Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Poslední romantici
13. 06. 2001
9
0
15126
Autor
Amanda
Na romantiku ve světě hnusu je stejně málo místa jako na pomoc v pravou chvíli. Pomoc někomu, kdo má duši skleněnou a potřebuje ji přeleštit flanelem, než se rozbije a majitel ji bude slepovat po zbytek života. Což je opravdu, ale opravdu nereálné. A tak se brodíme po kolena střepy duší našich souputníků, ale nejvíc mě sere, že vidím spoustu střepů duší malých děťátek.
jasne :-)) vitej :-)) at se ti tu libi a vzdy odchazis s leetmym okamzikovym usmevem :-))
Slza_hvězd
18. 01. 2006
No jasne jsem pro :-))) Rufe vemte i male pismace aspon na fotkach :-))
Ja muzu az tak druhy tyden v listopadu, kde to je mi celkem jedno tak piste mluvte!!! At to nekde roztocime :-))
Slza_hvězd
02. 10. 2005
O srazíky mám zájem vždy, i když to neznamená, že se pokaždé srazím. Možná bych mohl navázat na utichlou diskuzi, když již jsem zde.
Soudím, že i nevyřčená romantika se dá popsat. Popsat, jak se skrývá mezi spoustou zdánlivě nesouvisejících věcí. A potom je to teprve krása.
Pořád mám pocit,že čím víc se snažím uchytit alespoň závan romantiky,tím více ji kazím,tim více mi uniká.Nejkrásnější romantika je ta nevyřčená,ale to bychom nemuseli nic psát,že?
Jako úvaha na téma "různé tváře romantiky" by to nebyl špatný elaborát. :-) Ráda si přečtu.
Z určitého pohledu se zdá být romantické cokoliv. I brutální kolektivní znásilnění v klučičí šatně, stejně jako třebas ponurý mučivý středověk, vězení v klášteře víry, nebo naopak přeněžné milování na koberci z pampelišek a letní vyjížďka s plavením koní s nocí protančenou až do rána v purpurových závojích plesových šatů. ¨
Záleží na autorově podání, skrytých touhách čtenáře pramenících z předchozích zážitků a z nich vzniklých asociací. O tom, jak vyvádí mozek nasáknutý hormony a šťávama přání a touhy, ví každá z nás své. :-)
Havranko: to se fakt asi neda vyslovit, pak mi nakonec reknes ze ti to vubec romanticke treba neprijde :-)) nicmene muzu ti slibit ze se o to nekdy pokusim az bude cas.
čtu, ale jsem asi tak trochu jiná romantička.
Nejspíš na to má vliv hrabání se v hrobech a ve vnitřnostech často ještě živých mršin z Písmáckého mrchoviště.
Také bych ráda položila stejnou otázku: Co je to Pravá romantika? Klidně to uzamkni do slov, omez to na třicet stránek A čtyřky bez odstavců desítkového písma, ale napiš... prosím
Joshua_Cata
30. 04. 2005
Moji mili romantici,
posledni dobou mam pocit, ze cinnost klubu nejak upada, resp. po zarazeni dilka do klubu, pribudou autorovi od romantiku max 2,3 kritiky, chtela bych se proto zeptat...
Jak casto se do klubu mrknete? Ctete dilka, ktera zarazujem do klubu a jste spokojeni s vyberem?
Vyhnanstvo za slobodu. Romantický svet je krásny, len škoda že z každej strany obliehaný.
Ubráni sa, tak ako doteraz, ale za akú cenu?
Vidis a mozna ta kruta cena bolesti nam dava tak ostre tusit proc je to takova krasa... jak jinak rozeznat dobro, kdyz nevis co je zlo :-))
myslím si, že romantici nevymřou, alespoň ne ze dne na den... ... každý to v sobě má a každý je tak trošku jiný romantik... to je tak dneska spoustu lidí nosí džíny, ale nosí všichny stejné džíny ...?? ee nenosí. Někdo je má s růžema, jiný na nich má vlnky, někdo nosí modré, další bílé.. a tak je to i romantikama, každý zmutuje do své vlastní podoby... takže pro někoho kýč, pro druhého romantika... pro dalšího realita... myslím, že jisnou formu si romantika prostě zachová... půjde vpřed spolu s vývojem... což je v některých ohledech docela škoda.... a tápit se může každý... ať romantik, či realista... i utrpení je reálné.... ....
doufám, že jste mě pochopily....
To mas sice pravdu Elfi, ale myslim, ze tady jde o tu cistou romantiku. Mutace v tomhle smeru urcite jsou, ale to je prave ta skoda... protoze jeji sila podle me slabne
Pepo: To se tezko popisuje slovy... rekla bych ze to musis sam citit takovou tou hmatatelnou atmosferou, hrejivym pocitem tam nekde uvnitr v tobe kdy se ti chce smat, ale zaroven se bojis porusit to ticho - rec beze slov a prejes si aby to neskoncilo...
Nevim jestli je mi rozumet... zamykat to do slov je strasne omezujici :-))
No nevim trapeni to sice je, ale zas my mame svet ktery si ten zbytek lidi proste predstavit nedokaze... a prijit prave o tohle kouzlo by byla skoda...
Romantici vymierajú. Svet sa zmenil natoľko, že romantik už nieje žiadaný. Ma vlastnú hlavu a odmieta svet ktorý sa mu snažia predať. Málokto odolá.
Možno bude lepšie keď romantici vymrú. Nebudú už trpiace duše, ktoré nenachádzajú porozumenie, spriaznenú dušu.
souhlasím s vámi :) romantik je ten nejrychlejší handicapovaný kůň :) a jeho handicap?? Jiná barva, než s jakou jezdí ty ostatní :)
kto tvory svet?
Romantici, keby oni nemali sny tak este vzdy
sa hrejeme pri ohni niekde v jaskyni.
Ja se pridavam elfi :-)) Ze snu se sice zit neda, ale s nimi se zije krasne :-))
samozřejmě... budou dál chodit ve stínech domů a v noci tajně pokukovat na nebi...půjdou se psem ven a budou tam dlouho...vlastně jen kvůli tomu, aby viděli pořádný západ slunce... ... dál budou hledat spřízněné duše a vzdychat nad svými sny... protože nepodléhají módě... ani žádnému hudebnímu stylu :) byli jsou budou... nezničí je ani teroristé, ani mrazy.... :)
Tak tak, romanrika proste nieje in.
Ale romanrici vzdy boli su aj budu.
ale nosí, ale pod kabátem a spodním prádlem, jako brýle nebo doplněk k botám si to veme málo kdo ...
To je stejně zábavné, že klub s názvem "Poslední romantici" a s prologem "pro ty, kteří stále ještě věří..." je třetí nejlidnatější na Písmákovi.
A nejlidnatější vůbec se jmenuje "Depresáři, romantici a snílci". To vidím opravdu na docela silnou krizi romantiků .-)
no nevím, ale jelikož je každé roční období jiné, jelikož žádný východ a západ slunce není stejný.. tak nevím, kde se berou kýče... ... :)
Slza_hvězd
17. 03. 2005
Kedy je romantika kic?
Ked uz nieje originalna, ale tuctova skomercializovana.
Ked uz nije potesenim, ale povinnostou.
Rutinou.
Vtedy ne to uz kicove.
Alebo je cela romanitka len jeden velky kic?
mít všechno a nic...být králem ve své zemi, kterou mi nidko nedal a tudíž nikdo nevezme.... jak moc se těšíte na jaro??? =o)
Elfinko: Diky za namet do diskuze :-)). Moooc, cloveku se hned lepe vstava, kdyz je vsechno barevnejsi, tak nezapomente sirit epidemii usmevu at je svet jeste hezci :-))).
jen mě to tak napadlo... to víš pro romantiky je každé období hodně... =o) já jsem hrozně vděčná, že vstávám do světla, je to o mnoho příjemnější a taky za ty teploty.... zase začnou ptáčci prozpěvovat... květiny kvést a vonět... stromy růst a dýchat a les bude opět jako malý zázrak.... západy slunce krásnější...dny delší a slunce hřejivější... aaa už se moc těším =o)
Romantici, cu uz z nami?
Vzdy sme boli, sme mozno aj budeme.
Ked uz sa romantika nenosi, nech aspon tu mame miesto
utechy, kem sa mozme uchilit.
Navždy_Tvůj
03. 12. 2004
Pocity letošního podzimu jsem se pokusil vystihnout v básni Září. Je však rozhodně mým nejoblíbenějším ročním obdobím.
Ehm...jak mohu získat privilegium vkládat dílka do klubu?
