Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seodpočívám
Autor
atkij
odpočívám -
jediný květ zvonku
čmelák nevynechal
20 názorů
Já Lucie píšu...
03. 10. 2021Krásné, ještě letní :)
Zeanddrich E.
02. 09. 2021Hezké to je
Děkuji všem dalším komentujícím i sedícím "lenochům" a přeji pěkný večer;)
Radovan Jiří Voříšek
23. 08. 2021Lenochovo senrjů
včely čmeláci
mravenci a jiný hmyz
štvou mě od dětsví
Díky všem za schválené lenošení. Prima:) Přeji krásný den, sen...
Kamamuro, vtipálku, tu báseň dokonči, už teď má slovní náboj;)
blacksabbath
10. 08. 2021nebyla jsi - zrovna v tu chvíli - pilná včelka....:-))))).............
Evženie Brambůrková
10. 08. 2021To je ale šiluka.
Pavle, hledala jsem a vše mi přišlo nijaké. Jak jen popsat, že jen tak drepíš a koukáš po nějaké dokončené činnosti. Již jsem o tomto textu diskutovala jinde. Neumím to (zatím) lépe popsat, vystihnout.
S rukama na mezi... v klíně...za hlavou...v kapsách ... opřená o motyku...už si prostě vymýšlím varianty téhož. Ale třeba mi někdo poradí...
Děkuji i všem dalším (zrovna nicdělajícím, relaxujícím) čtenářům.
Vadí mi tam to odpočívám. Mám rád haiku bez ega. Kdy je jen pozorování a není pozorovatel. Možná to je tím i dořečené, na nedořečenost v haiku nekladu velké nároky, stačí mi obraz, nedořečenost beru jako perličku na dortu. Hledal bych něco konkrétního do prvního řádku, pak by ten odpočinek byl možná tou perličkou...
...a ty jsi ho u všech těch květů v klidu pozorovala... tomu říkám správný odpočinek!
Závislost všivá
dnes přehnal samohonku
to nevydejchá
U žen si všímá
zda maj ve vlasech sponku
ač velmi spěchá