Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Literární oáza
24. 04. 2001
0
0
2439
Autor
inventor
Manifest v přemítání...
Inventore, jak to, že jsem uvedena jako člen klubu ? jsem ti hned psala, že jsem na klub klikla omylem, že mě máš vyhodit.. Díky
ne že by jste se mi nelíbili, ale byla bych příliš pasivní, nejsem literát :--)
tak jsem se na váš klub podívala, a jste skvělí, jak mlčíte, a když něco řeknete, jak si vzájemně odpouštíte, jenomže teď už nejsem v klubu
moje chyba, bosorky sem nepatří..
stejně je sranda, kolik lidí se sem dostane omylem :--) váš klub má vnitřní přitažlivost
Přesně tak to bude: holt jsme tu všichni opravdu saláti... Ale naštěstí z těch nejzachovalejších salátů budou brzo redaktoři.
Javerte, vidím, že přemítáme stále :-))Není to jat ten děda Lebeda z večerníčku Jája a Pája ? 6e jako musí ještě cvíli přemýšlet ... chrrrrr chrrrrr :-))) No nic, tak já zasejc jdu :-).
Monty_Python
12. 07. 0001Konstantinidisová
29. 05. 0001
nejak mi tady chybi zelena, ale budu sem chodit, ze je vas tady tolik ;)
Valéry se na kritiky umí výborně připravit, výsledkem jsou potom skutečné nálezy. Ačkoliv v případě Břízy jsem mírně polemizoval, sám bych měl s pojmenováním Břízovství značné problémy, považuji jej v současné době za nejpokročilejšího kritika místní literární produkce.
Monty_Python
30. 11. -0001Monty_Python
30. 11. -0001
Ach jo!:-( Omlouvám se, ale já jsem klikl na členství v tomto klubu zcela omylem! Nebyla to provokace. Ovšem nevím, jak se dá z něho dostat pryč!:-)
Takže pokud to někdo ví, ať mě smaže:-)
Díky!
I já jsem klikla na členství v tomto klubu omylem, až to půjde, tak mě prosím vymažte...
Tak, a jsem možná členem, pokud na to stačí to klikání :c), takže MNE nemažte, ale případně mi řekněte, co je pro člena povinností a co příjemností. MVR. A ještě jednou dodatečne Všechno nej, Zdenkuuuu. Valéry má ale trpělivost :c)
konečně se tady objevilo vícero odkazů, už jsem měl pocit, že jedinej, kdo se patlá s odkazama, jsem já ve svým klubu :-)
No, konečně může ten Krytykolyrykoinventor soustředit svá díla tak, aby "nezapadla":-))) Což byla jeho jediná starost:-))) To je pocit, co?:-))) Užij si ho!:-))))))
No bodejť, Sonatinko!:-)))) Co by kdo jinýho od tebe čekal, podnoži jeho nohou!:-))) Jen si nejsem jist, jestli zrovna tohle je "literární oáza!:-))))) To většinou milenky nedokážou posoudit!:-)))
:-))))))))))))))) ... *****!!!!! ... nic nic jen procházím pobaven:-)))
Sonatinko: dík za radu!:-) Já vím, že nemusím a nečekám na to, až mi to poradíš!:-) A vím, že nechceš, ale budu!:-)
Jsi ne SVÁ!:-)))))
Víš, Sonatinko, kdybych se nechal dotlačit do pozice, kterou jsi mi sprostě přisoudila - totiž, že jsem vulgární, pak by mi nedělalo žádné problémy (a měl bych na to právo) ti bez zábran říct, co si o tobě skutečně myslím - totiž, že jsi docela obyčejně pitomá!:-) Ale protože vulgární nejsem, tak ti to neřeknu!:-)
Jsi ne SVÁ!:-)))))
Plácej si po zádech někoho, kdo ti rád podrží! Já to nebudu!:-)))) To ti je doufám jasný!:-)))
o))))) že jo!:-))) Hned jsme se kouknul do zrcadla a máš fakt pravdu!:-)))))
o)))) Tentokrát dám na tvou radu!:-) Ale jsi dáma, takže tebe můžu pozdravit bez ohledu na tvé stáří - mládí!:-) Síle neustupuju nikdy! Lásce ano...
Jinak vás zdravím, smazánci efektních gest, Inventorýno a Sonátore a pod vašimi jinými nicky se těším zítra na shledanou!:-))))
smím tady vysadit pár kytiček? a dáme na ně třeba všichni společně pozor jo? aby voněly a abychom na ně třebas omylem nešlápli...:o)))!!!
Omlouvám se veřejně Sonatině... Nikdy by neměla moje zlost na někoho zasáhnout jiného, kdo je jen náhodou poblíž. Jen proto, že má rád toho, s kterým vedu spor.
Je mi to líto...
Print
*****!!! Chtěla bych tu jen říct...že si tě Printe strašně moc Vážím za to co si tu teď napsal!
Jak v mé situaci napsat dostatečně mile, že si toho vážím též? Vyřídím tuhle dobrou zprávu adresátce..., díky. in
Ine! Napsal jsi to dostatečně mile... A díky za vyřízení a tak a vůbec... Mám sen, že by se tvoje a moje situace - ehm... naše situace, mohla změnit... Neprobuď mě, prosím!:-)
Print
................*..........!
Já vás asi miluju....
... to zas nebudu spát! :))))
Třesu jí... a rád.... a děkuju a vůbec a tak...
Všechno dobý, Sonatinko!!!
*!