Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční mňaukíjání
Autor
Aru
Po nocích po střechách
bloudím sem tam
Mňau mňau
Všichni dávno spí
jen Měsíc mrk krá
Tak to bychom měli
z okapu kapka v oku
doušek dechu zbývá
mňaukneš ty i já
Ještě jedno zív
na konec
a honem na kutě
mňau mňau kšá
36 názorů
Máš pravdu, Aru, kšá se dělá na všechny ptáky. Jsem nečetla dosti pozorně a krá mi jaxi uniklo, se kaju mistře Aru.
Kšá se dělá na slepice. Na kocourka se dělá čičičičičí, mámo připrav si zeleninu, naložíme si svíčkovou. Z králíka co mňoukal? Odkdy jsi taková fajnovka? No dobře, tu hlavu teda dám psům.
ahoj mňauí, já vím, ono to je jen pro účel textu, že to tam zní vesele :)
děkuji ;)
Ty kočky v noci pod oknama nemňoukaj, je to, jako když kvílí dítě a psi šílí... :)
mňau mňau bixley, svoláváš kočky? :))
krásný večer, už se zvolna probouzím mňauí :D
blacksabbath
01. 08. 2021"Kocourku".... z okapu kapka v oku......huš-huš na kutě.......Aru....to je boží!!!!
mňau mňau, Kamamuro, přesně proto haiku netvořím, jelikož to můj evropský mozek nebere a pro mojí slovanskou dušičku je to příliš mňauísvazující. díky, první moje dokonalá mňaubásnička :D
osmiHanko, úplně tvou kočku chápu, některé noční kočkošelmičky zpohodlní, také už dávám přednost pelíšku pod střechou, i když krb s hořícími polínky mi pořád nechtějí pořídit a jak jistě víš, bez krbu není domácího mňauštěstí, díky a mňauahoj ;))
Kočkodane, jako bys nevěděl, že mi nejde o žádnou mňauliteraturu, ale jenom co mi vypadne z hlavy ahojmňau ;))
(Všimli jste si, že když někdy lopotně konstruujete haiku, tak se přečetné motivy, citoslovce a dojmofond ne a ne vejít do toho proklatého 5-7-5 cestovního kufru? Nejdřív tlačíte, pak si pomůžete nohou, a pak skočíte na víko a šlapete, a dupete, a když už ho skoro dovřete... tak zpět, venku jsou přece ještě osmé fusekle, kartáček na zuby a oddychová kniha "Zavařujeme bobuloviny!"
Rychle povolíte víko haikufru, a po menší explozi zase všechno našlapete dovnitř, jen abyste zjistili, že se to naspodu trhá, a že se ta vzniklá bachratá věc do prostoru pro příruční zavazadla stejně nevejde?
Tvorba do prostorově omezené pekařské formy je naprosté peklo!)
Le(t|s)ní par(n)omňauk!
Šlusss!!!!!!! <-/-\-> Reprobiohoďky
Mňaukí do(ti|cva)kly!!!
naša mačka posiela jedno rozospaté mňaááááu a odkazuje, že hoci je pôvodom z ulice, už dávno nelozí po strechách, spohodlnela a v noci spí, nie ako jej pouličné súkmeňovkyne...
Aru, s tímhle dílkem jsi to zase jednou pěkně vymňouknul... ;-)
dievča z lesa
31. 07. 2021mau kšá vŕŕŕ ...*
Já Lucie píšu...
31. 07. 2021Tvá blbůstka je mňaukózní i mňamkózní :)
žádný strachy, zatnu drápky, pak si uložím měsíc do krabičky a nechám si zdát o ránu příštím, díky Evži, teda mňau, mňauí :D
Evženie Brambůrková
31. 07. 2021Pozor, abys nespadl se střechy.