Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Klub pozorovačů jelenů v oboře
15. 06. 2001
0
0
2459
Autor
MrSasa
Citace ze zpráv:
Třiatřicetiletý opilec vyvolal pozdvižení v jedné z ulic pražských Horních Měcholup. V zelené multikáře kličkoval ulicí a křičel, že jede Formuli 1. Když se pokusil čelně narazit do policejního vozu, museli se příslužníci spasit vjetím do škarpy. Poté z multikáry vyvrávoral a pokusil se utéct. Jeho zadržení údajně nebylo těžké, protože prý nebyl schopen držet směr. V policejním voze začal bučet jako jelen v říji a dožadoval se propuštění do brdských lesů. Tvrdil, že pouta jsou jen pro lidi, a ne pro jeleny.
No moment, sůl chápu, ale proč mi sudo i lichokopytníci z celýho vokolí chodějí na balgon vožižlávat prádélko? Nadto prodchnuté Arielem, Azuritem a červenou, co stop, zelenou pro bílou, nebo tak nějak. :-(
Sůl je v prádelníku, Jelenče, a já v klubu... Tichým, nicméně neustálým nátlakem zjevně dosícla jsem svého...
Jsem blažen. :-))
Zachmuřeně stloukám osmej krmelec. Sůl jsem si musela uložit v domovní sušárně, se už nedalo projít předsíní.
Já jen, že i má servilita má své /mé/ meze. :-)
Klííííd, Vole... některejm se prostě muší počítat pomalejš. Tak, kaštanů plná vana. Eště skáknu pro sůl a pak obětuju dvě podsady ze skautskýho tábora a sbiju novej krmelec a to by bylo, abych nepřesvědčila.
Furt mne nechtějí, a takovej krásnej posudek. Ech, což... zatím se vydám na kaštany. :-(
Vím, že se obvykle požaduje ňáká ta prakce. Vašemu (a doufejme, že zanedlouho bude mi ctí psávati 'mému') vysoce specializovanému uskupení nabízím tedy své globální zkušenosti s nasazováním a shozem paroží. :-)))
(Ten výraz v konci mé žádosti je PODBÍZIVÝ úsměv, jo?)
doporučuji pohádku O ořechovém lese od Aloise Mikulky z knihy Ježibaby, Pacička a zajíci, je to pohádka o zapomnětlivé veverce a (pozor!!!) neprůstřelném JELENOVI
asi tak ;o)
m.
jsem v tuoto ranni hodinmu ze vseho jelen . bude me nekdo poztorovat? :-)))))
Monty_Python
09. 08. 0001
nelibi se mi, ze opisujete veci z jelenich stranek, pytlaci, amaterske literarni umeni?
Monty_Python
17. 06. 0001Monty_Python
15. 06. 0001
Jelení desatero:
uctívat vždy a všude Jelena budeš
neužiješ jména jeleního nadarmo
ke krmelcům vždy budeš řádně nositi
Svatou věc budeš kde jen možno šířiti
pomlouvat a hanit myslivce budeš
napomáhati sluhům jelením vždy a všude budeš
nezapochybuješ o Jelenovi
nepomluvíš Jelena
nezradíš Jelena
všecken svůj majetek Jelenovi obětuješ
Monty_Python
15. 06. 0001
Monty: Neblázni, ten majetek se bere jen pro ty co ho maj víc, jak 10 000 000, co musej dělat to majetkový přiznání, čico!
:o)
Monty_Python
15. 06. 0001
Monty> Já sem to říkal, že sou skvělý... :o) A Šáša má vždycky pravdu!!!