Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘíjnové matiné v zahradě
Autor
annnie
Říjnové matiné v zahradě Matylda, neděle 10.října 2021 ráno
V baňkách barevných lampiček
zavěšených na prádelní šňůře
váhavě tají
malé polokoule ledu
Na červeném čtverci
zapomenuté deky
se vyrýsoval bílý obdélník
Na hřebeni sousedovy střechy
ostře vřískne straka
a ve strži mé rozcuchané hlavy
váhavě
tají
taje
noci
49 názorů
Marcelko, já v paneláku pár let žila - a pár desítek let se z toho vzpamatovávala... Každej den děkuju Bohu za to, že smím bydlet tak, jak bydlím...
Díky, měj se krásně a.
Marcela.K.
09. 11. 2021Nedovedu si představit, že bych někdy žila v paneláku. Nemoci otevřít dveře a vyjít na zahradu a rozvěsit taje noci po větvích stromů... umřela bych v té krabici. Miluju náš dům v naší zahradě.
Morticia Adams
09. 11. 2021Už jen 10! Ach...pak snad budu muset začít osát, hihi.
Morticia Adams
09. 11. 2021Vidím, že to dávkuješ. :)
Morticia Adams
08. 11. 2021Dlouho jsem tu nebyla a teď se můžu učíst. :)
Ach, Morticie! Jak ráda tě tu zase vidím!!! Doufám, že se máš dobře. Díky za návštěvu, měj se ještě líp, pá a.
Morticia Adams
07. 11. 2021...váhavě tají taje noci...ach. <3
Zeanddrichu, já tady těmi taji noci myslela spíš sny. Ale samozřejmě si to každý může interpretovat po svém. A ano, pokud jde o mne, tak tajů v hlavě mi místo tání s věkem přisněžívá - nejsem si ale jista, zda to není spíž pozitivní... Díky! Měj se krásně, pá a.
Zeanddrich E.
23. 10. 2021Jo jo, ..taje v hlavách by nám (asi) měly postupně tát,..., ale někdy jako by naopak přibývaly.. .
Přetéká mi mužný hormon
představ málo není
ve spánku i bdění
taky teďka právě
furt mně běhá v hlavě
celkem slušný porno
;-) (Annnie, eventuálně promiň posun)
Radovan Jiří Voříšek
18. 10. 2021a mě k ránu v havě
kromě snů - děsných konin
taje hormon
melatonin
Cassy, moc děkuju. Ten souzvuk mi dělá dobře na duši... Měj se barevně a voňavě, pá a.
Black, prostě: už to začíná... Chjo. Brzo začnu psát dekadentní poezii. Měj se kadentně :), pá a.
Ale Kočkodane, naopak. Já vřískám, když vískání je málo :) Měj se vesele, pá a.
blacksabbath
10. 10. 2021u nás mlha...vidět krok před sebe....psí chvostík....slunce za závěsem.....*/****
Je zde opět vřískání,
„plesk!“ - mám nervy na dně,
to Anna mé vískání
nehodnotí kladně.
Já si chtěl spíš užít,
ne pohlavek stržit,
nemíní mi děkovat:
„A koukej se zdekovat...“
(smajlík s červeným otiskem)
Milane, no vidíš, a mně připadá tak obyčejně popisná... Díky, měj se krásně a.
Kamamuro, překvapuješ mě. Já si naopak připadám až příliš průhledná :). Tak vida... Nicméně díky za návštěvu a milý koment! Měj se fajn a.
dievča z lesa
10. 10. 2021farebnotajomné obrázky v strapatej hlave ... dúšok na nedeľu*
Ne všemu, co píšeš, úplně rozumím, zde mám ale pocit, že se mi to dost líbí, protože mi podobné vidění okolního světa není cizí. Dokonce mi to zcela subjektivně připadá, že v téhle básni je víc esence orientální estetiky, než ve velké většině haiku na tomto serveru.
Norsko, klidně bych to přiznala, ale četla jsem tu tvou až po publikování tý svý. Ale je mi úplně fuk, jestli tomu věříš. Ostatně vykrádání a inspiraci cizími texty považuju za legitimní - pokud nejde o epigonství či plagiátorství... Tím ti chci říct, že až tě budu chtít vykrást, vykradu tě :) Pá, bejby. Krááá... a.
Abakus!!! Vravná výchova - to je geniální! Velmi oceňuji, že jste se tak pěkně vradili - vranili :)
Theo, tak ať vám poklid vydrží! I když - mně se straky strašně líběj, i s tím krákáním... Díky, pá a.
Norsko, tak dle rozkazu hlásím plné probuzení: Kráááá..... :)
Mimochodem, je zajímavé, že jsme sem dnes téměř současně oba dali text, ve kterém je slovo matiné... Zajímavá náhoda. Měj krááá...snej den a.
no straka nevadí, ale keď si vrana urobila cvočisko z mojej záhrady pre svoje mláďatá. tak sme nejaký čas chodili v podrepe a občas zaľahli k zemui, keď lady in black mala pocit, že ohrozujeme jej vravnú výchovu mláďat.
Thea v tramvaji
10. 10. 2021U nás dnes ráno na chatě taky ranní taje(mno) :) Ale naštěstí nikdo nevřiska...