Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLakmusové zorničky
Autor
Akim
Až konečně zešílím,
na hruď hlavu svou ti položím,
rytmus tlukotu srdce tvého
zbaví mě snad jednou provždy
prokleté, všepohlcující nejistoty, jež
skrz mramor vyklíčila z dechu bolestného,
navzdory dnům probděných v zapomnění,
i těch prosněných a v chůzi polomáčených
v jiskrných odlescích suicidálních myšlenek
obarvených lucidním šílenstvím
transdermálně nakaženým plytkostí formy
a nedostatkem infinity pro lidských kroků,
pak už se jen jednou nadechnu,
v nahotě procedím zbytky
svých animálností okořeněných slin
a v úkrytu tvé otevřenosti, v klidu zesnu.
14 názorů
harcipán - Já stojím jednou nohou na akademické půdě a jednou nohou v hrobě, takže jsem vlastně branou mezi dvěma univerzy (univerzami, kosmejry, demižemlemi?!), a pár cizích slov mě nejenže nerozhází, ale vždycky mi zvednou náladu! Ber věci pozitívně, a peklem se ti odvděčí!
> Já píšu i jednoduchá dílka, zkrátka pro každého něco. :-)
Tak tohle ti asi závidím, já si jako literární snob nemohu dovolit psát jednoduše ani srozumitelně, protože bych přišel o veškeré pracně vydobyté renomé a opustily by mě zástupy kultistů, kteří uctívají každé mé slovo jako Zjevení a hlavně kupují můj "merch", díky čemuž si mohu udržovat svůj finančně náročný životní standard. ;-)
harpazein - já si naopak myslím, že jednoduchých hajkuliček typu "šel jsem si nanana, natrhat brusinky, cestou jsem nakreslil obrázek maminky" jsou (puristé prominou), jak se lidově říká mezi dlaždiči, "tři prdele", a proto mě vždycky potěší, když se někdo pokusí o něco složitějšího, delšího nebo konceptuálně náročnějšího.
Proto kynu Akimovi pravicí, a volám - "nepodléhej nátlaku Siplicistů z řad verbálního proletariátu, neubírej, ale naopak přidej plyn!"
Složitosti a délce třikrát hurá!
Uznávám, že v některých mých dílech je těch cizích výrazů opravdu víc, než je asi zdrávo. :-)
Jasně, že tam má mít transdermalně, děkuji, opraveno. :-) No jo, těch cizích termitů je tam hodně, to uznávám. :-)
Mě to přijde v poho - oddychovka pro pozdimní odpoledne... kdy běhám tam a zpět, protože jsem si k snídani i obědu i večeři dal... green curry mung daal! ;-)
Termity mám navíc rád, v nekonečných válkách s mravenci jsem jim vždy fandil.
...nuž - tolik cizích termitů co jsi tam nacpal mi snad ani nedovolí pochápat vo co gou...!? :D
Akorát teda - nemá být TRANSDERMÁLNĚ...?
No a já si nepřeji nic jiného než.
AŤ UŽ KONEČNĚ ZEŠÍLÍM!!! :D