Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepojítko
Autor
Dagmaram
13 názorů
Lucie, zatím to bude brzká vzpomínka na bradavici, která se pomalu ale jistě odporoučí, už jsem tomu takhle blízko, a pak si budeme o tu společnou chvilkou dál .. :-)
Irčo díky, jsou to vzácné okamžiky nad bradavicí. V tom je to úsměvné :-)
cassy, parádní koment.
On je to paradox, z pravidelného ošetření bradavice, které by vlastně mělo být otravováním se nad nehezkým útvarem, se vyklubala společná chvilka pod lampičkou. Říkam Ladušce, Ladi, co budeme dělat, až tu bradavici porazíme, bude nám to chybět, že? Mami, něco vymyslíme :-)
mezi matka a dcerou jsou takové chvilky vzácností, i když si rozumějí
Já Lucie píšu...
31. 07. 2021Díky, že ses s námi podělila o vzpomínku!
chápu...asi v deseti letech mě pokousal pes...dodnes mi na zádech schází jeho zuby :-)))
No, to se ale musela dcerka opravdu zatraceně moc naštvat, když utekla z domu... (neztrácej naději, třeba se jednou zase vrátí)
fakt taková blbůstka, ale asi to znáte a umíte se vytůnit na stejnou vlnu :-)