Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: TO JE SPROSTÁ PROVOKACE!!!
26. 04. 2001
0
0
4746
Autor
hermit
Pojďte, zkusíme si spolu napsat básničku bez konce. Kdo se přidá? Kdoví, kam dojdeme... P.S. Mám dojem, že tamhle za tím nárožím se ozývá podivný lomoz...
kľud rozorvávajúci srdce
ticho nevinnej samoty
svet sa prepadá
kto ho zachráni?
nie ja, nie ty.
anjel umiera,
boh už nežije
diabol dožíva,
len človek sa stáva
zmarom nezmara
či nezmarom zmara?
hopky hopiky
eště dvě hoďky
kalhotky
doufám, že to jako příspěvek stačí :-)
tohle je báseň o tom, že půjdu na oběd.
hopky hopky
eště dvě hoďky
kalhotky
doufám, že to jako příspěvek stačí :-)
tohle je báseň o tom, že půjdu na oběd.
nic moc ani min, nin, ale aspon neco, kdyz ne to. :o)
co si mělo obědvat, nino?
no uznávám, že to byl slabší kousek :-))))
právěže na oběd jdu za ty dvě hoďky
Wopi, ty vtipálku, co by tam asi bylo? bagr, ne? :-)
ale druhou hláškou jsi mě pobavil velice
hermit: vymysli začátek, budem pokračovat :-)
tady máš začátek, nin:
žádnej začátek nebude, nin, omyl, šeredně ses spletla, zrovna jím povidlovej koláč a neskafíčko k tomu srkám, myslíš, že zrovna teď mám chuť vymejšlet nějakou básničku jen proto, aby s TY v ní mohla pokračovat, nenenenenenene, to po mě přece v tomto - ó jak nádherném skorojitru chtít.... mám fakt už dost hlad, nin, ráno jsem byl u advokáta, pak hovor se šéfem, teď veselej rozhovor s kolegama o tom, co se mi zdálo vnoci, a proč mi bylo špatně a proč jsem sez toho divnýho snu probudil.... vinná klobása... vážně ji to chce nechat v mikrovlnce dýl než tři minuty... fakt.... opravdu...
:o)
bagr tam nebyl a zvláště ne puntíčkovanej
zrovna nejím povidlovej koláč a neskafíčko k tomu srkám, mám fakt už dost hlad, nin, ráno hovor se šéfem, teď veselej rozhovor s kolegama o tom, co se mi zdálo vnoci, a proč mi bylo špatně a proč jsem sez toho divnýho snu probudil.... nevinná klobása... fakt.... opravdu...
Záleží na tom, jestli byla klobása z Twin Peaks nebo ne...
v tak nádherném skorojitru
marno se pídit po chytru
ze mě taky nic nevypadne
v noci se mi zdálo, jak jsem dělala do novin rozhovor s paní, co si ke čtyřicátým narozeninám přála smrt všech kuřáků ve svým okolí
Měla jsem holoubka v truhle zavřeného
On si dal klobásu, co mi zbylo z něho?
...
skutečnost se rozlomila na dva nepravidelné střepy z nichž jeden je hermitův s vinnou klobásou a druhý je můj s nevinnou klobásou a svědomím vyžraným od červů pochybností
kdo ty střepy naklání pod slunečními paprsky, zahlédne barevné záblesky
nebo taky ne
Wopi: mě se zase zdálo, že jsem do nich nedělal... krásnej sen.... ;-)))
Wopi, tohle byl jeden z těch normálních snů, poslední dobou se mi zdají strašlivácký věci, chodíme kvůli tomu s Majkle pozdě do práce, protože mu to vždycky musím vyprávět, než je zapomenu... Předevčírem mě ve snu chtěl opíchat homosexuál! Jestli chceš taky takový, tak se vždycky před spaním najez, myslím, že je to z toho. (a o novinách se mi zdá od tý doby, co jsem před pár lety dělala asistentku v reflexu a párkrát obvolávala slavný do různých anket a ták... blééé)
Wopi
má skutečnost rozlomenou
- do pěkně bezpečný cely
s dobře polstrovanou stěnou
by ho asi dáti měli
ba né, ba né, úplně jste to tu s Bacilem rozbásnili :-))))))))))
no tak přátelé, tato zprvu seriosní diskuze se nám svrhla do necek nestydatosti, styďte se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
....
