Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBiela pani
Autor
Abakus
Biela pani
Bielej panej
biely tieň
prikryl biely srieň.
17 názorů
Abakusko,
přečti si třeba moje Strašáky ze října 21. Ti se čtenářům líbili.
Dík za tip - pár slov, to skôr preto, že som stručná, zase nedokážem na dve strany opísať padanie lístia, alebo západ slnka. Každý máme drobné úchylky.
Što takóje srieň?
Ku*va! Furt si myslim jak newim jak rozumiem po slovensky a stále NYJÉ! Furt nová a nová slová ktoré nepoznám... Nuž - čo už.
JINOVATKA.
BÍLÉ PANÍ
BÍLÝ STÍN
PŘIKRYL ZÁVOJ
KOPRETIN
A JINOVATKA?
TÍŠKO HLADKÁ...
blacksabbath
05. 11. 2021stále v bielom a to nemá ani Vanish...:-))))))
blacksabbath - no a furt chodí po zaprášenom cimburí, prechádza cez zavreté dvere a stále v bielom...
niektoré strašidlá sú ozaj čistotné*
Alegna - snažila som sa, ale pri troch riadkoch som pochopila, že to asi viazaný verš nebude. Tak aspoň trochu umrznutobiely...
Alenakar - ďakujem, zatiaľ som nepochopila čo je senrjú, niekedy časom možno neskôr.
dievča z lesa - ďakujem za zastavenie a prečítanie. mám k hradným strašidlám kladný vzťah, aj keď chodiť celé noci v bielom a udržiavať to naďalej biele asi nie je jednoduché.
dievča z lesa
05. 11. 2021pekné bielomrazivé*