Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohádka
Autor
Nami 99
Maminka vegetariánka vypráví dětem pohádku:
"Bio, nebio........
24 názorů
Žili, byli
Jinak čilí
Lidmi bráni
Vegetariáni
Za bio si připlatí
A to nejen bohatí
Nechtějí-li krást
Tak se půjdou pást
Až vše zdraží
Stát se snaží
Pohleďte na kravičku
(Žere jenom travičku)
svého času jsme tu měli partu, která vymýšlela zkrácené verze tradičních pohádek. Například Pohádka o veliké řepě se zkrátila na "Táhni, dědku!" ...
Po některých jídlech by to mohlo být:
,,Blilo, neblilo...
.. dávno tomu. Měl jsem různá období, teď netrvám na ničem a řeším pouze ztráty
Ta "O veliké řepě" je taky Bio.
"Žili, byli, děd i babka.
Děd narkoman, babka šlapka."
Pro kanibala je blbý, když má bezlebkovou dietu a tudíž nemůže jíst hlavy.
Rovněž škodlivé konzervanty jako dustanové soli, pesticidy a herbicidy, jakož i syntetická barviva, trans-mastné kyseliny ve stravě kanibalů nenajdeme...
Mimochodem možná tohle je příčina toho, proč se kanibalové těší tak dobrému zdraví - tráví čas lovem lidí na čerstvém vzduchu, a jejich jídelníček tvoří strava bohatá na kvalitní tuky a bílkoviny - vpodstatě vyhovující módním trendům typu keto, paleo, nebo nízkosacharidová dieta.
blacksabbath
19. 10. 2021Kamo....snad tvůj koment Nami rozkousá......
Maso už právě bezzubá babička vegetariánka nedokáže rozkousat (ze stejného důvodu nedokáže vyslovit hlásku "l", protože k tomu je potřeba opřít jazyk o v tomto případě absentující chrup). Jedná se o takzvané vegetariánství emergentní, neboli o "z nouze ctnost", jak se někdy říká.
Tak tady se čte asi dost často o tom tahání řípy... (samozřejmě v bio kvalitě)
Chci mimochodem věřit, že nebylo maminčino předčítání ovlivněno předchozí hádkou s partnerem, při které došlo k redukci chrupu.
mně je to jedno....hlavně, aby bylo .......maso...:-)))))))))))))))))))))))))))))
Tak nevím, jestli perníček v perníkové chaloupce byl z bio mouky...
A co třeba Biootesánek? Ten snědl tátu a mámu z masa a kostí. Jediní, kdo by možná prošli, byli Jeníček s Mařenkou, ty ujížděli na perníku. A Ježibaba je nakonec stejně nesežrala, tak tady je to v pořádku.
vlk nemohl sežrat babičku, dědečka, karkulku, jejich široké příbuzenstvo, myslivce, kriminalisty kteří to vyšetřovali, ani úředníky, kteří vyšetřovali ztrátu policistů, neb vlk byl vegetarián :D