Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSummit o Evropské integraci, rok 2100
Autor
supizmus
Britský premiér Wojciech Jacziszko předkládá návrh na znovupřijetí Spojeného Království do EU. Francouzský premiér Muhamad al Sousokou chce naopak svoji zemi z Unie vyčlenit, aby ji následně vyhlásil Alžírskou kolonií. Německý prezident Hakan Gürdongulyiaz znovu nastoluje otázku přijetí Turecka. Z důvodu bezpečnosti žádá Slovenský premiér Vasil Blatko o připojení zbytků Ukrajiny ke Slovensku. Český prezident Xau-li Nguyen se ze summitu omluvil, neboť se mu nepodařilo sehnat brigádníky pro jím otevřenou večerku na Pražském Hradě a osobně tak musí v tyto dny obsluhovat zákazníky.
7 názorů
A nakonec ten konflik na Čínsko- Finských hranicích...
Wienczeslaw Kniazsko zvaný "Dobrotivý", z boží vůle král Polský a Litevský, hrabě Těšínský, lord protektor Teutonie, připouští, že středem sluneční soustavy by mohlo být i slunce. Záležitost je nutno ještě důkladně projednat na výročním sedmdesátém osmém koncilu Krakowském. Bližší informace v (jediných přeživších státo-církevních) novinách.
Toť vtipné dílko.
Jen jsem si povšiml, že se ti do závěru vloudily dvě drobné nepřesnosti. českým prezidentem je stále Miloš Zeman a omluvil se, protože se mu nepodařilo sehnat náhradní díly na porouchaný vozíček.