Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpalovač heroinu
Autor
Movsar
Spalovač heroinu
Správce spalovny heroinu čeká zkrácená směna, v pátek se spaluje jen do dvanácti, pak už spalovač a jeho pomocníci mohou v klidu spát až do nedělního podvečera, kdy se opět připravují pece.
Spalovač heroinu II
Nejdříve se vám v prostoru břicha rozlije teplo, pak se uvolní každý sval těla, svět se vás přestane týkat, zpomalí se dech, čas a jiné závazné kategorie jako by nebyly. Pohled se zafixuje jedním směrem, aniž by v tom bodě bylo něco skutečně zajímavého. Když chcete, přijdou sny, třebas o lásce, když nechcete, je vám stejně dobře. Nikdy vám nebylo líp. A pak ta vůně, s ničím nesrovnatelná nasládlá vůně.
Lidé rádi odjíždějí do wellness hotelů, aby za hodně peněz zažili něco jen vzdáleně připomínající heroin, řekl spalovač heroinu mladíkovi, který přišel žádat o místo pomocníka. Tak půjdeme do spalovny, sebral ze stolu v igelitu zatavenou hnědou kostku a lehkým krokem ukázal směr.
Spalovač heroinu III
Čas od času navštívil spalovače heroinu sám plukovník. Je tu plukovník, ohlásil i teď jeden z pomocníků mistrovi.
Co přinášíte, plukovníku? zadíval se úzkým, a přesto bodrým pohledem spalovač na důstojníka NPC. První afghánský, položil plukovník na stůl hnědou kostku v celofánu, jako se pokládá návštěvě na stůl káva nebo láhev koňaku. Spalovači zahrály koutky úst: A neříkal jsem to?! Jakmile odtamtud konečně odtáhnou Američani, ti kazisvěti, bude zas cesta volná. A je to tak, přitakal plukovník, ale pojďme k peci, za hodinu musím zpátky do kanceláře, pobídl spalovače s chutí muže, co se těší na veselou holku.
Šumění tisícovek
Tisícovky mu v rukách špinavých a ztvrdlých od zeleniny šumí jako oceán u břehů kokosového ostrova. Vietnamec počítá tržbu, není nad vůni bankovek po ránu. Je deset, a to má kupčík prodáno žvýkaček, cigaret a banánů nejmíň za dvěstě tisíc. Ano, tváří se spokojeně, v poledne si může, a to s celou rodinou, dopřát pěkně buclatou misku polévky pho, zbytek půjde do polštáře.
10 názorů
Zeanddrich E.
09. 09. 2021Nemůžu se vyznat v tom oddíle o Vietnamci; -Ty si snad myslíš, že ..opravdu mají trhovci během pár hodin několik set tisíc tržeb na žvýkačkách,..., cigaretách, a banánech?.
Plukovník bude za hodinu v kanceláři OK? Všechno jednou bude. :) Lidé, kterým nevadí zvyšující se počet lidí na Zemi říkají, že se prostě vymyslí nové potraviny a bude to v pohodě.
Zaujal mě lehký krok spalovače heroinu. Vzpomněla jsem si na jednu podvodnici, úspěšnou podvodnici, o které se psalo na internetu. Osobně jsem se zúčastnila její prezentace podvodné služby - lehkost projevu, klid....
Tvý texty jsou čím dál tím osobitější a neuchopitelnější... Výborně. Tip a.