Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDomov důchodců
Autor
PavelK
Domov důchodců –
znělka televizního
klubu mladých
27 názorů
Chodím do domova důchodců velmi často. Na chodbě v přízemí hraje TV neustále a stejní lidé v křeslech sledují prakticky výhradně Tv šlágr.
Tip za nápad a pokus o variaci:
Domov důchodců -
Na obrazovce smeká
Večerníček
Text založený na vtipném kontrastu. Zpracování trochu skicovité...slušelo by i nějaké sloveso, které sluchový vjem uvede.
Jsou tak mladí, jak se cítí. Nebo neumí přepnout. To znám.
...toho všeho výše napsaného se děsím více než čert kříže! A tak nezbývá doufat že umřu dřív než to nastane... :P
Jinak dílko vtipné! :)
PavelK, ani nevrav...dosť je staroba náročná sama o sebe, ešte aj podmienky, v ktorých ju človek musí prežiť, bývajú hrozné... keď sa stane ležiacim, neschopným sa o seba postarať, odísť, či aspoň ovládať vypínač, je to ešte život?
Abakus, verím, ostáva asi len mať so sebou slúchadlá a mobil...ale z dialýzy aspoň odíde, v DD zostáva na "dožitie"...
Na to nemusí byť ani domov dôchodcov - stačí dialýza - 5 hodín reality show, bez ktorej sa zrejme nedá žiť. Moja mama takto musela vidieť paradadajz, všetky možné varenia, pesničkové kolotoče... Teda keď si človek svoje peklo a očistec zažije ešte na zemi v priamom prenose a extra bonus pre pamätníkov.
8hanka: představ si, že v tom důchoďáku u tý televize sedí nějaký undegroundový dědeček, sestřička mu ty příšerný komunistický pořady pustí se slovy, "to se vám bude líbit" a on to nemůže vypnout...
Luboši, ak dožijem, budem vyrábať praky aj pre bratov v Čechách, či si nezaslúžia aj oni? Ďakujem, že mi veríš...mačka ďakuje, vraj môže byť:)
myslím, že musí byť strašné byť v domove dôchodcov, mať pustenú tv a nemôcť ju vypnúť, stíšiť, zdrhnúť odtiaľ.
Hani, ty skor (vokáň si domysli) začneš ve svém bytě praky na vrzajících kolenou vyrábět a tajnými kanály je ještě v devadesáti letech dodávat do domovů pro seniory v celém západním a středním Slovensku.
Čus (a podrbaj odo mňa za ušiskami svoju mačku)
Děkuji všem.
8hanka: Co je covid, tak v Čechách máme veřenoprávní televizní kanál ČT3 pro seniory. Tam v současnosti opakují mimo jiné i jednotlivé díly televiního klubu mladých ze sedmdesátýchtých a osmdesátých let a Hitšarády. Včera jsem si to večer pustil. Dal jsem jen chvilku.
:-)
Luboši, kiežby si mal pravdu...na mňa domovy pôsobia smutne, priam bezútešne...obávam sa:
a/ ak tam niekedy budem bývať, tak to obrátim hore nohami a vyhodia ma alebo, čo je horší variant
b/ prispôsobím sa a budem pomaly zaživa umierať...
Klub mladých ešte frčí? To musí byť riadne retro...mne najviac chýba Mladý svět - Sally, fejetóny R. Křesťana, edície LP - Simon a Garfunkel a iné perly...
blacksabbath
20. 09. 2021na věku nezáleží....když něco baví:-)))))