Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAsihaiku 3
Autor
Markel
chlapec a děvče -
na lavičce
S M S kují
30 názorů
Markel,
všímáme si podobných věcí. Lidé sedí dnes vedle sebe a místo, aby se spolu bavili, buď smskují nebo surfují mobilem na internetu.
Velmi podobná haiku mám ve svém undergroundu:
Tichá čekárna -
Každý z manželů má svůj
mobilový svět
Tichá čekárna -
Dětičky nad mobily
zlobí jen on line
Radovan Jiří Voříšek
29. 09. 2021ale nápad to má
Marti, děkuji. Tak to je prima, že dcera je milovnice zvířat a v domku, kde bydlí, má možnost mít pejsky, kočičky, další zvířátka i ptáčky :-)))
Radovan Jiří Voříšek
29. 09. 2021asi senrjú ve volné formě
Vesuvanka: tak to jsem ráda, že mají domov, moje dcera má 2 psy a 4 kočky, vesměs z útulku či od lidí, co je nemohli mít. Bydlí v domku, což je fajn, v paneláku by to nešlo. A to má ještě i jiná, menší zvířátka a opeřence :-)
Marti, děkuji Ti za milou vzpomínku :-))). V kočičkové kavárně nám bylo fajn, škoda, že byla zrušena, a to už v červnu 2019. Kočičky se naštěstí dostaly do dobrých rukou :-)))
vesuvanka: Jani, mám od tebe na stěně obrázek, cos mi dala v roce2016, fialové květy, vždycky si na tebe vzpomenu, když se na ně podívám a taky si vzpomenu, jak nám bylo fajn v kočičkové kavárně :-))
a pikle kují :-))) *** Napadlo mě to dřív než jsem si přečetla komentáře. Přišla jsem pozdě, ale přece :-)))
Kamamura, Aru: z těšch vašich haiku, přátelé
¨mne vážně mrazí po těle :-)), dík za návštěvu
Alegna: navštívené tvé mne potěšilo :-))
Bájný vlk Fenrír
spolkl s mourkem i slunce.
Najednou je tma!
(-O-) ^ (-O-)
Na lavičce "spolu" a přece ještě stíhají rychle komunikovat s jinými. A dneska už vedou jiné cesty než SMS. Cinká Messenger, WhatsApp...Tedy, proč nepřiznat, mně taky:)
Norsko 1: zastavení Tvé potěšilo, pěkný den, u nás je téměř letně, myslím v Jihlavě :-))