Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Dílo Goldinga, Williama
09. 02. 2002
0
0
1329
Autor
wilk
Jeden z nejvýznamnějších spisovatelů-filozofů dvacátého století. Přijměte do klubu pozvání všichni, kteří uznáváte dílo a filozofii tohoto britského autora. Pojďme interpretovat jeho knihy, informovat se o stránkách jemu věnovaných atd.
Paranoicus
15. 05. 2003A co třeba "Dědicové"?
Pro "Dědice" si jdu až dnes, takže prozatím nemohu sloužit. Ale dám vědět!:o)
Pána much považuji za jedno z nejzávažnějších děl světové literatury. Byl skutečně natočený film podle této knihy, kdysi jsem něco podobného zaslechla.
Paranoicus
15. 05. 2003Paranoicus
15. 05. 2003Paranoicus
14. 05. 2003
Tak, tak, ve třiačtyřiceti - první čtyři romány mu odmítli vydat... Chm, to mě nenapadlo, hledat analogii v jeho životě...
Spíš "Chlap, co si postavil hlavu, díky svý umanutosti promarnil život(y)" ;o)
Včera jsme dílko důkladně proprali na semináři a trošku na své počáteční zklamání měním názor :o)
Paranoicus
30. 04. 2003
Včera jsem dočetl "The Spire" - znáte?, a co si o ní myslíte? Za sebe přiznávám, že po úžasu z "Lord of the Flies" jsem byl, sice jen mírně, ale přesto zklamán...