..
.
.
..
:o)
já se stydim, to zas jo, ale sen, jak mi to chce udělat homosexuál zrovna nemusim - to radši nebudu večeřet...
no to byl za poslední dobu ten nejpodivnější :-)
Bacil s Wopim ať se styděj, já tu chtěla děsně básnit
ukliď přistávací dráhu
dobře vyždímaným
steskem
čekáme totiž
přílet čtvrtého anděla
a těch pár vteřin
dokud ještě smíme
obemkni nohama
a karmínovou stužkou
křiku
úplně nahoře
pomaluj sluníčky
já básnit neumím.
umím si jenom rvát vlasy
flákat se
chlastat
bejt nervní
třást se v prstech
bát se injekcí
milovat tě
stačí?
a já
jen zírat
milovat svět
pomalovávat sluníčky
občas - většinou
trochu nestíhat
a občas - většinou
vést nestydaté řeči
jako právě tady
stačí?
Však taky spousta bažin byla vyhlášena za národní přírodní rezervace ;-)))
Bacile, pokud spatřuješ interesantnost v bažině stojatý vody, tak jistě. :-))))))
návrat FANTOMASE, :-p je tu tolik krasne mezi vami lidskymi stvorenimi...... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Maldist ým adětem nelejváme, ale musí ukázat strašidelkněj obličej. :o)
Helčo, tak jo. Jenže já už nějak nevím.... jak sem tu druhou korporátivní dostat? Ty víš? Čítače a já, my jsme dva.
Přišla dara. Ještě ji neznáte, já taky ne, ani nevím, jestli pije vodu, nebo vodku, nebo obojí zvlášť nebo dohromady. Jak je to?
Cink!
Vítame jaro, vítame tě daro :)
hermite, nemyslíš že nadešel čas pro druhou korporativní...ono už ta doba zobrazení...navíc ten dostavník může jet po dvou kolejích
Díky Díky za milé vítáníčka, nebo svítáníčka? Zatím jsem u vodičky,zítra u ..... podnapilým a osobám pod 18 let alkohol neprodáváme!!! :-)
Šance máme všichni bezesporu velký, ale já mám domluvíno už vod listopádu s tamtím s šachovnicovým práporkem, že mi bude počítat pomalejš...
no... tak nějak... a poslední vyhrává, ale vypadá to, že šanci máme všichni velkou... :-))
Přišla sem za náma ňáká Rebecca. Čau Rebecco, co si dáš? Teče tady už jen rezavá voda a čistá vodka. Vodka je z toho lepší.
Nastolil, to bezesporu.
Jenom jestli tomu tvoru,
co si poet v koutku duše praví,
přínosem to bude jeho zdraví. :-)
Teď de vo to, esli je to JUPÍ*****:-)))), nebo JUPÝ:´-((...?
..ehm, takže k těm básničkám...;o))) ...DAV jsme my, snad nás neuDÁVí.... rýmujem, nebo na rýmování kašlem? Je to skřipec, mor a choleru naňho!! :o)) (nastolil jsem vážné, abych tak řekl, téma, že...)
A no jooo - mělo bejt v horších... Se jedna uklepne a DAV kritizuje. Jasně. Ach, ta Vaše ega...
Vo pojézii ne, hermi? Takže jsem se nemýlila. Jupí. JE to celý vo SEXU!
V lepších časech, hermitku. Přeci si nebudu hanobit ohanbí v lepších, kdy se eště dá stavět na teriérech, popřípadě na rentiérech. Logicky.
