Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Kuřárna
27. 05. 2001
5
0
2784
Autor
MrSasa
Na dílo nejmenovaného autora (dílo se zove "Cigareta") musím reagovat protiopatřením, a to založením kuřárny...
:-D
Lord_of_the_Rings
26. 10. 2005
Teď sedím v kanclu a chystám se domů. Vono se s tím cigárem v ruce trochu blbě píše. Von Tikowitzi - tu závislost neporazíš, já jsem řekla až po svatbě -- ta bude tak za tři roky takže užívání až až. Co bys dělal místo kouření? Taková životně důležitá potřeba.
Je to fajn, takhle kouřit, akorát v zimě mi umrzaj prsty pravý ruky.
Jedině u piva, jedině startky (červené) a jedině s filtrem.... nejsem hrdý na to, že kouřím, ale chutná mi to. Jsem si vědom, že 95% (nebo víc?) rakovin plic jsou kuřáci... ono záleží ovšem (a to je důležité!) na POČTU cigaret denně... do deseti denně to prý není gor nebezpečné....
Budu rád, pokud budu kouřit stále méně :-).
Ale dobrá cigareta (=startka) je prostě parádní rozkoš :-).
von_Tikowitz
03. 06. 2003
já si zase u krátkejch červenejch startek ustříhávám filtr, můžu do klubu ? :))
Casablanca - nejlevnější; Javaanse - nejlepší...
a když cigára, tak Goldenky nebo jakýkoli jiný; hlavně že nějaký..:)..
Kouřim (20-30ks/den když nejsem v hospodě, pak neznam bratra. Ale i tak si zajedu 65km ze Stráže p.R. do DC za 99minut). Přestat kouřit neodmítám, jenom se zatim nenašel ten správnej důvod. Nějaký to dílko o kouření zatim neni, ale to se může změnit. Můžu k vám?
MinistrZdravotnictví
18. 08. 2002Paranoicus
07. 08. 2002
No, když je voholenej, tak už to neni ocas, to prohlásili
sami chlapi v jednom pořadu. Jinak samozřejmě ale proti
gustu... ať si každej kouří, co chce.
Mimo jiné v bordelu se taky kouří, ne :)
Asi bych se měl jednou voholit, ale rituálně by toho měla dělat žena, táák třeebááááá..no jo, tak rebeca13.
Jo tak....Hmm jak chceš bežím se voholit a vyhonit a při tom se budu řezat do podbřišku žiletkou.Vydařený vodpoledne....
Ano, ano, Luckiny maj pěkný krabky, ale vážení, zkuzte tohle: "Dunhill", to je balení
Ale konec svátkům a jdeme na dno.
Mnoho lidí si o Stařenách myslí, že jsou fakt hnusný, ale dejte si Luckinu, a pak hned Startku, chutnaj skoro stejně, dost často si koupim krabku Luckin a je tak hnusná, že Stařeny bez filtru jsou velebeny do nebes.
Jó, co je hnusný, tak to jsou Petry, Sparty, Pall Mall
Jo to kouření.... Kde bych byl bez své image? Patří to ke mě a já už si život bez "blbýho" cigára ani představit - ne nedovedu - ale nechci. Jsou tlaky okolí, to jo, ale právě teď si jdu zapálit. Mějte se všici fajnově a vychutnávejte dým, ať už je jakýkoliv.
Přestat kouřit není těžké. Já sám jsem přestal už tolikrát!!!
(A ty fyzické obtíže, když se pokouším...holt, závislost je závislost!)
Fluctuatio
21. 06. 2002Pomerančová
19. 06. 2002
vážení, mám tu pro vás něco hezkého a milého. snad už mě někdo nepředběhnul.
CIGARETOVÝ KOUŘ OBSAHUJE:
nikotin
dehty
oxid uhelnatý
amoniak
nitrosaminy
formaldehyd
kyanid
arzenik.
to jenom abysme věděli, v čem jedem, odbornost členů klubu pak bude pověstná.
A já nekouřím, šálalála-hej. A já nekouřím, já mám zdraví plíce. A já nekouřím, šálalála-hej. Já jsem zdravej! (Fyzicky.) Cheche.
gd...:o)))..a já kouříím che che...a budu mít dehet na plicích..heč heč...a tyy nééé ééé...to se mám...budu mít svou asfaltku....chee che...
do nebíčka do neebeee...kdo nekouří nepůjdeee...nemá svojí asfaltku...propadne se do pekla-la-la-la....che che
Kuřácké nebe se řídí specifickou obměnou biblické zásady "Přej a bude ti přáno".
Holka, ty jsi anděl,
kam já bych se naděl,
kdyby jsi tu nebyla,
nekouřila
nepila-lá-la-lá
nekouřila Nepila.
Chudák Frantík. Chudák Olda, ten už nestíhá mazat ty moje vulgární příspěvky. Omluvám se velice, jsou skvrny na slunci. Nebo šváb na mozku...
:o))))...Nepil se ale má...vidíš ty kuřácké výhody...začít není nikdy pozdě..:o)))
Kuchleis...nezkouším přestat, protože bych to nedokázel..zatím ne...ale jednouuu :o)
Jo West Ice jsem tuhle někomu věnovala , já teda
mentolky moc nežeru, ale tyhle West Ice mají docela specifickou chuť, vyhrála jsem je v hospodě.
