Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKonec dne
Autor
myška na mrazu
Večeřím pomelo a rosé
Ve snaze odlehčit si den
Výročí se tak úplně nepovedlo
Po zlatém hřebu
Okovy z olova
Po ranním chaosu
Studená sprcha a kladivo do hlavy
Můj svět mě ubíjí
A zde měl být můj přístav
Tam blízkost nechtěného
Tady krutá blízkost nezájmu
A stále opuštěná
Ale nevolám už o pomoc
Můj osud trnitý je dřišťál
Metro, které občas najde Vyšehrad
9 názorů
Tak snad ten přístav zůstane přístavem, jak sis přála, pokud tomu dobře rozumím.
Thea v tramvaji
07. 10. 2021Myško když vybereš bodlák ze skotských Highlands, tak těm jeho trnům docela věřím. Ale raději nikam nic nezapichovat a vše řešit mírovou cestou!
Jo a až mi sem budeš odepisovat, tak mi pošli avizo - označíš mne a dojde mi tvá odpověď :) To platí pro všechny ostatní, kterým chceš odepsat, poděkovat za tip nebo cokoli...
myška na mrazu
06. 10. 2021Theuš, teď mě napadl tvůj oblíbený bodlák ;) "Jen aby jeho trny byly dost ostré, až se mi budou zapichovat do srdce!" ;)
Můj osud trnitý je hloh/Metro, které občas najde Vyšehrad... mně by to znělo dobřeMě teda nejvíc oslovila "ta krutá blízkost nezájmu"
Thea v tramvaji
06. 10. 2021myško ten hloh je náhodou dobrý! Aspoň se člověk zastaví a zamyslí :)))
Báseň, ze které může časem něco vyrůst. Trnitá růže je obehraný výraz. Ale možná právě v tom je jeho půvab.
Jo, ta je dost klišoidní, že? :) Ale potřebovala jsem něco, co je zároveň krásné a zároveň bolí a kromě růže mě napadl jen hloh. A ten mi tam zrovna nezněl pěkně :D
Thea v tramvaji
05. 10. 2021Jen bych vyhodila trnitou růži...
Metro co občas najde Vyšehrad je super!