Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seModrá
25. 02. 2000
1
0
1687
Autor
Nefertiti
To není jen zlomek světla
sama krása, naděje a láska
vybrala si podobu.
Modrou barvou lákají nás dálky.
Noc-sametová královna
není černá, jak se zdá.
Tmavě modrý oblékla si plášť
se stříbrnými knoflíky.
S modrou smím se smát
snít i vzpomínat.
Modrá utře slzy, pohladí,
když nevím, kudy dál.
Héééj, ta s.... clovrdik mě předběhl... už je to tak... :o)
Zatím dobré, pokračuju ve čtení. :o)
modrá je dobrá ... už je to tak :-)
Nefertiti, přečtu si, co jsi na Písmáka dala. už kvůli té přezdívce :-) jó, starej Egypt :-))
Já mám sice mezi barvama jinou favoritku, ale tohle je napsaný moc hezky.. :-)
A protože mám barvy moc rád, tak ti ještě přidám jednoho tipíka pro radost.. :-)))
..milý Merle, dokonce "Kráska, která přichází"... A jinak...jsem poctěna tvým rozhodnutím číst mé "výtvory"...
Ehm, teď mi tak došlo, jak by se to i dalo vyložit. Nefer znamená krásná...
Jo... je vidět, že ani lyrčí lyrika ti není cizí. Asi si tě budu muset zařadit mezi stále čtený autory.
BTW: jsi opravdu tak Nefer?
BTW: jsi opravdu tak Nefer?
modrá je moje nejoblíbenější barva
tohle se mi líbí víc, než ty předchozí dvě( no, i když, ta první)
tohle se mi líbí víc, než ty předchozí dvě( no, i když, ta první)
to se mi líbí hezky to hladí.Přijdu si to sem přečíst na dobrou noc...mám také ráda modrou a kráse, naději a lásce schvaluji její výběr:o)