Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDesinsekce
Autor
Bubulína
Desinsekci zvládám skvěle
štěnice jsou všechny pryč
můžu lehnout do postele
nechat zastrčený klíč.
Vždycky je to nepříjemné
po návštěvě dárek mít
přivolávat síly temné
abych mohla míti klid.
Šaškovati v prostěradle
bílý mág už nemusí
uvolní se a pak hravě
dá černému za uši.
Čarodějky nosí peří
pastelově barevné
a kdo tomu všemu věří
možná víly zahlédne.
11 názorů
Zajímavé,nedokážu napsat-pobavilo mě to,zasáhlo mě to,zaujalo mě to,líbí se mi toto dílo...jen vím že dám tip a přečtu si ho víckrát...aha!Takže mě to zaujalo,přece!
Zeanddrich E.
06. 09. 2021Jo, kovový nábytek, to mne nenapadlo (kovové skříńky z fabriky :),..., kovové postele ze špitálu:) ),..., kovové lavičky ..odněkud snad z parku -a ještě mne napadlo, že by bylo možná nutné vytrhat parkety, ..., rozpárat výplně postelí,..., zabetonovat veškeré škvíry a díry ve zdech, včetně zásuvek a vypínačů.,..., atd., apod.
Čekal jsem elegantnějšího něco, ..., třeba nějaké převratné zaříkavací kouzlo,..., přesvědčovací meditaci pro odchod z bytu (slyšel jsem ovšem, že u této, když se nedobře nasměruje, odchází člověk, a brouci zůstávají :) ),..., atd., apod.
((...)).I tak ale hezký den přeji .)
Recept? Být vytrvalejší a chytřejší než ony - to zabírá na všechny druhy štěnic. A pak třeba kovový nábytek, časté převlékání ložního prádla, prostě si představíš, že jsi štěnice a rozhlídneš se po svém bytě, uvidíš kde budeš mít úkryt, jak se dostaneš k jídlu a zpátky do úkrytu a potom snadno ten řetězec přerušíš.
Jinak má Charybdis pravdu, kdo chce mít jistotu, volá odborníka z nějaké profi DDD firmy, na netu najdeš kontakt v každém městě. Problém máš pokud bydlíš v bytovém domě s budhistou, který praktikuje víru, že i tyhle přítulné breberky mají právo na život. To potom musíš konstatovat, že perpetuum mobile nemusí být pouze stroj.
Děkuji všem za návštěvu.
Aru, prosím Tě, hlavně ať si nepopletete víly s jedubabama, ať nemusíte tvořit dílka alá
To vám jednou za svítání
sejmula mě tajnou zbraní
ta má stará jedubaba... aneb
probudil jsem se dřív než si stihla nakreslit obličej. Lidi já se lek, až mi z toho z...
Poznávací znamení: víly létají pomocí křídel, jedubaby pomocí košťátek případně hmoždíře s košťátkem.
Char. a co oheň? stačí zapálit barák a zhynou všichni škůdci :D
člověk je skutečně tvor moudrý, velmi odolné štěnice, zlatý stafylokok a všudypřítomné mikroplasty, dar lidstva budoucím generacím :))
Štěnice jsou, jak se všichni můžeme dočíst tady na netu, daň cestovatelů. Do slabších sociálních vrstev se dostávají až zamořeným nábytkem od bohatších. Problémem je, že jak se někde štěnice zabydlí, horko těžko se jich lidé zbavují. Používáním běžných hmyzích hubidel se štěnice staly velmi odolnými a nejrychleji je hubí pouze kombinace chemických dryáků a velmi důsledná aplikace. Pak je tady možnost fyzické likvidace, ale to je na delší časový horizont - křemelina či vysoká teplota alespoň hodin, a nebo naopak nechat matrace a nábytek dva roky někde na chladném místě mimo běžně obývané prostory, aby štěnice pochcípaly hlady, a možná jsou i další způsoby. Bytové domy jsou pro štěnice rájem, protože migrují po celém domě ať už vnitřními rozvody či při teplém počasí po omítce okny (většinou v noci, ale zvládají to i za dne).