Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seListopadové
Autor
Radovan Jiří Voříšek
potok přináší
různobarevné listí -
duha na vodě
23 názorů
Radovan Jiří Voříšek
22. 11. 2021ok
Radovan Jiří Voříšek
21. 11. 2021tak to je hodně dobrý, to publikuj
Radovan Jiří Voříšek
21. 11. 2021dík
Gosiorowski
21. 11. 2021Moc pekné, tip.
Já už dávno nemaluji, ale výtvarné fotky bych prodávat mohla. Zájem by byl.
Ale mám ráda klid a peníze už nijak zvlášť nepotřebuji. Jestli bych prodala i nějakou báseň, to nevím. Snad jenom textíky a ty by musely být víc dnešní. Ne tak archaické.
Radovan Jiří Voříšek
18. 11. 2021malovaný anilinkami
Evženie Brambůrková
18. 11. 2021Pěkný obrázek.
Radovan Jiří Voříšek
18. 11. 2021Samosebou, já píšu tak v průměru za 1,50 Kč/1 dílo.
Zatím jsem si "vypsal" nástěnný kalendář, akrylové barvy, lahev Svatovavřineckého a meruňkovice, zátiší s rybníkem (olej na plátně), sborník, keramická koťátka, ptačí budku, Studenskou pečeť a 2 x proplacení benzínu za cestu na převzetí jakési ceny v soutěži.
Já mám celkem kvalitní zrcadlovku.Ale jsem jen amatérka. Ta zrcadlovka má samozřejmě vyměnitelný objektiv. Nejlevnější solidní objektiv před pár lety stál 80 000, "už dobrý", dle prodejců profesionální objektiv 150 000. ...Mezi námi amatéry a profesionály jsou tedy veliké rozdíly. Myslíš si ale, že to dnes platí i v poezii?
Radovan Jiří Voříšek
18. 11. 2021Já fotím akorát na mobil a nebo očima, toto bylo v potoku Ponávka v lokalitě Zamilovaný hájek, Brno. Jo a dík za komentář a tip.
Teď máme my fotografové žně. To, o čem píšeš, fotíval Martin Martinček. Nejkrásnější bývají fotky listí někde v kaluži pod ledem. Led občas vytváří krásné krajky. ... Tip plný pochopení.
Radovan Jiří Voříšek
18. 11. 2021čtyři, do pátýho bychom šli, však ze zdravotních důvodů manželky jsme od toho upustili
Nemels holek jako smetí,
desily se té tvé pleti,
jen jedna si kuráz dodala
a za tebe se provdala,
máte spolu hned pet detí.
(No, pet asi ne, ale jednou jsi myslím zminoval, ze jsou ctyri?)
byl jsem proti nim bez páky
když mi vyrážely jebáky
kolem mě jen samí kanci
a já neměl žádnou šanci
u holek
Uklidním tě nato tata
a nekecám ti, fakt ne,
vskutku šlo o vimrlata,
odborněji akné.
Ani, dík
Radovan Jiří Voříšek
18. 11. 2021pokud nejde o uherskou zem, tak mě to rozesmálo