ano? ne?
kdo nám to poví, Vrtiška, Ferda, Linda, rosnička?
:D
blacksabbath
23. 07. 2021Al....jak dopadne to se teprv uvidí.....my sami nevíme:-))))
Jani....chválím tvou zvědavost....já vlastně také nevím....možná v té vyhaslé sopce?????
Milane...ó ano.....byl náročný...a to měli první třídu a let bez přestupu:-)))))
já mám mooooře času :))
takže stíhám. aby zase nebylo přenokiováno ;)
Ja koukám a valím oči, kdy vy to stíháte?! Ale dobře to stíháte :) Kdepak asi jsou ti lidé? Mám takový pocit, že ve třetím díle se to ještě nedozvíme :) I tak se těším!
To Kočkodan: Souhlasím s Tebou :) Zmíňky o Nokii nemají nikdy chybu!!!
Já jsem hlavne rád, ze se na scéne zase objevila Nokie 3310, protoze bez Nokie 3310 by to proste nebylo ono. Tenhle pohyblivý telefon, ano, myslím Nokii 3310 (na kterou by mimochodem koukal starý dobrý Alva Bell jeste mnohem nestandardneji nez mláde skotu na novotou vonící chlévská vrátka), je proste neocenitelný pomocník. Vzdyt ona – pro jistotu pripomínám, ze jde stále o Nokii 3310 – muze pusobit (viz prubeh opustení letounu) dokonce i jako odstrasující zbran.
Mne osobne ani tento druhý díl neodstrasil a nahlédnu i do pokracování. Ano, priznávám, predevsím proto, abych se opet setkal s Nokií 3310. At se klidne panu Czernému ztratí treba vsichni turisti, jen at PROBOHA! neztratí pan Vrtiska svou Nokii 3310!!!
iví, to město je všude kolem tý sopky, stačí aby se zvedli od palmy :D
jak nebrkli? hezky si ji připravujeme, Vrtiška intenzivně pátrá :D
Byla to dramatická cesta, pan Vrtiška to dobře vyřešil. Hlavně, že se dostali na Havaj. TIP a těším se na pokračování :-)))
blacksabbath
23. 07. 2021Aru...ještě jsme o tu záhadu ani nebrnkli a už máme dva díly......:-))))))))))...Jjjjj....užívám si to v Honolulu......:-))))))))))))))))))))))) A teď.... jak se dostanou od sopky do města????? Má Ferda dost peněz na nákupy????? Dojdou konečně už ve třetím díle k panu Czernému? Začnou už pátrat po mizejících túúúúristech?????...Co myslíš, čtenáři?????
to je havaj být na Havaji :D
další díl v záři Honolulu ;)
pěkně nám to odsejpá iví, už se té záhadě docela blížíme na kloub, viď? :D