Navždy_Tvůj
04. 11. 2004Navždy_Tvůj
04. 11. 2004Navždy_Tvůj
04. 11. 2004
modré listí nevím ale letošní podzim na mě dopadl více než ty ostatní a já si kladu otázku, čím to asi bude???
Navždy_Tvůj
27. 09. 2004
Ted momentalne je mi to celkem jedno je to dost daleko takze pokud se neco zmeni dam vedet... Tesim(e) se na vas :-)))
Navždy_Tvůj
23. 09. 2004Navždy_Tvůj
23. 08. 2004Navždy_Tvůj
20. 08. 2004Učedník_velkého_mistra
22. 07. 2004Navždy_Tvůj
21. 05. 2004Navždy_Tvůj
11. 05. 2004Navždy_Tvůj
07. 05. 2004Navždy_Tvůj
28. 04. 2004
Kde je prosím Slon ? A jaké je Datum? A co v Olomouci?? V galerii U mloka? Je to téměř můj domov.
Nazdar, Navždy :) ...mno, měl jsem nějaký návrhy, ale tentokrát bych to viděl pro "změnu" zase u Slona... :) Minule to tam bylo dost dobrý si myslím, ne???
Nýna: Ufčitě.... :)))
Navždy_Tvůj
22. 04. 2004
Chci poděkovat za přijetí. Mám nyní děsný FOFR a přijela mě navštívit maminka, tak se ozvu příspěvky až příště. Dííííík
Navždy, doufám že to co napíšu nenaštve ani tebe ani nikoho jiného z romantiků, ale slyšel jsem(nebo jsme to snad čet) docela úsměvnou vecičku. Tak ti ji tady ocituju. Nevím od kuď to mám takže mi prosím netrhejte hlavu, nemyslím to nijak zle.
Citace:
"Romantika zahřeje, ale grog je grog!"
Konec citace, děkuji.
21. je asi nejlepší - věřím že se tam potkáme v hojném počtu.
A teď ještě něco organizačního - chcete aby se četlo na mikrofon nebo dáte přednost normálnímu přednesu? S hudbou nebude problém, s majitelem oněch prostor jsem za dobře a už delší dobu v úzké spolupráci :o)
jinak - sraz by měl proběhnout v čajovně a čajovém baru probuzený Slon. (Na mapce označené červenou šilečkou)
Tak odkaz nějak nefunguje. Jaký pokusm druhý pokus - tak znova:
Mapku kde se nachází čajový bar probuzený slon můžete najít zde.
Navždy_Tvůj
14. 01. 2004
Inu.. recitovat budu rád...
Co se týká času.. musím toho spoustu zjistit, jak mi jede vlak, jestli se mi podaří přemluvit hurvinka..
ale vcelku mi vyhovuje čas 14:00 na nádraží...
čas se mi také zamlouvá - a jen tak orientačně - do kdy to asi vidíte? vypadá to, že pak půjdu ešče do práce :o( ale to nevadí, tam se dáý taky dobře vyspat... prostory půjdu zítra potvrdit, aby to bylo 100% :o)
a kde se na nádru srazíme? klasicky pod hodinama?
Inu já v Brně ještě nebyl, proto prozvoním Navždyho, který má (doufám) můj mobil neustále uložený v paměti...
Rufus - jo, taky si začínám doma číst nahlas :o)
Seregil - jaks tak psal o tom mobilu, napadlo mne že by nebyl špatnej nápad aby tady na sebe každej dal číslo - kdyby byl nějakej problém s najitím, potkáním se a tak - co vy na to?
Sám půjdu příkladem - mě je možno zastihnout takřka 24 hodin denně na čísle +420736601018 (nevypínám ho kůli práci...)
Tak tedy, následuji tvého příkladu Drago...
+420 777 314 854
Vypínám jen v noci...
Rufus - a na kterým čísle jsi víc k zastižení?
Seregil :o)
...už si je píšu...
no, já mám raděj opsaný obě - ale myslím že i s krytem na dvě můžeš mít aktivní pouze jednu - ale ruku do ohně za to nedám...
Inu já si jistý nejsu tiež.... ale každopádně je lepší mít vobě čísílka...
Da, da...
to mi přimomnělo jeden takovej starej a otřepanej vtip:
"Ruská tragedie: "Ivánku, miluješ mne ještě?"
Da-da-da-dávno ne..."
Tak, rybky nevyplavaly, tak jo, mám dva, ten 736 je stálý mimo serfování na písmáku a spánku, ten 777 je nonstop. ale oskar. jéžiš, pálí se mi večeřéé...
Tak, rybky nevyplavaly, tak jo, mám dva, ten 736 je stálý mimo serfování na písmáku a spánku, ten 777 je nonstop. ale oskar. jéžiš, pálí se mi večeřéé...
Ryby plavou, véča smaží, už je to lepší... :) Apropos, to tu nikdo není (mimo nás) ??
Rufus - tak to potom jo :o) a dobrou chuť :o)
Seregil - no to víš... se občas stane. ale já už půjdu, takže se prodnešek loučím a zas někdy načtenou, určitě však naviděnou na srazu :o)
Navždy_Tvůj
14. 01. 2004Navždy_Tvůj
14. 01. 2004
Byl bych pro 7. únor... to mám volno, rád bych se zúčastnil.. dejte vědít, až bude něco bližšího...
Navždy_Tvůj
13. 01. 2004Navždy_Tvůj
13. 01. 2004Navždy_Tvůj
13. 01. 2004Navždy_Tvůj
13. 01. 2004
Eh..eh.. už jsem doběhl... promiňte lidičkové, spravuji bojler.. Jo, tak to beru. Sice 7. neni uplně ideál, ale jde o ost... Beru a těšííím... :)
Navždy_Tvůj
13. 01. 2004
Ok lidičky, jak jsem již říkal beru. A 21. je dobrá... oko bere :) Jen doufám, že tam nebudem jen my pět... :)
Me to teda jedno neni ale jeste nevim jak co bude tak nemuzu ríct konkretne asi az v pulce toho unora...
Jo tak ted jsem zjistila ze po 2.2 uz je mi to vlastne jedmo tak se tesim na dalsi setkani... :-)))
Leden je pro mě špaténka.... únor vyzerá dobře... Nejlíp 7.únor.. ale ještě neviem...
Navždy_Tvůj
05. 01. 2004
Navždy - můj návrh znáš, ale pro ostatní - nejvíc vyhovuje 14. únor - jindy mi to nevychází...věřím že se sejdeme v hojném počtu... :o)
Drago
Navždy_Tvůj
05. 01. 2004
A co živá voda a třeba taky mrtvá?To není výmysl pohádek,totu vždycky bylo.
Voda je krásná a dobrá. Ljuba.
Navždy_Tvůj
15. 12. 2003Navždy_Tvůj
15. 12. 2003
Zdravím ve spolek. Tak to vypadá že fotky ze srazu konečně budou - zakládám si vlastní web a měly by se na něm oběvit - takže, kdo má zájem,
tady se může podívat :o)
Drago
jééé, taková tu byla pěkná diskuse a já přišel s křížkem po funuse :o( ale i tak zkusím sepsat něco málo mých názorů...
dušičky...památka zesnulých. když jsem byl malý, nikdy jsem nechápal proč máma stojí nad hrobem a pláče. Vždy sem se jí ptal "proč to děláš? a co tu mám dělat já?" prý vzpomínej na to hezké. MYslím že na Dušiky, aspoň tento jeden den za rok by si lidé mohli vzpomenout, na chvíli e zastavit..myslím že ani tak moc nezáleží na místě kde vzpomínáme - já třeba byl v práci a nestihl jsem zajít na hřibitov, ale to mi nebrání vzpomenou si, třebas se i krátce pomodlit..ale to můžeme dělat kterýkoliv den v roce (bohužel na Dušičky to hodně lidí bere jako povinost). Letos jsem si také uvědomil, že je spousta lidí, spousta nesmrtelných duší na které nikdo nevzpomíná. občas by jsme si měli "vzpomenout" i na ně..
hups, nějak sem se rozepsal... :o)
A pěkněs to napsal..... víš ono je to dost individuální.... jsou lidi, které můžeme nazývat troskami - jedou dál a nevnímají nic než běh ...... pak jsou tu ti ostatní... ti se zastaví a zamyslí.....
ale že bych to dělal jen na dušičky... to asi ne... dělám to stále... jinak bych zkolaboval z běhu světa...
Navždy_Tvůj
04. 11. 2003
Navždy: nestál jsem nad žádným hrobem...k uctění něčí památky nepotřebuju mramorovou desku a speciální datum..
Krel: Tohle to ujišťování, že nepotřebuješ mramorovou desku nebo pomník nebo jiné hlouposti... připadá mi to hloupé! V poslední době to slýchávám až moc často...