Boga jevo - nebavili jste se tu původně vo pojéziji? :-O
To je fajn, Jitran, že ses stavil, ale kdybys eště tak zavíral dvéře... tejky máme všici vofouklý krční páteře a můžem nanejvýš slabá a nezřetelná "ne". TO by mne teda zajímalo, kdy si zamrouskám... :-(
A heléééé, uááááá /klid, to se protahuju a ukládám na druhej bůček/, Kááááááša se mi tu stavila přihodit krbu, děvenka moje starostlivá! :-)))
Byla, viděla.......a zvítězila :-)))
Teď se jdu koukat na film "ZOO postrach ulice"
:-))))))))))))))))))
Do jara Ti budu zamyšleně přežvykovat palec. Snad /Ti/ ho neucicmám až na kloub. ;-)
zoo, dobře: oceňuji tě řádem svinování a všech různých kožek! a do jara! :-)
No sem aspoň čekala vocenění, že jsem opravila před odesláním tu předkožku, ale zdá se, že kolik višní, tolik vskutku třešní. :-)))
Dobrá, šéfe: svinuji se na předložku u Tvýho ušáku, hotova vyčkat do jara bez svalu cukem, oka mžikem, slechu třepem. :-)))
vedení samo sebe vyloučilo z klubovní činnosti, protože byla příliš vyhraněná... ;-))))
tohle není ani tak klub, jako klubovka, spíš se tady zatím spí...;-)
Zcela nevýrazně a nevýznamně se tváříc vyčkávám napjatě pobídky k aktivitě. Můžu bejt buď nahóře nebo dóle nebo na nic. To jak poví vedení... ;-)
Nesouhlasím s tím, že mi ŇÁKEJ nafrněnej optickej kabel rozpoltil úškleb a opakuji. Ghrrrrrrrrr!
:-((((((((()
;-)
lusk... pane vrchni, jednu rundu na me :-)))) Plati se usmevem :-D a vyznamnym zamrkanim ;-)))
Je dost i na spropitne.
no... zase taková švanda tady není...:-))) ZŮSTAŇ!!! :-))))) VÍTEJ!!! co si dáš? když tak si luskni na číšníka... :-)
jaksi se nelze přihlásit do klubu!
Není to doufám uzavřená elitní společnost!! :))))
Jo: Mirku, Červenáčku, Rychlonožko, ano, i ty, Haha-Bimbi: mrkněte, prosím, na auditko www.pismak.cz... :-)
Už jsem tam byl Jindro, no a u Jihlavy toho moc nepořídim...jak je odtamtud daleko Havl. Brod??? Tam máme kdyžtak chatu...tak pro 15náct lidí,ale asi to je z ruky...
jůůůůůůůůůů.....helééé....tak...můžu tááákííííííí.....(?).....sím sím.....
:))
*!
... a teď koukejte všichni navalit členský příspěvky, jasný....?? ):o*
:-)))))))))))))))))))))))
......jůůůůůů...já jsem tu už tááákýýýýý!!!!!
(chjóó to je úúžasnýýý.....a co teda budem dělat?)
..jenom malinkatej technickej dotázek...za případné zodpovězení předem děkuji:))
*!
(že vás tak nějak fšechny aj laf juju!!!!)
Janis: ale jsi tu 2x, která z nich nás laufuje?
Ostatně, když Janus měl dvě tváře, co by Janis neměla dvě osobnosti :o)))
Zbabělci!!!Zrádci!!!!
a to je jen kvůli tomu že jsem něžná slešna!!!
