Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStříbro zlato kamení
Autor
annnie
Stříbro zlato kamení P., neděle 24.10.2021 ráno
Pod nohama
zelenkavé stříbro
má dnes Anna
když vstoupí do zahrady
Podivné věci se tu staly:
Tam, kde byl včera sousedovic plot
dnes svítí pás
malých stříbrných kosočtverců
a kopec nad nimi
přes noc zbělal
Z topolů pomalu tiše
k zemi slétá
poslední zbytek
léta
Na zlaté bříze
pod váhavě bledým nebem
klidně si pospává malý tlustý
měsíc,
jakoby se tu zapomněl z noci
Ano,
podivné,
prapodivné věci
se tu děly:
asi ho straky okousaly
Kousek mu chybí
A Anně
v tu poslední neděli
než čas se změní
taky
26 názorů
Marcela.K.
09. 11. 2021Mám ráda tohleto boží malování...jakoby mě zachrňoval, abych tu zimu přežila ;-)
Radovan Jiří Voříšek
31. 10. 2021Hezky namolované, vybarvená vodovkami, žassnutí jako poprvé z toho čiší
Zeanddrich E.
28. 10. 2021Je to poetické, hezké
Evženie Brambůrková
26. 10. 2021Ráno se dívám na les a žasnu nad tou krásou berevného listí..
Jiná rána hledím do zahrady a žasnu nad tou spoustou jablek.
zahradu, bohužel, nevlastním...tak ráno vstupuji do koupelny...i tam se přes noc děly věci...měsíc se přestěhoval do zrcadla...
Něco přibyde a něco ubyde a každý den můžeme mít překvapení. Souzním, je to pěkné.
to je super, moc pěkný, umíš vidět obyčejné věci neobyčejně ;)
Anna je dobrá,ano.To je dobře že tam je.Straky ho neokoušou.Velmi oku lahodící verše.Přesně jak se mi to zamlouvá...
Již mnoho a mnoho měsíců to tady ví spousta uživatelů, že přečíst si tvoje dílko není jako kousnout do kyseleého jablka. Pokud by někdo takový dojem přece jen měl, shledal bych to za svou osobu podivným, ba přímo prapodivným. I když nemohu zcela vyloučit, že někdo bude za podivný považovat tento můj komentář. Ale ty bys to podle mého na empirii založeného odhadu být neměla. To již spíše počítám s tím, že mne za jednoznačně naznačenou chválu nazveš svým zlatíčkem. (nebo aspoň stříbříčkem) ;-)
blacksabbath
24. 10. 2021Z topolů pomalu tiše,k zemi slétá, poslední zbytek léta a měsíc si klidně pospává......(uličník:-))) ).....annn......děkuji za tuhle krásnou.....nedělní chvilku poezie......*/************************************
gabi tá istá
24. 10. 2021taky *
Ahoj Annie, nemám rada okúsané veci po druhých. Ale toto sa mi nesmierne páči.
akoby som tam bola s Tebou...nádherné obrázky neskorej jesene, neviem sa ich nabažiť, ukladám si ich aspoň do fotiek, keď už neviem takto pekne namaľovať slovami...
dievča z lesa
24. 10. 2021straky strakovaté ... rozčepčia účes a niekedy sa doďobkajú aj hlbšie ... želám peknú pokojnú poslednoletnočasovú nedieľku***
Kousavě okousaně dobré. Ale ta tvá Anna, už mě nebaví. Co třeba Peggy ?
Velmi příjemné, ale - ach jo! - zas je tu ta změna času, málem jsem zapomněl.
Vidím, že jsme psaly o podobných přírodních úkazech, ty však velmi poeticky... pěkné, an.
Krásné, Annie, jakobys mluvila mýma očima. Zahrada je v(d)ěčné téma...co jí věnuješ, násobně vrátí.