Naši předkové se nechávali pohřbývat na taková místa s nadějí, že alespoň jednou v roce příjdeme uctít jejich památku tak jak si to přáli oni! Příjde mi to jako povinost i slušnost a to i k sobě samým...
Kromě toho bývají hřbitovy opravdu krásná záležitost hlavně při časném podzimu:o)
...nedávno jsme pohřbily babičku a tak jsem tam taky byl!
Netrvám na mramorových deskách a nápisech ale něco by být mělo... Vždyť v čem se liší od náhrobku třeba jen fotka nad krbem nebo i ta vzpomínka?
Nevim no priznam se ze na hrbitov taky chodim velmi nerada a jen velmi malo neznamena to, ze na ty zemrele blizke ale nemyslim, mam radeji ucteni zapalenou svickou a myslenkou na ne...
Navždy_Tvůj: Nebyl jsem o dušičkách, ale o něco dřív.... nestihl jsem to na datum úmrtí mé maminky... ale nakonec přeci... dlouho jsem stál nad loukou rozptylu a dlouho jsem se modlil... to bylo jediné... slzy však žádné... a to se tak snažím to ze sebe dostat.. už deset let a stále nic... je to k uzoufání smutné, každý podzim, každé září....
Hakim: nemyslím, že se někdo nechá pohřbít s nadějí v to, že se na něj budou pozůstalí chodit koukat...to mi přijde ještě hloupější...
Tobě to možná připadá hloupé a mě zase může připadnout hloupé to co píšeš ty...každému jeho postoj...
Navždy_Tvůj
04. 11. 2003
S dušičkami je to těžké. Taky si s tím moc nevím rady. Na "své" zemřelé si můžeme vzpomenout kdykoli, ale co si myslíte o povinné úctě k zemřelým, které jsme ani neznali? S tím mám trochu problém.
Seregil: já vím......................
Navždy_Tvůj: svátky jako takové nemají smysl...můžu Ti říci, že čím jsem starší tím míň mám rád vánoce...
Jenže vánoce nejsou věcí jednotlivce například...ale dušičky ano k nim může každý přistoupit jak chce...
studánka: otevřeně se přiznám, že já tu úctu nemám..respektive nepřemýšlím o ní...když se takhle zamyslím tak asi ano...ale to je z "donucení okolnostmi" ne mnou samým...
Další otázka je, zda nám dušičky nepomáhají se smířit s vlastní smrtelností.........
Navždy - na dřevárny zatím ne, povedlo se mi že můj meč drží jen silou vůle - letošní prázninové "soustředění šermu" nepřežil. Teď cvičim s kovovým :o)
MMCH - teď mě tak napadlo - je možný ž se mi to vrací protože má plnou schránku? já myslim že jo... budu s tim muset chvíli počkat, zatím sem jí poslal asi 3/4 celku...
Navždy - neděláš Ty tu reklamu na Ticho? :o)
co se týká prostor, kde by se to mohlo konat, už obcházím a hledám vhodné - pak Vám jen předložím možnosti...
Navždy_Tvůj
23. 10. 2003
Kdo by nechtěl?
Nebo alespoň pár set let...
Nesmrtelnost sebou ale přináší mnohá úskalí a změn!!! No nevím...
Navždy - no, chtěl a nechtěl... ze začátku by to možná bylo fajn, ale postupně by Ti umírali přátelé, zůstal bys sám. Místa, která bys miloval by se Ti měnila před očima a nakonec mizela pod asvaltem a betonem. Hvězdy, jak je znáš teď by se taky měnily... ne, nechtěl bych žít věčně...
Navždy_Tvůj
23. 10. 2003
Navždy - to je maslím přání snad každého člověka a každýmu bych to přál...
MMCH - právě posílám fotky Lys... snad jí to dojde v pořádku...
Navždy_Tvůj
23. 10. 2003
bojím se že jsou opravdu v síti - tři z osmi mejlů se mi vrátily... drž mi prosím palce...
Věčný život bych nechtěl. Ani věčné štěstí, zevšednělo by.. zkuste to vzít dle tohoto měřítka...
Navždy_Tvůj
23. 10. 2003
Seregil - máš pravdu. ale já neříkal že bych chtěl věčné štěstí, jen šťastnej život - to je že prožíváš víc štěstí než neštěstí... teda asi...
Navždy -bude potřeba všech dvacet :o) nakonec se stejně naštvu a pošlu to z pracovního... :o)
jinak se musím pochlubit - dnes se mi do paciček dostaly skripta šermu :o)
Navždy_Tvůj
23. 10. 2003Navždy_Tvůj
22. 10. 2003Navždy_Tvůj
21. 10. 2003
Mrzí mě to, ale školení bylo důležité a já to nemohl jen tak zapíchnout.... co se týká studanky a hurvinka - ti sice měli volno, ale hurvinkova přítelkyně je nemocná a studanka by nejela beze mně.... snad příště... doufám....
Navždy_Tvůj
20. 10. 2003
Navždy - jsem rád že se to líbilo, popravdě jsem byl po přečtení té první silně nervózní...
a můžu potvrdit, že ten smajlik moc nelže - opravdu to tam bylo trochu namačkané, ale i přesto příjemné :o)
i já se těším na další :o)
tak to pak jo :o) můžete se mnou počítat a já snad do té doby něco novýho napíšu či sesmolím a vyberu něco "ucházejícího" z toho, co tu mám...
ani nevíte jak se těším já :o)
a jinak - dobrých lidí (i draků) se všude hodně vejde :o)
Navždy_Tvůj
28. 09. 2003
tak tohle by snad mohlo vyjít - zapojím všechny své síly abych se tam ukázel - a se čtením - moc slavně to nevidím - mám jen málo nepublikované a přitom rádoby "kvalitní" literatury... ale umím poslouchat :o)
těším se naviděnou v sobotu :o)
Drago
Drago: Muze to byt klidne i uz primo tady publikovana tvorba :-))) uz se na tebe tesim :-)
Navždy_Tvůj
24. 09. 2003
si to ještě jednou pročítám a je mi líto, že se tam nedostanu... ach jo... (nebo chjo?) alespoń si na vás vzpomenu - a na zvířátka taky...
Perfekt, zařídím se dle toho... s vinárnou to zařídím... majte sa fajn... já se zas njegdy objevim... :-))
Navždy_Tvůj
04. 06. 2003Navždy_Tvůj
03. 06. 2003Navždy_Tvůj
03. 06. 2003
oj, oj oj!!! v Praze... 28 nebudu moci přijet... já romantik jedu s Rishem na týdenní dovolenou a vrátíme se až 6.7. ... teď lituju že to vím, bude mi líto že tam nebudu moct být s vámi... :o( alespoň na mne tedy vzpomeňte - já udělám to stejné.
Navždy_Tvůj
03. 06. 2003
N_T: do Podhradí... prej to je někde blízko Slavonic - jestli to tam znáš... a já se těším že si zajedu i na tzv. Hadí vrch - podle mne je to snad nejkrásnější místo v naší zemi a už sem se tam nedostal tři roky - mám trochu absťák :o)
Navždy_Tvůj
03. 06. 2003Navždy_Tvůj
27. 05. 2003Navždy_Tvůj
12. 05. 2003Navždy_Tvůj
12. 05. 2003Navždy_Tvůj
12. 05. 2003Navždy_Tvůj
12. 05. 2003
Seregil: hlavně si mě nezapomeň před tím vzít- aspoň budeš mít vdovecký důchod :-)
Navždy_Tvůj
31. 03. 2003Navždy_Tvůj
31. 03. 2003Navždy_Tvůj
31. 03. 2003
Navždy_Tvůj: to i když se mi moc nezamlouvá... no nechám si to projít hlavou (a bude to snad lepší než kterákoliv kulka)...:-))
Navždy_Tvůj
31. 03. 2003
Co takhle žlutej slon, modrá opice,....
...a necháte mě pohladit si tučňáka (Seregil mi to minule zakázal)? :-))
Zase já jsem vinen... chjo.... studanko kolikrát ti mam opakovat, že na zvířátka v Zoo se nesahá????? :-))))
Navždy_Tvůj
25. 03. 2003
ZOO mi připadá jako fajn nápad- ještě jsem nestačila zjistit jak se mají zvířátka (včetně mě) po zimě. Ale navrhovala bych spíš tak konec dubna.
čoveče... tak ti nevím.... já jsem teď dost vyčerpán po dovolené a práce mi dává docela zabrat.... takže až časem něco navrhnu...
Navždy_Tvůj
14. 03. 2003
milujeme se nebo potrebujeme? Jako dech a nadech, jako kdyz si v duchu na stenu nakreslim ctyrlistek,je tam nebo neni?
