Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSamota
Autor
supizmus
Vzýval jsem samotu
akátových keřů
trnité větvičky
pokryté zaschlou krví
vítr jimi procházel
nezraněn
vše suché a mrtvé
shazoval na zem
Vzýval jsem samotu
akátových keřů
stopy trnů jeho větviček
na mých rukách
kapky krve coby svědkové
blízkého přátelství
jeho samoty
a mé bolesti
15 názorů
Líbí se mi to opakované rozvíjení jednoho tématu. Bolest fyzická, která pomáhá utišit tu druhou? Kdopak by to neznal?
Evženie Brambůrková
02. 11. 2021To se ti povedlo.
supizmus - můžem uzavřít tudletu poetrickou huhlianci. Když uvidíš, že jsem zpychnul, dáš mi herdu do zad, vší silou, až ze mě pýcha vypadne. Když uvidím já, že jsi zpychnul, dám herdu já tobě, a tak nás pýcha nedostane - o smrtelný hříšek méně! Teď ještě, co vymyslet na to obžerství...
A ne abys to vzal jako záminku, že mě umlátíš k smrti, to bych tě pak chodil strašit, to mi věř, jsem z Kutný hory kouzelníkův syn, náš rod se ve strašení vyzná.
Ty jo, moc děkuju za ocenění. Výběr od Bačkovského a tip od Kamamury, to si jeden musí dávat herdek bacha, aby nezpychnul. Velmi si cením vaše slova ocenění.
Biskup z Bath a Wells
02. 11. 2021Pěkně jsi to dal, kolego mnichu... ;.-)
Kolikrát jsem šel kolem a nevšiml jsem si. Neviděl jsem tu samotu akátových keřů.
Je to prostě drama! Ovšm hluboké, pěkně produchovnělé drama, osvědčené rekvizity, stigmata na dlaních pěkně odkapávají jako glukózový roztok v pacientově kapačce, klid, kóma, žádný rušivý shon. Deus Vult!
Svrbí mě ruka a musím dát tip!
Krev a přátelství – to mi připomnělo scéenu z prvního dílu Vinnetoua.