Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTŘI SCHŮDKY . . .
Autor
blacksabbath
Jeden zub
dva kroky v prostoru
po čtyřech je to rychlejší
ke psí misce?
Vlasy do pasu, modrá kukadla
z hromady kostiček po barvách
společně výš a výš
kdy bude poslední?
Jedna noha na podložce
druhá běží vedle ní
odrážím se - nestačím
přerostl mě?
40 názorů
blacksabbath
28. 10. 2021Dílko je o mých třech vnoučatech...
první sloka - vnučka jeden rok
druhá sloka - druhá vnučka čtyři roky
třetí sloka - vnuk jedenáct...už mě přerostl...ale jen výskově:-)))))
děkuji za nakouknutí i komentář...hezký den!
já jsem opravdu rád, že jsem na pismaka narazil. skvělé čtení zdarma! děkuju ti, bavíš mě.
rád rozebírám díla a chci je správně chápat. dilo je psané o dítěti? dceři, vnucce? O jejích prvních kruckach až narazíme na to, že tě prerostla?
blacksabbath
08. 09. 2021:-)):-)):-))..........hezký den!
Zeanddrich E.
08. 09. 2021.. :)
blacksabbath
05. 09. 2021díky za tvou stopu u dílka:-)))
blacksabbath
10. 08. 2021<*-*>.... děkují...pa
děkuji ann...:-)))))))))))))
blacksabbath
30. 07. 2021Děkuji za tvou stopu zde...hezký den!
Dagmaram....to je to nejmladší a nejsladší vnoučátko.....ty starší už víc zlobí:-))))))....děkuji a měj krásný den!
blacksabbath
29. 07. 2021Maruško a ten můj to neufuní:-))))).............děkuji a měj hezký den!
Evženie Brambůrková
29. 07. 2021Se svou novou koloběžkou ty malé hravě doženu. Ale musím čekat na psíka, má krátné nožičky.
Black, já to nebyl, kdo zmínil temno(tu) hned v devíti štokách... Ale situaci zachráním – přicházím s Lojzovou lucernou!
Luboši, proč do toho zatahuješ ještě i Jiráska??? Následuje smajlík s paličkou na maso
Já si tento obraz vykládám takto: Muž představuje Luboše a boží dar symbolizuje Ivi. A má to znamenat, že bych (se pro) tebe někdy i rozkrájel. Vztahy (ne)jsou na ostří nože. (snad nepřijde tvůj silný úder paličkou na maso do mé palice s následným temnem...)
blacksabbath
28. 07. 2021Nikolasi.....děkuji a přeji hezký den!!!!
blacksabbath
28. 07. 2021Markétko....letííí, letííí.....děkujííííí:-)))))
blacksabbath
28. 07. 2021Luboši.....stačila by tři poschodí?....Může jich být i deset! Takže horrorové počítání pro děti do deseti.
V prvním poschodí tma, v druhém poschodí tma, ve třetím poschodí tma, ve čtvrtém poschodí tma, v pátém poschodí tma, v šestém poschodí tma, v sedmém poschodí tma, v osmém poschodí tma, v devátém poschodí tma - v desátém poschodí světlo. U okna stojí muž, v ruce drží nůž a a a krájí chleba.
Následuje řada chechtajících se smajlíků
blacksabbath
28. 07. 2021JJ....ta první sloka má jeden rok...přesně za měsíc:-))))
blacksabbath
28. 07. 2021Renato....stalo se to minulý týden, když jsem tady měla všechny tři najednou a nevěděla kam dřív a koho dřív a s kým dřív si hrát......jeden zub má jeden rok....vlasům do pasu už jsou čtyři....jedna noha na podložce - koloběžce se prohnala už rokem jedenáctým:-)))))))))))))))))
Po čtyřech je to také bezpečnější – aby najednou nebylo z jednoho nula zubů.
A příště napiš něco i pro místní pijáky. Mohlo by se to třeba jmenovat Tři soudky… (zřetelný smajlík)
blacksabbath
28. 07. 2021děkujíííí
blacksabbath
28. 07. 2021Renato....vnoučátko.....vnoučátka....tři:-)))))..jeden rok, čtyři a jedenáct
Al., cassy, Jani ........děkuji za vaše milé kritiky.
Užijte si krásný den!!!!
rostou, rostou rychle, je dobře si je užívat, dokud to jde, pěkně jsi zachytila :-)
ty motýlky zkoušíme chytit do sítě okamžiku...ale vždycky uletí...
ale je to milé: ten okamžik, naše snaha i motýlci...
je to tak.....děvčata....s vnoučátky čas hrozně utíká....tempu toho nejstaršího už sotva stačím...kde jsou ty doby, kdy on jel na koloběžce do školky a já z ní......děkuji za vaše kritiky
a díky všem co vystoupali po schůdcích se mou......
přeji vám krásný den!
Já Lucie píšu...
28. 07. 2021Jeee, to je milé, Blackie! Moc pěkné obrázky :) Ach, ty ratolesti...
skvělé stáří ... cítím jak mě přerůstá, tak snažím se udržovat balanc :) Ale vím jaks myslela, jen mi hlava čte po svém - díky za dráhu a prostor, kde se dá hrát
dievča z lesa
28. 07. 2021poetické foto ...*
Děkuji Irčo......třeba si jenou přečtou... jak je viděla babí..:-)))))))))))