Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVšem, co se údajně nebojí Smrti
Autor
Kamamura
Nevěřím, že se nebojíš,
nebojí se jen Hortenzie;
chybí jí totiž fantazie.
Bojím se, že mi nevěříš,
hej je člověku, dokud žije;
dokud se někde nezabije.
6 názorů
u mňa je to na striedačku, väčšinou na ŃU nemyslím, no niekedy ma to rafne a fakt sa bojím...a hlavne toho, AKO príde...ak nečakane a bezbolestne, OK, ale ak to má byť spojené s hrôzou, strachom, bolesťou, opustenosťou, to radšej nemyslieť...:)
Já mám strach ze smrti taky za sebou... a tuším, že opět před sebou. Uvidíme... Tip a.
zubatá dáma s kosou
přichází nohou bosou
ač zdá se ti to smutné
koná jen co je nutné
myslím, že smrt je dobrodružství, krok do neznáma, anebo je to pěkná nuda, uvidíme :-)
cože? bát se smrti, proč?
není-li snad toto vše co zří mé oči jen pouhý sen? :))
Kamamuro, příležitostně jsem to tu už vyprávěl, ale strach ze smrti mám za sebou, již v dětství jsem zažíval bezdůvodné a náhlé strachy, naprosto konkrétní fyzický strach ze smrti, popsat se to nedá, musel bys to zažít.
ostatně proč se bát něčeho, co zcela určitě jednou přijde a je nedílnou součástí každého života, proto je tento svět, světem proměn, vše se proměňuje, vzniká, roste, hroutí se a umírá. ;)
svůj postoj si umím obhájit, ale tip ti dám :D