:) vanocni zazitek? No teda, docela to laka zpracovat, protoze ne ze by letosni,(ci lonske?) vanoce nestaly za to,ale ta tematika uz predem zavani nejakou trapnosti...ale cokdyz ne?
potřebujeme se, protože se milujeme ...
to zní docela sobecky , ale je to pravda. Pocítil jsem to nedávno, když jsem byl hodně v nouzi a její - očekávaná pomocná ruka ... nikde.
Navždy_Tvůj
17. 02. 2003
Možná mimo mísu: Dovolte abych se představil. Yenda. Novic. Jsem tu necelý týden. Času jsem zde pobyl celkem jen pár desítek minut. Rozkoukávám se. Proto, pokud provedu nějakou "zdánlivou" trotlovinu, buďte shovívaví. To že sem "starší" neznamená, že jsem chytřejší. Na závěr vás zvu k prohlídce svých rýmovacích&foto-aktových&prej i didaktických... prvotin. Odkaz sem nedávám, neumím to a ani mi to nepříjte napoprvé "vhodné". Kdo hledá, najde:-)
Navždy_Tvůj
06. 01. 2003
Boha můj nejromantičtější vánoční zážitek jo?:-))) tak to jsem zvědav....:-)))
Navždy_Tvůj
05. 01. 2003
tak někam trochu jinam:
milujeme se, protože se potřebujeme
nebo
potřebujeme se, protože se milujeme
Milujeme se...
Potřebujeme se...
Obojí mi koresponduje....¨
Obojí je nutné, protože se potřebujeme a milujeme...
paranormality
24. 12. 2002
paranormality: Díkes a nápodobně... prožívej romantiku i s krokem do nového roku...¨
Ostatně to platí pro všechny...
Jak to vidím já, je nejhorší, když milujete někoho, kdo vás nechce znát...
Navždy_Tvůj
16. 12. 2002
měla bych nápad na téma (tedy jestli máte zájem):
1) milujeme druhého proto, že ho dobře známe
2) milujeme druhého i přesto, že ho dobře známe
co vy na to?
hm, podle mě stejně dneska lidi mluvěj´ o ničem...zkusili jste si poslechnout nějaký hovor na ulici, v tramvaji nebo v autobuse ?
na 99% je to snůška povrchnosti a blbin...nebo jestli se mi to jenom zdá, vyvraťte mi to, lidičky...
Navždy_Tvůj
13. 12. 2002
Moje troska do mlýna,
to že to neklape v "posteli" není důvodem k rozchodu, ale mělo by to být důvodem k zamyšlění nad tím zda chápeme partnera/partnerku spravně, čili naslouhám skutěčně jemu/jí nebo starám se pouze o své potřeby...
opakem je kdyz to klape jen v posteli, to je pak skutecny problem
No kdyz uz se k tomu Hurvinek vratil... Pokud mam mluvit za sve pocity, tak jestli duvod k rozchodu to nevim ale problem by to byl urcite veliky, protoze si myslim ze to patri neoddelitelne k sobe...
Myslim ze zalezi na tom jestli to chteji ti dva resit a jak jsou k sobe pristupni... pokud to jeden resit chce a druhy ne pak to az k tomu rozchodu muze dojit...
Navždy_Tvůj
11. 12. 2002
Teď trochu mimo: Tento klub již obsahuje nejen lásku, ale i romantiku mimo lásku, jinak láska budiž hlavním tématem tohoto mě osobně povznášejícího klubu...
Navždy_Tvůj
10. 12. 2002
Tak to jsem rád, že jest to bráno takto... jsem zvědavý, co ostatní na to...
Navždy_Tvůj,Seregil,
není to důvod k rozchodu.Spíš k větší míře tolerance a respektování přání,tužeb a potřeb partnera.Navíc souhra ve všech oblastech života není daná- teprve se rodí.
Navždy_Tvůj
11. 11. 2002
Navždy_Tvůj: Myslím, že není, protože záleží na tom, jak moc jsou oba partneři ochotni akceptovat toho druhého i v nedostatcích....
rainman to také řekl ... podobně..
...škoda, že jsem se sem dřív nedostal.
Seregil (i ostatní)...podle mě (nerovná se správně) je takové přátelství vřelé a tudíž jiskřící a tudíž je otázkou času, kdy ono jiskření přeroste v něco jiného (což může znamenat i jeho konec) anebo je bez jiskření a tedy nemám k dotyčné osobě tak blízko, abych měl o ni zájem...pak i to přátelství nemá takovou
váhu, není tak obětavé jako v prvním případě...(s tím druhým jsem se setkal a to první je pro již zadané dosti rizikové, pánové, upřímně, obstáli byste ?)
Navždy_Tvůj
06. 11. 2002
Navždy Tvůj...neměla by být, nebo spíš nemusí, trochu si na to o něco níž odpovídáš sám, záleží na míře tolerance a schopnosti najít řešení...ale pokud by mi nějaké praktiky vysloveně nesedly,
(a byly by až patologické), pak je nejspíš rozchod namístě...
Navždy Tvůj, Seregil,
o tom že jsou to dvě zcela odlišné věci nepochybuju ostatně tento přístup jsem úspěšně praktikoval a možná na něj i dojel...
nejde mi o sex ale o to jestli ten dost intenzivní prožitek intimností ( a pro mě drbání na zádech je zaručený způsob chrochtání ) nebude v budoucnu stat mezi nami jako zed
Rainman,Seregil,Navzdy Tvuj,
pote co jsme byl jemne decentne ale durazne upozornen ze jsou problemy v kterych nelitam sam a ze tady najdu i jine ktere laska poznamenala jsem si zacal cist tuhle diskusi.
1. Ten citat, a ac jsme smutnejsi stale doufame ze to nebude hloupost..... a neni to otazka zkusenosti ale nadeje, touhy, osamelosti..... nevim ceho vseho mozneho.
2. Seregil tak na tuhle otazku ti muzu fundovane odpovedet, existuje a pokud tomu neveris je tu takovy mensi problem, otazka zni jinak muze takove pratelstvi existovat tam kde sice ne sex ale jine intimni neznosti byly?
3. Navzdy Tvuj, ono nejde jen o tu "definici" pratelstvi ale i toho co ten sex vlastne je..
hurvinku: já věřím v přátelství mezi mužem a ženou, ale trochu jinak, než ty...
Navždy_Tvůj
04. 11. 2002Navždy_Tvůj
03. 11. 2002Navždy_Tvůj
01. 11. 2002Navždy_Tvůj
31. 10. 2002
Seregil : Tak mi tak připadá, že otázka přátelství mezi mužem a ženou je v poslední době nějak ožehavá.. není to dlouho kdy jsme na toto téma debatovali s jedním mým perfektním kamarádem. A jak se říká, že výjimka potvrzuje pravidlo, když všichni (většina) tvrdí že to možné není, najde se někdo, kdo je pravým důkazem, že vše je možné.
Kittie: Já si to myslím také, protože i takovou zkušenost mám.. jen luďkové kolem mě (teda ne všichni) tomu nějak moc nevěří - prostě maj svoje argumentíky...
Někdy ten sexuální podtext je, ale jsou vztahy, kde to nějak člověk prostě nebere v úvahu...
Všem: Dal jsem jedno haiku, tak mi vylijte, jak se líbí, mě tedy moc...
asi jsem masochista, ale někdy bolestné střízlivění a následné(jednou snad) vystřízlivění může být taky krásné, a hlavně, všecko je často jiné než se tváří, věřím, že lidem se VŽDYCKY stávájí ty nejlepší věci na světě, ikdyž to tak nevypadá
Navždy_Tvůj
27. 10. 2002
quapa: to nezavání masochismem ani trochu.
Měl jsem rád (miloval jsem ji) jednu dívku (před pár lety) - bylo to však jednostranné, bolestné, krásné - teď mám jednu svojí (už taky nějaký rok) a s tou mojí láskou jednostrannou to dopadlo tak, že jsem s ní (a doufám, že i ona se mnou) celkem dobří přátelé.
Což mi napadá: Existuje skutečné přátelství mezi mužem a ženou, aniž by v tom musel být sex?
Věčná otázka....
Navždy_Tvůj
27. 10. 2002
Navždy_Tvůj: Tak nějak to beru také, jen tak jsem to plácnul, protože mi spousta lidí z mého okolí tvrdí, že to možné nejni. Já myslím, že ano - oni však mají velmi pádné argumenty (a sledoval jsem je - možná nejsou schopni tohoto aktu - přátelství mezi mužem a ženou) a fakt to na jednu stranu nejde.. Stále mě však nepřesvědčili... nikdo mě nepřesvědčí, že to nejni tak, jak jsi napsal a co si myslím (možná, že se budu musit přesvědčit sám... Quien Sabé?)
