Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHamlet coby malý hoch na své první noční hlídce během skautského tábora
Autor
supizmus
Bdít či nebdít?
20 názorů
Supíku, to já děkuji za dovedně neskrytý kompliment.
Tedy já aspoň vycházím z toho, že o kladný komentář na komentář jde, protože jak známo malí lidští jedinci zmrzlinu v oblibě mají.
Mnohem méně jistý bych si byl v případě, kdyby tvoje věta zněla například: Kočkodane, na tvoje odpovědi se vždy těším jako dítě na tátův řemen, jehovista na transfuzi, zadek na osinu apod. Zde by vskutku červ pochybnosti hlodal, jako kdyby mu za to platili.
Kočkodane, na Tvoje odpovědi se vždy těším jak malé dítě na zmrzlinu :-) Díky!
Ať klidně chrní, aspoň si zase nebude hrát s tím nebezpečným poloniem, co s sebou pořád tahá v krabičce a přivádí tím hlavně zástupkyni vedoucího skoro až k šílenství.
A jak znám Hamleta, tak bych se vubec nedivil, kdyby ráno všem vypravoval, že se mu zjevil nějaký duch.
Evženie Brambůrková
03. 08. 2021:-)))
ako kedysi dávno spieval Vašek Neckář
"Spím a všechno kolem mně je vedlejší, obláčky plují nad krajinou..."
pre mňa je spánok jedným z naj pôžitkov, kdeže po nociach strážiť...spať sa má
:-)
Ve variaci na Hamleta jsou nepřekonatelní Tata Bojs se svou "Toreadorskou otázkou" "Býk či nebýk, to je to, co tu běží"
.byl-li na vartě...toť otázka....