Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovolební
Autor
Nami 99
Malý Pepíček špatně vyslovoval "č". Když se vraceli s babičkou z volebí místnosti, kde babička odevzdala svůj hlas panu Babišovi, potkali Pepíčkovýho kamaráda ze školky. " To je tvoje maminka?" Zeptal se kamarád. "Ne , to je babiška." Odpověděl Pepíček.
14 názorů
Děkuji moc za návštěvu, tipy, hezké komentáře a milé přivítání.
Děkuji a vážím si Vaší společnosti.
Nami... Nami... mám takový pocit, že je mi tenhle nick nějaký povědomý... Nebyls už kdysi dávno tady? ;-)
Hurá...jsi zpět:-))))))))
Ptá se otec syna: „Víš, jaký je rozdíl mezi politikem a blbcem?” „Tak to nevím, tatínku.” „Chlapče, chlapče, ty raději ani nechoď k volbám!”
Jeden den se skutečně cítit Člověkem a o půlnoci se znovu proměnit v bezvýznamné, nikomu potřebné a opovrhované stvoření - to se neděje jen Popelce, ale každému člověku - v den voleb.
Ve volební místnosti umístěné v církevní škole naopak vyhráli Piláti
"Miláčku, ty ses vrátil, po dlouhých dvou letech! Viď, že už se na tu fuchtli ani nepodíváš, a že už mě nikdy, nikdy, nikdy neopustíš, slib mi to, Rudo!"
"Slibuji, milá Rozárko, že jsem životními obraty zmoudřel a nahlédl, že na celém světě mám jen a jen tebe. Ještě si teď zaskočím k volbám - a potom už budeme, jak hlásá plakát na obecním úřade - NAVŽDY SPOLU!!!"