Ahojky lidičkové :o) Dlouho jsem se nezapojila, ale vaše debata mne inspirovala ...
a)VÝSTIŽNÝ CITÁTEK RAINMANE !
b) zamilovanost je něco krásného, u čeho se příliš nepřemýšlí, ale postupně se přemýšlet začíná, a jsou 2 cesty jak pokračovat-hluboký cit nebo bolestné střízlivění...
c) přeju vám tu první cestu a zároveň doufám, že vám ji nic neodvolatelného nepřekazi, tak jako mně
Mějte se všichni hezky a snažte se pořád dál :o))
Založil jsem novou kategorii, protože mi tam trošku chybělo něco - láska tam je a je důležitá, ale myslím, že romantika se skrývá i jinde. Sem se mohou vkládat básně a jiná dílka, která se líbí a klub by byl fajn, jenže nevíte, kam s tím.
P.S.: Kdyžtak mě kamenujte a pište... :-)))
když tak čtu vaši diskuzi, vzpomněl jsem si na jeden citát (nevím už odkud je) :
zkušenost nám nebrání provést tu samou hloupost znovu. ovšem tropíce ji, jsme značně smutnější...:-)
Navždy_Tvůj
22. 10. 2002
Hm. Tak třeba ... láska, její sladká bolest a kéž nepřijde vystřízlivění ? .... (-,
Navždy_Tvůj
22. 10. 2002
No zase jsem nechtěl navodit rozjitření, spíš si z té bolesti vzít to pozitivní (což jsem zjistil, že jde), co se týče vystřízlivění - po zamilovanosti teprve přichází láska a když nepřijde - je to smutné a zřejmě něco není v pořádku (nebylo).
Láska myslím není bez bolesti úplně. Jenže já to teď cítím jako bolest nutnou a v podstatě s vědomím, že zase jindy to vyjde jinak a určitě lépe...
A trochu úsměvu také potěším, myslím (ú8
Navždy_Tvůj
22. 10. 2002
Navždy_Tvůj: Každý máme něco svého, jedinečného a neopakovatelného - a přitom tak stejného (na druhou stranu)
V té zamilovanosti přichází určité vystřízlivění, ale záleží na tom, co následuje pak ... (zase má zkušenost)
Někdy si připadám tak zkušený, až mi to bolí ... :-) (a přitom mám i pár iluzí a trochu naivity - možná... a taky trochu sebestřednosti .. ach jo)
:-()
Navždy_Tvůj
22. 10. 2002
Možná. Teď jsem šťastný víc než blecha, abych ti přiznal... Takže nic neřeším a jen si to užívám... Vůbec všechno si teď užívám... Hlavně JI a své blízké přátele a lidi, které mám rád....
Navždy_Tvůj
22. 10. 2002Navždy_Tvůj
22. 10. 2002
To bezpochyby. Jenže já jsem donedávna příliš myslel -> přemýšlel -> řešil a málem mě to stálo duševní zdraví ..
Ale čas od času se zamyslet je důležité, to už bych potom byl lehkomyslný, povrchní a nevímco...
Navždy_Tvůj
17. 10. 2002
Dobřes udělal, až budu mít chvilku určitě ti pošlu nějaký avízka, protože jsem tady něco zrovna na tohle téma našel ...
Navždy_Tvůj
17. 10. 2002Navždy_Tvůj
17. 10. 2002
Nejsem proti, ostatně, mazat můžu potom také... Každopádně díky za důvěru, vážím si toho .... :-)))))
Navždy_Tvůj
16. 10. 2002Navždy_Tvůj
16. 10. 2002
Tak se mnou počítejte. Omlouvá mě jen smrt
(zvlášť, když jsem si vzal na triko tu rezervaci :-))
Navždy_Tvůj: Udělám to rád, protože chci vás poznat osobně a .. myslím, že to bude velmi zajímavé ... :-)
Navždy_Tvůj
16. 10. 2002Navždy_Tvůj
16. 10. 2002
Navždy_Tvůj: Omlouvám se za nepřítomnost, ale sklátila mě rýma a ještě něco jiného - a teď mám málo času. Jen přečtu, co můžu a od zítřka začnu řešit všechno možné, Oki? Pokud vím, tak 13.11. je středa... sobota je 16.11. nebo se mýlím?
Navždy_Tvůj
15. 10. 2002
Jeee ahojky Seregile, situovala bych to spis na ten vikend ale klidne prijedu i ve stredu, pro romantiky vsechno :-))
Navždy_Tvůj
15. 10. 2002Navždy_Tvůj
08. 10. 2002
Supeeer udelali jste nam radost s tim presunem :-))) toz se tesime KrelAmi
Navždy_Tvá
07. 10. 2002Navždy_Tvůj
06. 10. 2002
No to nemuzu ja jsem totiz ve skole na dalkovym studiu coz je ctvrtek patek sobota jen dvakrat za semestr :-((( ale jako na me jako a na Krela se neohlizejte pokud vam to vsem bude vyhovovat budu na vas jen myslet...
Mejte se krasne
Ami
Jo a pokud vas taky tak hnusne koli chripka jak me uz tyden tak se drzte a vzhuru do valky proti baciluuum!!! :-)))
Navždy_Tvůj
02. 10. 2002
Zrovna 9.11. budu vytížen (pracovně) :-(
Pak mám čas až tu další sobotu, čili 16.11.
Nezáleží však jen na mě ...
Co vy další?
Navždy_Tvůj
02. 10. 2002Navždy_Tvůj
02. 10. 2002Navždy_Tvůj
30. 09. 2002
Jak mám čas - 19. října (sobota) nebo 2. listopadu (také sobota) čas (návrh) v 16:00. Čekám na ostatní, jak se vyjádřejí...
No supeeer nam by to taky vyhovovalo neco pred 20.rijnem nebo az kolem listopadu... cas kolem 16. az 18. h.
Mejte se fajn
Navždy_Tvůj
29. 09. 2002Navždy_Tvůj
28. 09. 2002Navždy_Tvůj
28. 09. 2002Navždy_Tvůj
28. 09. 2002
Rád přídu na srazík. S organizováním to ze stran své osoby bohužel nevidím příliš růžově, protože teď ňák potim krev nad diplomkou a příští pondělek ještě nastupuji čerstvě do práce. Program by byl fajn, pokud ho někdo vymyslí, ale posezení v nějaké příjemné hospůdce při chutném moku s romantiky a jednou šavlozubou koalou taky nezní nejhůř. Popřípadě bych mohl nějaké útulné hnízdečko třeba i zarezervovat. Nějaké návrhy? A co termín? Mně je to celkem jedno, pokud tedy platí ta Praha.
Krel: Jak jako pozorovatel? Copak plánujeme výlet do zoo za zviřátky?:-)))...hmm, to by vlastně nebylo zas tak špatný
jsem pro volný průběh...můžeme se dohodnout na nějaké útulné hospůdce a potom se uvidí:-)
když se určí datum, někde (jsem také pro Prahu) bych v příjemný vinárničce či baru(jsem pro vínko) zarezervovala pár stolů. Kolik by nás tak nakonec bylo? Myslím že je vhodnější jen klub, už pro to, že by se těžko hledalo místo pro armádu básníků, a taky proto, že by si tolik lidí stejně nevytvořilo příjemnou atmosféru pro popovídání. Na Újezdě je krásná vinárna, tuším že U zlatého hada, a nebo kousek od Letný je příjemný Bar, kde hrajou flamenco a jinak cokoli na přání, dá se tam i tančit, je to tam jak dělaný na pááárty!
Philae: hmmm to zni moc prijemne :-))) ja se urcite hlasim...
...jinak si tu moc kraaasne povidate kdyby tak muzu vzit tu moji savlozubou koalku sebou? :-))
Zdravím:-))) jo nebyl bych proti...tedy sraz Vás členů a potom já jako nezávislý pozorovatel:-)))
MUUUUAAAAAHHHHAAAAA!!!!
Dík za avízo. Jsem tu teprve krátce, napsala jsem sem jen pár řádek. Sraz lidí co píšou věci od srdce, to by bylo krásný, jen nevím, safra, to bych do toho vlítla po hlavě! To se mi ta anonymita brzo rozplyne, ale jo, ja bych se nesměle připojila! Moc ráda!
Ahojky vsem,
jsem moc rada ze se muj napad tak dobre ujal :-)) myslim ze to kde se by se nas srazik konal nebude az tak tezke vymyslet a zaridit...
