Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePředvolební glosa
Autor
supizmus
Stran, označovaných za krajně pravicové či krajně levicové, letos kandiduje tolik, že se pro mě volby stávají okrajovou záležitostí.
10 názorů
Evženie - co když je zcela všechno vyrobeno, utkáno, upředeno a ukováno z pozlátka, stejně jako můžeš zkonstruovat v teorii množin přirozená čísla pouze z prázdné množiny, množiny obsahující prázdnou množinu, a množin obsahující množiny obsahující buď další množiny, nebo prázdné množiny? (Pozor, nešlápni v trávě na rekurzi!) Jak se pak nedat ošálit pozlátkem, když jediné, co máš k dispozici, jsou různé formy pozlátka? He?
annie - jako subjekt stižený orientálním fatalismem dávám přednost stání na běžícím pásu nebo eskalátoru - obě nohy stojí nehybně vedle sebe, ani jedna není víc kupředu než ta druhá (v karate se to jmenuje "heiko dachi"), zatímco eskalátor mě bez námahy veze vpřed a vzhůru, čímž je automaticky činěn na mě a ostatních cestujících pokrok. Mohu jen doporučit.
Evženie Brambůrková
29. 07. 2021Rychle zorientovat a nedat se ošálit pozlátkem.
Hlavně vám přeji, abyste se před volbami kvůli nesmírné obtížnosti výběru a po jejich skončení v důsledku výsledku nedostali na pokraj šílenství...
Aleši, to je zřejmě myšlena vakcína proti vzteklině. (ur)nový druh smajlíku
Vrávorejme po krajnici
domů cestou z hospody,
neb ten kdo se středem šine,
má k obavám důvody.
Velká auta, auta malá,
bull-douzr ze zatáčky,
ve středu je možnost stálá,
že skončíte na sračky
že vám spadnou natáčky.
Teď se cílí na teenagery, mění se totiž jejich hlas
letošní volby budou údajně jen pro očkované...:o)