Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřání
25. 05. 2002
21
0
2636
Autor
Mea
Nechci ti zbaběle
dát svůj život
a doufat
že to snad stačí
Chci dát ti
ten tvůj ...
Navždy_Tvůj
31. 10. 2002
Neither: Ježiš, já sem něčí můza :o))) Kam to za chvíli dojde :o)))
Hami: Proč sice? Cava má pravdu :o) No chtěli ste pořád něco, aby ste tomu rozuměli, tak je to tady :o))
jo a děkuju :o)
**********************************
pěkné TITULKÁŘI fakt pěkné
**********************************
Gastarbajtr
25. 05. 2002
titulkari :o)))
hele, dobry je to, jeste se nad tim urcite zamyslim, protoze zatim nejsem presvedcenej o tom, ze s tim souhlasim :o)
no myšloenkou je to jistě zajímavé ... a do značné míry pravdivé, pokud né úplně .... to by bylo asi na dýl ... ovšem v podstatě to není báseň - samozřejmě mi tady můžeš napsat, že báseň je i jedno jediné slovo - jistě . Tady to ovšem druhá "sloka" naprosto degraduje z umělecké hodnoty na obyčejné postpubertální vykřiknutí svých myšlenek, které se tlučou v hlavě a musí ven ....
Ziggy: titulkari jo? :o))))))
gast: klidne zarazuj :o)
dablik: urcite se zamysli, tobe to neublizi ;o))
Cava: no covece vystihs to ... za basen to nepovazuju, spis za ten vykrik ... souhlasim s tebou, chtelo to ven ale nevedelo jak, ale dyl uz se to drzet nedalo :o)
a jinak moc dekuju vsem :o))
To je úžasný. Je to asi něco, co jsem teď potřebovala.
Děkuju Ti, múzo...
Ja sice musim souhlasit s Cavalerou, ale na druhou stranu je lepší výkřik, kterej chápu, než báseň, který nerozumim. *!
několika slovy jsi řekl strašně moc .*
taky zdravím po ránu z ubrečené Plzně :-)