Padl tady navrh rozsirit tento sraz pro cely pismak, ale to ja bych zase byla pro jen Posledni romantici vzdyt se skoro nezname a ja moc njaky mega aktions zrovna nemusim... spis bych se bavila o tom jestli byste ho chteli castecne organizovat nejakym programem nebo nechat volne probihat atmosferou?
Navždy_Tvůj: Vida jak Krel zdomacnel a to ani nejni clenem :-)))))
Navždy_Tvůj
22. 09. 2002Navždy_Tvůj
21. 09. 2002
nestálo, tak dobrý zas nejsou, zkus přemluvit Verunku, ta je povolanější :-)
Jeee takova podzimni vystava romantiky v prirode - fotografove romantici nebudte nesmeli a pojdte do toho! :-))
Nebo bychom si klidne mohli udelat podzimni nebo klidne az jarni srazik s nejakymi landartovymi pokusy nasich dusi... :-)))
Co vy na to?
Zdravim a preju vam pestrobarevne dny!
Navždy_Tvůj
21. 09. 2002Navždy_Tvůj
21. 09. 2002Navždy_Tvůj
21. 09. 2002
nemám s tím zkušenosti...asi největší problém bude místo, každý je odjinud...? a samozřejmě o nějakém víkendu...
Navždy_Tvůj
21. 09. 2002
taková Dabi by sem měla zaskotačit, jak mají fotografové rádi podzim :-)...a vůbec, už aby byly vánoce...
Je to tu prima nostalgicke povidanicko, to se mi libi :-)))
Damik: Jak jsi to myslel s tema polohama :-))
Jinac vitam vsechny novacky a at se vam tu libi a hezky romanticky rozjima...
Ami
Navždy_Tvůj
18. 09. 2002
Ami: chm, já se prostě jen rád povaluji a převaluji:-))) a když při tom usnu...ó jaký to sladký stav:)
Navždy_Tvůj
17. 09. 2002
Nesměle se připojuji, byla jsem pozvána do klubu... to je asi pocta! Já aspoň jsem z toho celá v rozpacích.Jsem tu na Písmáku teprve pátý den, rozkoukávám se.
Divnosmutním si a teď vidím...on to podzim!
Navždy_Tvůj
17. 09. 2002Navždy_Tvůj
16. 09. 2002
nevím jak vy, ale já mám nejraději přechod z polohy vertikální do polohy horizontální:)..
Navždy_Tvůj
14. 09. 2002Navždy_Tvůj
14. 09. 2002
Nejkrásnější na podzimu je přechod do zimy - to je něco nepopsatelně krásnýho.
Teda záleží kde....
Mimochodem, tady u nás už podzim pomalinku začíná...teda
padají listy a je tu docela zima - ale to je lepší jak nesnesitelný vedra, kterých teda moc nebylo...
Nuda = hmmm....
:o)
Nejni tu nuda. Romantici v tichosti a nostalgickém rozněžnění vychutnávají melancholii prenatálního stádia podzimu. Někteří možná upadají do letargie a tlumí veškeré své tělesné i duševní pochody. Příprava na zimu je holt důležitá. Já si holt zase dělám zásoby podkožního tuku. Je to moc fajn.
Tak se mějte blááááze:-)))
Zdravim tuleně. Nemáš problém s hlasivkama? Ten studenej vzduch jim nedělá dobře. Šetři se trochu. Třeba by stačilo jen MUUAA!!...:-))))
Podzim ja nerad...zní tak ..Zimně.. a já mám radší když něco zní... Letně:-)
Je tu nuda...asi jako když se tuleň zapomene moc dlouho u otrvřenýho wokna a potom mu mrznou ploutve...tak asi taková je tady nuda...no nic už jdu jen jsem Vám chtěl přiblížit tu vaši nudu když už je tu ta nuda:-))
MUUUUUAAAHHHAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
(a klidně se optejte Amandy potvrdí Vám, že v době psaní tohoto příspěvku jsem střízliv a vesel:-) )
Ja taky ale vubec mi to neva vje to jedno s tech nejbarevnejsich a nejmelancholictejsich obdobi...snad proto ho mam tak rada :-))
Chtela jsem jen podekovat vsem romantikum kteri mi at uz tady verejne pres diskusi nebo soukrome drzeli pesti se skolou moc mi to pomohlo a z casti i proto jsem to dneska konecne uzavrela a zdarne dokoncila :-)))
Mam ale maly problem potrebovala bych na patek dopoledne doprovod na Zlinskou fakultu Eko-Management, kdo byste mi mohli pomoct ozvete se mi soukrome do zpravy
Diky moc Ami
Navždy_Tvůj
10. 09. 2002
JELIKOŽ TO TU CHTĚL SPRÁVCE OŽIVIT, TAK se s vámi podělím o svoji zkušenost - a zkusím to v rýmech :-)
Roky jsem ji miloval
život svůj ji věnoval
a ona byla slepá...
a krutá...
však po letech jsem konečně
ztratil pomyšlení na ni
a jsem volný jako pták
Tak nic moc to není, ale aspoň jsem to řekl, tak jak jsem chtěl :-)
Takže rok 2002 hodnotím jako plný změn :-)
Navždy_Tvůj
08. 09. 2002
Koukam ze to tu zacina byt takova dobra zpovednice :-))) ja zadny extra zazitky z prazdnin bohuzel nemam a momentalne jsem docela drsne vydeptana ze skoly...
tak se mejte urcite lip nez ja :-))) Packo
kvůli škole mít těžkou hlavu?!?!?!?!
to snad nééé :-)
mysli pozitivně :-)
No mam no kvuli pobytu v laznich jsem mesic ztratila a ted mi chybi posledni zkouska a dve pisemne prace, ktere jsem zvladla za tri dny, lec modlim se aby to profaci stihli precist a vsechno mi zapsat do patku :-((( Ami
Navždy_Tvůj
08. 09. 2002
Hmmm jo ma to neco do sebe lec ja jsem uz strasne unavena zivotem vubec... ma to delsi historii...
Hééj jsme s tebou !!!!! :o)
Svolám ještě duchy temna a vítězství máš v kapse :-)
Hele já osobně věřím, že to zvládneš, takže není co rešit :D
tak mě tak napadlo, co kdybych dal tomuto auditoriu TIP :o)
potřebuje to :-))
*
Navždy_Tvůj
08. 09. 2002
:-)) oki - tak já se loučím a zase sem někdy něco napíši
:-)
AHOJTE !!!
A AŤ TO TU ŽIJE !!!
Navždy_Tvůj
26. 08. 2002
Milí Písmáčci, pojem romantika a láska od sebe opravdu jednoznačně oddělit nejdou, mohou být každý zvlášť, ale teprve spolu tvoří kouzlo štěstí. A jen ten, kdo to poznal, jen ten ví, co tím chtěl "básník" říci.
Whelp
Margarettka
26. 08. 2002
......romantika je umění vidět, slyšet, cítit věci jinak než banálně...romantika je cit....láska, bez lásky není romatika.....snad?! :-))
Krel: sem tu a nebojím se vlka nic...ani šavlozubý koaly
MUAAAAAHAAAAA!!!!!!
Co je láska a co romantika... jsou to dvě tak nedefinovatelné věci, které spolu mohou a nemusí souhlasit a které každý vníma plně individuálně...
Romantika?To znamená ubližovat tomu druhému, neustále mu lhát a zapírat,ničit jej a ponižovat?To je ta romantika?Nebo je romantika bahno lásky?Já stále nerozumím o čem se to bavíte?Bavíte se o té samé romantice co nás dostala do kolen,je to ta samá romantika která z nás dělá nic?
Margarettka
20. 08. 2002Margarettka
19. 08. 2002Navždy_Tvůj
16. 08. 2002
Moji milý mladí přátelé mám pocit, že vy všici si tu trošku pletete pojem láska a romantika!!!! Opravdu si myslím, že to co vy tu popisujete je láska a né romantika!! Jinak páček shledáček!!!!
Navždy_Tvůj
13. 08. 2002
Jo, ja to tak beru, ale problem je v tom, ze ostatni zajima jen majetek... nikoliv zivot. Svet neni hezke misto...
Krele, ne nevsiml... to je fakt, ktery se kolem nas vyskytuje porad. Zivot je to nejhorsi, co muze cloveka potkat.
Navždy_Tvůj
12. 08. 2002
Víš romantika je někde uvnitř tebe sama! Romantika je západ slunce, romantika je když třeba sjíždíš řeku. Romantika je když jdeš třeba s někým koho máš moc a moc a moc rád někam třeba na večeři při svíčkách. Romantika je když vezmeš na záda batoh a vyjdeš ven do rosou smáčené trávy, romantika je když........... Tady vidíš, že slovo romantika je naprosto nedefinovatelné a že jde hlavně o stav duše.