:-)))))))))))
(jen tak mezi námi...Janis mám víc tvářiček něž dvě:-:-):-):-)
ajlafjuju fšechny kdo mluví sprostě(alespoň jedno slovo týdně..píšou úžasný eklefrchy ..nebo duševní potraty...ehm..kouří..no dobře..tak aspoň ty cigarety...chlastají..a občas se taky namočí v bahně...běhaj nahý po náměstí...v noci lezou.(oblečený)po střechách..koukají se na večerníčky..a jsou platonicky zamilováni do Broučků...a tak nějak:-)))))
Jsem nekuřák...mluvím POUZE slušně...nesnáším večerníčky...miluju Esmeraldu...lezu nahej po střechách..oblečenej po náměstí...v bahně se nemáčím...Zásadně NEchlastám...potraty-noehm....a tak vůbec :-)
Janis..Aj lafjuješ mě?????
Děkuji ti, náčelníku, že jsi mě zařadil do klubu.
Jen se kamsi vytratila společná básnička bez konce...
PS - zavedeme bodování a klubovou kroniku? :)))
jsem pro bodování i kroniku - body budu udělovat sám sobě a kroniku může pro změnu vést někdo jinej, aby taky všecko nezbylo jenom na mě, že jo... :o))))
jo, básnička bez konce je v odkazech coby 1. písmácká korporativní...tak se do toho křepce pusťme...
jo, crayi, ty budeš platit příspěvky třikrát, nevadí ti to??? :-))))) mě to teda nevadí... ;o)))
Hermit: budu platit 3x - ale Vojtek i Janis musí platit 2x! :)))
Náčelníku, zamýšlel ses nad podobou pravidelných klubových schůzek? :)))
jo a nesmí se mluvit sprostě...to si vyprošuju..
a vůbec já jsem chudý student...já nemůžu platit dvakrát
jo a nesmí se mluvit sprostě...to si vyprošuju..
a vůbec já jsem chudý student...já nemůžu platit dvakrát
Vojtku, nás neošálíš! :))
Kdo byl zvolen nejsprostším členem třídy, co?
Já jsem chudý alkoholik, taky nemůžu platit dvakrát!
...dobře, prosil bych něco od Newgrass Revival, jestli můžu... ;-))
(nebo Knopflera, možná bych bral i Claptona.., domluvte se... :)))
Claptona jóóó!
Jenže se budeš muset smířit s Mertou nebo Vlastou Redlem!
Vojtek: Přejeli jsme slepicíííííííííí!!!!! :)))))
Claptona taky jóó´ Mertu ještě radšii
A Redl ???
To nám ten víkend pěkně začíná...
Mihl se trambus hore u kravína
tohle to as cos dobrého věstí
srazil jsem slipku vběhla mi do cesty
Já za to nemohl a ona taky néééé
dotlouklo srdce srdce nevinnéééééééé
...
Brzdím a kvílí guma o vozovku
kráčím k té slepici, v ruce pětistovku
pantáta přibíhá, hrozí mi pěstí
jednička, dvojka, vskutku jsem měl štěstí.
a sto deséééééét
a sto dvacééééét
a stotřicetpětkou jedu po okresééééééééé
...
(myslím, Vojtku, že se nám tenkrát holky smály :)))) )
a co takhle:
leží a spí tam
slabounká, tichá
a já ji mám vzít a nést.
Koberci květů
někam do jiných světů
jen pryč z těchto měst
a hvězd.
Kde zas bude tančit
a na zlou si hrát
od smíchu uplakaná
a kde vlasy si nechá zas divoce vlát
ve větru, co po ní vůně pak uklidí rád...
Cray a co tahle:
Jsem ryba chycená na suchu
bledý Měsíc hledá svou Zem
spoután sám se sebou za ruku
objekt za polopropustným sklem
Dolehnou ke mně občas otázky
ale nevím zda ten za sklem uslyší
oblázky házené z nelásky
proti zdi nářků která vše utiší
Hledíme navzájem na sebe
bílé myši za polopropustným zrcadlem
cvíli jsme tiší a chvíli řvem
né na ty venku...na Boha a na nebe
atd....
kolik tady máte Vojtků ? kolik může vstoupit Jarodějek ? kocour chce do klubu zvířat, tak ještě nevíme, ale budeme sem chodit koukat na lidičky, které máme rádi :o) + : # ]]]