Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyšla sbírka básní Luz adentro
Autor
Santi€
23 názorů
Sbírku Polynésie od Mariky Mariewicz (Markéty) nyní čtu a jsem také zvědavá na další debutantky z nakladateství Dauphin s písmáckou zkušností - Lucii Kubalíkovou A spánek je ztáta času (Luzz) a Kláru Vaníčkovou Prosvítám (Morgana.le.Fay).
Doporučuji, pokud jste tak náhodou neučinili, rozkliknout odkaz nad upoutávkou (obálkou) knihy. Už jen těch 6 ukázek potvrzuje, že bude co číst, a zejména ve sbírce se verše zaskví mnohem zřetelněji než jako jednotlivé zde na Písmáku. Lze jen konstatovat, jak skvělé básnířky vyrostly nejen na Písmáku, ale samozřejmě především ze svého talentu, např. naposledy atkij, o něco spíše Markéta, ještědříve Dana Dvořáčková - Malá, a nyní Santie. Všechny jsou ozdobou tohoto serveru. Zdeničko, blahopřeji, sklízíš poctivé plody poctivého zaujetí.
Musím říci, má moc krásné pyžamko, tahle knížka.
Autorce přeji, aby z ní měla dlouho radost.
Skvělé! Taky blahopřeji! :)
Tobě i knize přeju hodně spokojených čtenářů, blahopřeju, je to skvělé
Připojuji se ke gratulantům.....:-)
Skvělé! Gratuluji! A vidím, že váa doprovodila Terezka Šustková - klobouk dolů! Rád si knihu koupím...
Zdeni, mám ze tvé sbírky opravdovou radost... podle toho, co jsem měla zatím možnost vidět, ji cením vysoko. Určitě velmi mile překvapí! Přeji mnoho spokojených čtenářů a tobě pocit dobře završeného poetického úsilí.
gratuluji... a posílám do klubu, s dovolením...:o)