Ahojky romantici,
zdravim vas z jedne krasne neosobni studene a predrazene klece, kde se bohuzel nachazim az do kopnce prazdnin... :-( myslim na vas a uz se tesim az se zase budu moct venovat pismacku a vsem romantikum... :-)
Packo Ami
PS: Romantika - chut objetovat se pro nekoho, delat mu radost a naplnovat sve i jeho srdce laskou tak ze kdyz ten clovek od vas odchazi byt na jeden den je vam smutno jako by to bylo navzdy... to nejde napsat... to je neohranicitelne...
romantika slovo samo o sobě...neohraničitelný pojem kdy se vám svírá žaludek když máte být se svou láskou, chuť těšit se a bát zároveňa milovat úplně bláznivě a navždy a bez otázek...
Amanda: brzýýý zase přijedu a pak se budeme...:-))
Navždy_tvůj: To mi povídej... včera jsem zboural služební vůz, když jsem se vyhejbal lesní zvěři:o), načež z toho vyplynulo, že by bylo lépe, kdybych to zvíře zabil... život je boj.
Navždy_Tvůj: víš nejde ani o to vnímat něco citlivějšíma očima, jde o to vůbec vnímat a nebýt lhostejný k událostem a problémům druhých. Navíc mohu ti na moje svědomí říci, že to co ukazovali v televizi, zejména pak na TV Nova, bylo dost zdramatizované. Vůbec nenastal až tak veliký zmatek a chaos, lidi to více méně čekali. A navíc musím říci, že hasiči, vojáci i policisté odvedli tentokráte kus dobré práce. Víš ty se považuješ za velikého romantika a snílka, ale mezi námi co je to vůbec romantika? Pro mně něco jiného než pro tebe a pro druhé takréž. Měj se hezky a i nadále vnímej svět citlivejma očima!
Ahoj lidi tak jak vám je v druhé půli léta, tedy rozmarného léta. Mně je docela dobře, akurát jsem právě v Českých Budějovicích a vidím vše co se tu děje in natura nebo taky life a je docela krutý. Vím, že se to moc do tohoto klubu nehodí, ale prostě je to tak a já to tak vidím! Tak páček shledáček.
Navždy_Tvůj
09. 08. 2002Navždy_Tvůj
09. 08. 2002
Hele, ty šavlozubá koalo zkřížená s mrožem, si myslíš, že sem ňákej ošetřovatel ze zoo?!!:-))
A taky by se tady mohl občas excitovat nějaký jiný romantik. Když už máme toho klubového mazlíčka, tak bychom se oněj taky měli starat!!! On je jinak osamělý a smutný a má střevní potíže. Že je to tak Krelouši!?:-))
No nic, jedu na Slovensko do pustých hor, tak se tu mějte všichni blaze:-)))
UAHAAAAAAAAA
Tak se s vami do konce prazdnin loucim mejte se tu moc pohodove a tak kolem devetadvacatyho jsem tu zpeet :-)
Packo a nezapominejte na tu romantiku i v zivote!
Ami
Moji mily romantici,
objevim se tu jeste v utery ale uz ted se s vami na tri tydny rozloucim, protoze se jedu laznit do Klimkovic :-)) mejte se tu moc fajn a kdyz nahodou narazite na nejake zajimave dilko do naseho nebo i mimo klub poslete mi prosim avizko :-))
Preju krasne prazdniny...
Packo Ami
MUUUUUUAAAAAAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Damiku kde jsi?!!!!!!!! já chtěl pokračovat ve spamu a Ty nikde:-))))))
MUUUUUUUUAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:-))
Navždy_Tvůj
28. 07. 2002
Navždy_Tvůj: Copak nelibilo se ti jak jsme tady vcera trochu blbli v diskuzi? Vzdyz blazneni k romantice neodmyslitelne patri a o me je vseobecne znamo ze jsem streleNEc, nekteri pismaci by ti specielne mohli povidat :-))
Jo a manifest kdyz neco nechci tak to sem nehazu myslim ze kdyby nekdo chtel ozve se davno...
Navždy_Tvůj
28. 07. 2002Navždy_Tvůj
27. 07. 2002Navždy_Tvůj
27. 07. 2002
Navždy_Tvůj: já nejsem člen žádnýho klubu, ale do pár přispívám:-)))) (myslím, že by vám to reputace spíš ubralo..:-) )
No a MUUUUAAAAHHAAAAAAAA!!!!!! to je pokřik Šavlozubý koaly:-)))
ale já neumim psát manifesty!?...a vůbec, to slovo je takový divný. ale když s tim někdo začne, tak rád svojí troškou přispěji.
Smutné a jiné mi přijde ucházející.
Krel: chudák koala, nemyslíš, že jí ty šavlozuby budou při chroustání eukalyptovýho listí drobátko překážet?!...já vim, že příroda je mocná, ale přeci...no možná v tvém případě je to něco jiného (pokud se cítíš jako šavlozubá koala, pak je vše v pořádku) :-)))))))
Navždy_Tvůj: Ale kdyz prece jako zakladatel prijdu s nejakym navrhem tak by tam mela byt nejaka motivace jen tak treba jako legraci,ono je hrozne lehky to na nekoho hodit (na nekom to nechat)
...prosim neber to ze se s tebou chci nejak hadat nebo do tebe nejak ryt... jen nazor
Krel: tak to bych tě opravdu rád viděl:-)))) takhle se můžu jenom dohadovat a nechtěj raději abych tu své fantazie rozebíral:-))
Damik: ne přeceňuju...:-))
Amanda: taky všechno vykecáš pusíku pusíkatej:-)) ale já teď zmutoval do koaly..
Krel:Nééé ja koalu nechciiii!!!
Damik: Houby mroz takovej ten bilej polarni malinkatej proste pusinkovaci ale psssssssst :-)
Amanda: vy ženský, nepochopíte chlapskou krásu mrožího klu :-)
Krel: seš ňákej automutagení hošane
Damik: to víš no..prostě jedním slovem exot:-))) a s tím klem jsi to myslel jak?!:-))
Damik: No tak asi ne :-))) proste mam rada svyho snehobilyho tulene kel se blbe pusinkuje... nerada bych mela probodnuta usta :-)
Amanda + Krel: aha??!!!...na co já nepřídu...tak mimovolně že?...to bude asi něco jako průjem (tedy věc v podstatě nechtěná, nicméně ve svém výsledku nepřehlédnutelná):-)))))
Damik: asi dostaneš jednu za ucho:-))
ALL V TOMTO KLUBU:Tak tomuhle se Vážení říká SPAM!!!:-))
no rozjeli sme to tu tedy opravdu velmi velmi...na vysoké úrovni??...to byl vtip :-)))))
tak si řikám, jestli my sme to tu trochu nepřehnali....chybí nám tady ta velká vzletná slova a podpora davů...:-))
:-)))) Tak co romantici kdo se netuleni s nama tuli proti nam!!! :-))
...tak jsi to myslel Damiku? :-)))
At zije prazdninove i neprazdninove Amandino strelenectvi!!!
Krel: vim
Amanda: já jako rozený střelec oceňuji a přidávám svůj skřehotavý hlas:-))
brzou už se pudu tulenit se svym spacákem....to bůůůde vodvaz:-
tak vlocku dobronocku vsem romantikum pro vsechny vase sladke sny at prave pro ten vecer kdy si to prectete... a spesl Krelovi a Damikovi pro tu dnesni :-)))
Navždy_Tvůj
26. 07. 2002
Jasne ale jako "vudce" klubu bys taky mohl prijit s nejakou dobrou motivackou nemyslis? :-))
...to predchozi bylo na ten manifest
Na tu kategorii bych navrh mela ale je to spis takovy osobni nazor, ktery me napadl po precteni te basnicky co do nove kategorie Navždy_Tvuj zaradil... napadlo me
"Zapisky z melanchlie myslenek a duse..."
Mejte se krasne
Asi Vás tady všechny krásný romantiku otravuju:-)) ale co takhle
MUUUAAAHHHAAAAAAAA!!!!!!!!!§
:o)))
MUUUUUAAAAAHHHHHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co děláte romantici...my tu zrovna s Amandičkou trávíme hezké chvilky a zachvíli ten komp asi vypnu a ....:-)))))))
no tak to přeji krásný večer plný vášní :-))..já tu sedim jako pecka a za chvilu pádim na kutě...UAAAAAHAHAHAM!!!!!!
