Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZaslechnuto
Autor
cassy
Věčnost je pouťový balónek
který se vznáší výš a výš
než exploduje v úrovni závratě
a perikardu věžních zvonů
Dítě tleská nevinnýma rukama
my pěstičkou z pavučin
zběsile bušíme na záda brány
bez pantů klik a kukátek
Ze všech triků
triko
Ze všech býků
bzikot
6 názorů
Za tu prvou jasny : T***. A dalsi uz nepotrebuji... znam ten pocit na sz osti a koncu- a vlastne byt nemusi... Ake verse tak vznikaji... Nekdy....
Zeanddrich E.
22. 08. 2021No odezírat ze rtů vedle na stole ležícímu člověku je vskutku zajímavý způsob tvorby :)
díky za přečtení a komentáře...
je to mnohem jednodušší než se zdá...tyhle řádky jsou postavené na skutečném zážitku z podobného kulturního stánku...společensky unavený mladík u vedlejšího stolu opravdu drmolil cosi o večnosti...a protože jsem mu rozuměl jen každé třetí slovo...zbytek jsem "dotvořil"...
Vlastně si nejsem jistá, o jaký věčnosti tu píšeš: o touze po věčným bytí, po "nesmrtelnosti" dobytý našimi činy, po životě na nebesích ve smyslu např. katolickýho nebe či o setrvání v reinkarnačním kolotoči ve smyslu dalajlámovy modlitby? Nebo jen o tý věčný touze natáhnout příjemný okamžiky do nekonečna??? Tak či tak je to pro mě zajímavej, inspirativní a hloubání podporující text, pěkně napsanej. Tož tip a.
Za tu prvou jasny : T***. A dalsi uz nepotrebuji... znam ten pocit na sz osti a koncu- a vlastne byt nemusi... Ake verse tak vznikaji... Nekdy....
blacksabbath
25. 07. 2021Líbí....nejvíc první sloka....*/*********************