Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semarionety
Výběr: Cavalera, Lyryk, Prokletí
27. 05. 2002
18
0
3978
Autor
hermit
marionety
vytrhaná louka
k sobě
hlavičky škrt
bez strachu o vítr
trav jsem
pokud se hlavička
nestrhne s plakátem
carských krav
jak koník
luční románek skočí
v polévce sušené
ťupičky třou se
Stanislav: náš taťka vždycky říká: Jeden moc myslel a něco se mu stalo :o)))))
Pěkné, grafická i rytmická trhanost textu svádí k dojmu marionety. Plakát carských krav... neviděl jsi někdy obraz Uherský bucefal se pro zlepšení krve živí slovenskými dětmi? ;o)
m.
Pekne brnkani o skuecne myslenky... pripomina mi ranni rosu kdyz po kapkach pada do travy...
bebitka blond
03. 06. 2002
Hovězí polévka z Vitany
Na hladině plují nerozvařitelně-nerozpustitelné „ťupičky“
a z obalu se kouká soutiskem rozostřená stračena
a Ty?
Kam jsi se koukala, když jsem nad lihovým vařičem foukala do pěny, aby pytlíkajda už potřetí nezhasila oheň?
Podej mi, prosím, sirky!
Kde jsi?
Haló...
S kým to těď sním? (Lžící, jasně, budu tu se lžící a tak nebudu jíst sama...)
Kdo mne pochválí, jak dobře jsem „to“ uvařila? (Sama jsem tam dala navíc trochu divokého česneku a drobky chleba místo zavářky...)
Ským se budem...
░/~_~\░
«*»
bebitka blond
29. 05. 2002
v polévce sušené ťupičky třou se - - - KRISTE PANE - - HERMITE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(ode dnes tě propaguju jako kednu ze Skácelových reinkarnací. hotovo. tečka.)
Jak sem jednou řek: buď ty nevíš co píšeš nebo já co čtu ...
TIP (a pak odkud je snobství :o))
Astalavista
27. 05. 2002
ťupičky jsou menší ťupky a ťupky by snad po slovensky mohly být bodky, já nevím... ;-)))
jak vy to sakra děláte se těma nickama, tydlencty triky? :-)))
Ď.
"v polévce sušené
ťupičky třou se" - mi behajú zimomriavky a jesť nebudem :o)))
jeee, to je skotačivé :o))
opakování, matka moudrosti...v tomto případě otec? ehm....ťupičky je krásný slovo :o)
**************************************************
aj keď mi začiatok prišiel krapet archaický,
čortovsky dobrým záverom si to napravil
- čortovsky vtipným záverom -
***********************************
hochu hochu, ty blbneš.... to myslíš vážně tohle to??? co si tim jako myslel, prosim tě?
já vím, že si to psal při čučení na televizu, ale stejně by báseň měla povznýst našeince, bejt o něčem, vyrejvat brázdy do očí, ale tohle?!? přešti si radši něco ode mě, ty ťunťo!
vy mu na to vážně letíte? nemáte pocit, že si z vás slovutnej grafoman hermit dělá srandu?
ještě že jsem tady já, a napravím to!
Gastarbajtr
23. 05. 2002
no co, co...?
kdo ti dovolil do mě rejpat, osude?
že se někdy neukážeš, nádhero podivná a skrytá...!
:o))))..."ťupičky třou se"...zaujimavéé..:o)...tentokrát bez típku...a máš to i tu..:o)