Heeeezkyyyy jste to tu rooozjeli no myslim ze to nebude tak žhavoň no ufidime ufidime toz sa majte :-))
No jo, realita bývá mnohdy hodně drsná... a proto si jí upravujeme sny:o)
Hmmm moc hezka diskuze clovek se vrati s dovolene v maticce stovezate, ktera se uprimne moc nevydarila a vida jaka je tu uroda... :-))
Tak at ta romantika ve vas jen kvete, bez ni je cloveku docela hodne smutno...
Mejte se krasne
Navždy_Tvůj
20. 07. 2002
Navždy_Tvůj: nojonojonojo...dyk sem toho zas tolik neřek :-)))
A jaképak slunné léto?? Včera jsem parádně zmokl!! Ještěže mám silnou tu - imunitu.
A s tou romantikou máš pravdu.
Jo sluný léto.Celej sedim u compa v praci a čumim do něj...Jinak super.Včera mi nějaký cikáni rozbily držku..Super léto...Ale to už odbíhám od romantiky..Tak se mějte snílkové....
Willi: No bať, já se zrovna vrátil z tvého milovaného jihu a tam na mě toho během brodění rybníky dejchalo.....kapři, kachny, voňavé bahýnko, komáři...a kdeco jiného. Momentálně jsem právě otrokem své diplomky, kvůli které všechno to brodění. A láska je možná někdy k zasmání, někdy mě i k slzám přivede, ale určitě přeci je. Jináč by to bylo móc smutný.
Všecky zdravim a přeji krásné prosluněné i deštivé léto ať jste kde jste (Nosferatu: třeba i při měsíčku na hřbitově)!!! :-)))))
Oh děkuji ale bohužel jsem zrovna v práci...Jak by bylo krásně.Měsíc bílý.Vytí vlků.Svist křídel netopýřích a pohyb bytostí všech věků...
Navždy_Tvůj
19. 07. 2002
Přátelé já to jenom tak nadhodila páčř je to můj osobní pocit, že žijeme v době sexuální revoluce. Jinak já sama prožívám momentálně nádhernou lásečku o které jsem skálopevně přesvědčená, že přetrvá na věky věkův. Mně není láska k smíchu! To byl jen názor na to, že mnohým dneska k smíchu je a že mnohem důležitější než-li láska a přátelství je pro nás honba za karierou a ziskem peněz. Jsem ale moc ráda, že ještě existují tací, kteří toto neuznávají. Takže Vám všem přeji krásné prosluněné léto plné lásky a přátelství a pamatujte romantika je všude kolem nás!
jo to ju.Žijeme v době sexuální revoluce vždyť můžete šukat na každym rohu.A kurvy všude..To je hnus.Ale když chce někdo ukojit svůj chtíč tak proč ne.Mě osobně taky vyhovuje jedno stvoření opačného pohlaví...
Tak se mi zdá, že se nám tu ta diskuse nějak zvrhává...sex, hřbitovy.... Co to má znamenat? Jakpak tu potom člověk má
u(po)kojit svou něžnou duši co?
Navždy_Tvůj
17. 07. 2002
Navždy_Tvůj: No mám stan, dvě nohy či dvě kola, batoh a chodit si jen tak jihočeskou krajinou! Co může bejt krásnějšího!
Víš Amando já jižní čechy miluju, je to prostě moje slabinka, ale pravdu díš milá díftko. Čechy a Morava je zkrátka krásnej kraj a vůbec já patřím mezi ty cvoky co nemusej mít nutně moře a zahraniční dovolenou, i když na Slovač se ráda juknu!
Kdyz ja mam radši ty hory... treba trempovat v mych rodnych Jesenickach pozorovat zapady a vychody slunce nebo v Kerkonosich za Krakonosem... ale myslim, ze jinak je to uplne jedno hlavni je ta chut vypadnout ze stereotypu :-)) obout toulavy boty a proste jit :-)
Ale jo Amando já taky miluju hory. Slejzat vrcholky, téměř se dotknout mráčků, pohladit kůru stromu, poklonit se Krakonošovi a vzdát hold Radegastovi........ ano tohle vše já můžu, ale pořád a stále tam někde v hloubi jsou rybníky a voda!
Momentálně docela dobře :-) Štěstí, že jsem se vzbudil - spal jsem včera 14hodin!!! :o)
Proc sexualni revoluce? :-)))) ale jinak dost dobre provokativni otazka... tak dobre pro diskuzi mislim :-)
Notreal: Co te tak dobre uspalo? :-)))
jo jinac se samo omlouvam za tu prisernou hrubici melo tam byt mYslim :-))
Já nevim, snad jsem byl hodně unaven :o)) Doufám, že už se mi to nestane, protože jsem se pak cítil jako oživlá mrtvola :-)))
Jo to znam clovek je cely rozlamany a obtezuje ho i dychani... tak vzhuru do zivota :-)
No nic jinak se pro dnešek loučim - musim ještě udělat nějako práci :o)
Ahojte
Proč sexuální revoluce? Nemáš pocit, že kam se podíváš tak tam to sexem jenom dejchá? Že jsme otroci různých viager a kvalitních postelových výkonů, že láska jako taková už je jenom v pohádkách a že všem je pro smích?
Ahojda romantici,
chtela jsem vam jen podekovat, ze jste to se mnou po dobu prevzeti klubiku tak fajn tahli posilali mi avizka a ze jsem vas mohla taky trosku poznat... diky
No a ted uz jen z pozice jednoho z adminu jedeeem daaaal !!! Zas jsem pridala nejakou tu dusevni potravu tak at se libi :-)))
Navždy_Tvůj
16. 07. 2002
Já neprázdninuju, páč jsem zástupce pracujícího lidu. No fuj to zní děsně "romanticky" pracující lid, ale bohužel je to tak! Jinak budu v měsíci srpenci dovolenkovat ve svém rodném kraji a třeboňských rybníků a už se mooooooooooc těším!
Navždy_Tvůj
15. 07. 2002Navždy_Tvůj
15. 07. 2002
Proti romantice nic nemám dokonce ji mám rád.Ale uvědomte si prosim vás,že romantický je východ slunce v objetí milované osoby kdy motýli přesedají z květiny na květinu,ale též měsíčná noc na rozpadlém hřbitově.Láska má různé podoby...
Asi jsem nepochopila na co byla tahle narazka muzes mi ji nejak bliz vysvetlit?
Mno tak jenom tak.Ne nějak extra narážka jenom aby si všichni pod pojmem romantika nepředstavovaly to slunce atd..Byla to spíš taková připomínka než narážka...
Willi: Dik za krasnej uvod pro diskusi... jsem rada zes rozsiril/a nase rady :-)))
Tak jak prazdninujete romatici? Ja zatim nic moc dodelala jsem zkousky a ten prvni mesic budu travit prevazne pracovne... Mate-li nejaky fakt super zazitek o ktery se chcete rozsirit nevahejte a piste rada vas trochu poznam :-)))
Mejte se hlavne pohodove a s usmevem
Není jenom lásky na světě
je i nenávist
jsou války a boje
však obraťme list
a pojďme si o lásce
povídat o ní psát
a o ní číst!
No nazdar bazar Romantici!!!!!!!! Tak jak to tady vedete...chce to trochu života do toho rozjímaní jinak usnete vprostřed pole při pohledu na hvězdy a neuvědomíte si, že jsou žně!!!!!!!!!
Vídím kombajn..áááááááááááááá:-))))
na já už radši jdu...páčko:-))
Tuto zpravu sem vkladam jako hromadnou vsem clenum, tak se omlouvam kdo ji dostavate dvakrat...
Moji mily romantici,
zda se ze nas klub jaksi usl a ja si tady pripadam jako knihivnice ktera si tady zaklada krasna dilka do knihovny snad aniz by je nekdo cetl??? Nemela by to byt spis tymova prace?
Zdravim a vsem hezke prazdniny
Amanda
Merli tady to neni o kvalifikaci tady je to o tom aby se nam tu vsem libilo... :-)))
Dekujiiii :-))) tak to tady v klubiku trochu romanticky rozjedeme ne :-)))
Vždyť já vím, Drakkane :o))
A právě okolo lásek se toho točí hodně :o) Čili se občas nějaký ten podtextík najde :o)))
Jínak, já jsem naprosto spokojená, že jsem právě v tomhle klubu! :o))) Byl to jen návrh,který nemusí být přijat. Taková egoistka zase nejsem :oD
no tož mi musíte napsat o čem jiném :-)
a jinak Merlitko máš pravdu že je spousta věcí důležitých ale tenhle klubík se týká věcí Lásky a oklo ní- takže na jiné důležité věci jedině nový klub
Tiež by som uvítala :o) Myslím, že je tu spousta básniček o lásce a zároveň o něčem jiném, naléhavém :o))
pokud byste někdo uvítali nějakou další kategorii, nebo rozšíření klubu, ozvěte se...