Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehaiking6
Autor
Dagmaram
21 názorů
Morticia Adams
09. 11. 2021Zelené větvičky vždy šmik a to co nejdřív. Jsou silnější, červené přerostou a strom zdeformují, neb to nebude nikdy zelený, ani červený strom neb neforemná divnost.
co krok, to trojverší...jako by z nich byl poskládaný tenhle svět...pěkné...
Evženie Brambůrková
05. 08. 2021Pěkné představy. I ten pes je super.
hele kamasuro, mě budou z těch škrtanců za chvíli bolet oči, jak to luštím :-)
díky Irčo, jsem ráda, že jsem se nějak vměstnala do haiku krabičky :-)
díky black, včera jsem šla se psem do lesa a viděla tolik inspirace ... snad ještě něco použiju ..
kočkodane, já tě podezírám, že to tam máš na mě nachystaný, a pak rovnou střílíš. Smajlík schovaný za štítem
díky Alegno, první dvě mám naprocházkované, jak chodím lipovou alejí s Maxem.
Třetí je ze zahrady, když na červeném kultivaru vyrazí původní zelený proutek, vždycky to překvapí, a taky člověk pomýšlí, jestli ho tam nechat nebo šmik ...
Blacksabbath - ptáčínci čiřikají, radost pohledět!
Příroda, ta má sílu!
A já mám zase kýlu.
Z medvědem už příště zápasit nebudu,
najmu si na to nějakou vobludu!
blacksabbath
05. 08. 2021Jó....příroda má sílu.....:-))))).........*/*********
Kočkodan - jo tak to by šlo! Jako by to psal jeden z mých (dosud, hanba mi, nehotových), haikubotů.
Jazykem bádej
francouzák, o to šlo mi
jo, mám rovnátka
Češe ocasy
čistí kravám vemena
tvrdý džob, jistě
Buldok doráží
hryznul si a odfuněl
patří mu výtka
děti jsou na prázdninách u babičky, manža na služebce, sedím u sport čenelu, loket mi líže pes tak, že se skoro nemůžu trefit do klávesnice .... tak posílám pár hajků, třeba se budou líbit :-))