Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevlasy
Autor
Radovan Jiří Voříšek
.
zrzavé vlasy
na bílém prostěradle
zahořel plamen
.
18 názorů
a plešaté
Radovan Jiří Voříšek
09. 10. 2021jo takhle, tady nejde o "nahoře"
blacksabbath
09. 10. 2021Které ženy jsou nejvěrnější? Blondýnky,černovlásky nebo zrzky? .................................................. Šedovlasé.
Evženie Brambůrková
09. 10. 2021Zkus to ještě jednou. Pak porovnej se skutečností. Obočí a pak o hodně níž, tak se nebarví, lasy ano.
Radovan Jiří Voříšek
09. 10. 2021tomu nerozumím, ale zní to pěkně, to je nějaké rčení?
Dívej se na obočí, pak poznáš kudrny :-)))
Janina - a staré Berósk říkával - kdo neměl zrzavó, neví co je láska
Hezká metafora. Vzpomněla jsem si na Beverly z Kingova "To" (ale je možné, že horrory nečteš :-)) - tam kluk napíše básničku zrzavé holce, do které je zamilovaný. Něco v tom smyslu, že její vlasy jsou jako oheň a podpalují i jeho srdce.
Je zajímavé, jak se za mého dětství zrzounům a zrzkám většinou všichni posmívali, dneska jsou takové vlasy spíš předmětem obdivu.
Radovan Jiří Voříšek
09. 10. 2021Kamamura - proč anti?
Toš... Newim eslivá je to haiku páč tomu nerozumim a popravdě ani se nesnažim - bo mám enom jednu hlívu a prostě do ní nemožu nacpat šecko ale... Totok se mi líbí!
Denně dvě basy
jinak se cítí zvadle
s játry je ámen
Strašně rád hrál si
tkáně fakt hodně v ňadrech
radosti pramen