Mimo jiné o přestání kouřit jsem neuvažovala
ani staroročně ani novoročně.
Pomerancova: mozna se daji zaradit i West Ice, pry je to docela jemny a hodne dobry - jenze ja je nejak nemuzu sehnat...
Hemmmmmm.. moje novorocni predsevzeti - prestst kourit, dopadlo tak, jak byste asi vsichni ocekavali )))))
Hemmmmmm.. moje novorocni predsevzeti - prestat kourit, dopadlo tak, jak byste asi vsichni ocekavali ))))) oprava
Pomerančová
29. 12. 0001
Pomeranc:..mno estli jsi z Prahy tak v metru na I.Páku maj docela vybavenej shop..:o))
CZlovek:..to zase néé..nechci odrazovat...jen si je vozkoušej..ale není to moc libový..:o))
Pomerančová
12. 10. 0001
Climaster: to je to fakt tak drsný? Zrovna jsem plánoval, že si jednu krabku na košt koupím, ale když sem si teď přečetl tohle... :-))
Monty: tak jsem si koupil na hec ty mentolovy Princky...kdybych nebyl tak bez penez asi bych je vyhodil, dokazu vykourit tak max. pul cigarety...teda asi dvakrat jsem ji sesluknul celou, ale to je pak mazec..:o)))..jednou stacilo..uz nikdy vice..
lepsi nez mentolovy cigarety je koureni matoveho caje! ma velmi lahodnou chut!
Pomerančová
15. 08. 0001
startky?! miluju! zbožňuju! a nenávidim! jsou úžasné! i ty bez filtru! ale musí na ně bejt nálada...
Jo, jo. Ono je vždy nejlepší kouřit, když je na to nálada a chuť. Tehdy, kdy už člověk kouří jen tak, i když vlastně nemá chuť, už to není ono. A musím říct, že mně se tohle stává velice často... safra.
Cauky, vcera byla objevena skvela stranka pro vsechny kuraky: www.volny.cz/mican/cigara ---jsou tam vsechny cesky a mnoho zahranickych znacek okomentovanych, ohodnocenych a s nascannovanou krabou:) Tak ja si jdu dat --- ted zrovna mam "davidofky",ale jinak treba stary dobry luckiny:)
M_P: No jo no, ja se na mentolový Petry vykašlal už dávno :-) Teď jsou v kurzu Startky :-) Ale Princky určitě někdy zkusím, i když jsou, alespoň pro mě, pekelně drahý :-) Dokonce - vzpomínám si, jednou mi jednu kámoš nabídnul. ...na vlakovém nádraží :-)))
Monty_Python
11. 07. 0001Pomerančová
05. 07. 0001
Když už jste u mentolu a Peter - na mých začátcích jsem si asi půl roku tykal s mentolovýma Petrama, ale kupoval jsem je s "normálním" obsahem. Dlouho jsem je už neviděl, ve stáncích narážím jenom na light provedení. Dělají se ještě mentolové Petry s větším obsahem nikotinu a dehtu?
Monty_Python
01. 07. 0001Pomerančová
30. 06. 0001
Hej, do frasa, ale že je nás tu na Písmáku jen pár kuřáků :-) Mohli bychom tedy aspoň obohatit náš fond básní v tomto klubu ne? Pište nebo hledejte a odkazy sem!
:-))
všecno od hard sparta přes startky, petry, máčka(peníze), a tak, až po m.......u :))))...
:-) Jo, jasně :-) Teď o víkendu jedu na fesťák, takže jsem si koupil do zásoby čtyři krabičky své oblíbené značky. Na místě by to bylo asi podstatně dražší.
Má nejoblíbenější značka (asi tak 3-4 roky):
START (krátké červené)
a co vy?
Ahojec!
Tak jsem vás všechny zájemce přijal, tak můžete upgradovat kuřácká dílka apod.
Pápec nazdárec Šáša
Sím, sím, taky se hlásím!!!
Jakkoli se tomu divím, opět jsem zkončil na staré dobré krabičce na den... (pokud nejdu do hopsody, pak je toho víc:-)
Začalo to všechno nevinně. Bylo mi skoro osmnáct, toulal jsem se po svém rodném městě, jež leží blízko ukrajinských hranic. No a na nádraží mě odchytla ukrajinka, která prodávala na černo cigára. Fakt za skvělé ceny. No nekup to! Takže jsem si vzal dvoje turecký Hidalgosky a večer jsem si vždycky zarelaxoval na lavičce v parku. Nádherné... Jo, to byly časy. Jednoho dne mi Hidalgosky došly a já jsem si musel jít koupit další krabku. Tu ženskou už jsem nepotkal, ale postačily mi Petry z PNS...
- Koukám, že jsem se nějak rozepsal, a to jsem vlastně ani nechtěl. Takže pokračování příště.
Monty_Python
30. 05. 0001Monty_Python
28. 05. 0001Konstantinidisová
27. 05. 0001
mp:..:)))))))..bych asi neriskoval, fresh dech po cely zivot...:)))))
Doporučuji kliknout na www.volny.cz/ipe/cigo.htm - tam je pěkná Yfčina písnička s kuřáckou tématikou (myslím, že tady byla dřív i jako básnička). Jo a jdu si dát práska!