Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeedle work again
Autor
annnie
Needle work again Matylda, středa 25.8. / sobota 20.11.2021
Můj život vedle tebe
miláčku
je jako starý ubrus
s výšivkou
Růžový kvítek
Zelený lístek
Modrý kvítek
Jeden žlutý jak sunny day
Jeden žhavě rudý: ach...
Druhý žhavě rudý: au!
Sem tam malý flíček
Sem tam pořádná trhlina
Miluju ho i s nima
Bělím a štepuju
Prostři se, lásko,
pod všechny mý dny
47 názorů
Lnice, díky. Popravdě - vlastně ani nevím. Snad ano...
Měj se hezky a díky za návštěvu a.
Alegno, to tak my ženy děláme, že? Snažíme se a snažíme... a někdy se to povede a někdy je to holt na hadry... Díky! Měj krásnej čas, pá a.
Aru. To tedy vskutku ano. Je tam toho k látání dost a dost :)
Přeju dny jak vyšitý, pá a.
Benetko... ty romantiku... Ještě že tě mám. Dík se zpožděním, ale velký. Měj se krásně a.
F.M.R.C., děkuju. Dosti mě uvádíš do rozpaků, leč mému egu je to velmi milé :) :) :) Ale už to stačí... Vážím si toho, že mě čteš a komentuješ.
Přeju krásný dny a hodně inspirace, pá a.
Janino!!! Bylo by snad možno, že by sis tu z někoho dělala šoufky?!? :) :) :)
Díky, pobavilas mě, a to se vždycky počítá. Přeju opožděně krásnej večer a.
Black... snažím se... ale fakt je, že je-li trhlin moc, už s tím těžko něco nadělat. No, uvidíme... Díky, měj se kvítečkově a.
Kočkodane - really sorry: omyvatelné ubrusy neoblibuji :) :) :) Ale taky nestírám :)
Měj se trvanlivě :), pá a.
Nino Lili, díky za vtipný koment! Já už taky nějakej ten ubrus a pár ubrousků poslala dál :)
Přeju pěkný dny, pá a.
Marcela.K.
22. 11. 2021Vyšívaný ubrus... také mám jeden ve skříni. Ten po mamince a rozloučit se s ním nedokážu i když vím, že na stůl už ho neprostřu. Poslala jsem ti od něj avizo.
Vím, že tenhle tvůj je vyšívanej jinak, ale přesto jsou si něčím velmi, velmi blízké. Tobě to jistě vysvětlovat nemusím.
Zeanddrich E.
21. 11. 2021Je to velice hezké
8hanko: kávičku? Čaj? Bábovku??? Díky, a zase se stav! Měj krásnou neděli a.
Janino, tentokrát jsem písmáku šetřila, ale brzy zas bude hůř :)
Díky, měj se krásně a.
Myslím si,jak dalece do toho vidím,že tvá díla by obstála v konkurenci opravdových mistrů.
Evženie Brambůrková
20. 11. 2021To je krása. I já si prostřu ten svůj pro všechny další šťastné dny.
blacksabbath
20. 11. 2021annn....štepuj, per......nedávej!!!!!!
Rty své ihned přisaj na tu
mou papulu z vixlajvantu,
o plusy se nepři,
mě lze snadno setřít. ;-)
Mně už došly štupovací nitě
tak jsem ho nechala na charitě... :D
Ať ti ubrus ještě dlouho slouží! Krásné a nápadité!
nech žijú plastové tácky a prestieranie v tráve. No tak plastové tácky možno nie, ale čkoľvek sa vyleje a namrví ostáva v prírode a netreba utierať každé steblo trávy extra.
nech žijú plastové tácky a prestieranie v tráve. No tak plastové tácky možno nie, ale čkoľvek sa vyleje a namrví ostáva v prírode a netreba utierať každé steblo trávy extra.
Vyšívané obrusy a vôbec prestrety stôl milujem, aj s tými, čo pri ňom sedia...patria k nemu aj omrvinky, rozliaty čaj, káva, docahujuca mačacia labka a spomienky...tých je stále viac ako aj sramov na obruse... pekné to tu máš
Jaj, ségra :) ...... Setkání s tebou a dievčaťom a pár dalšími: jako když skleničky vesele cinknou... Díky. Měj se krásně a.
ach annnie, jak ty to umíííš *
dievča z lesa
20. 11. 2021láska sa prestiera ... nádherná***
Abakus! Jaká nehoráznost - spálený ubrus... To má tvůj muž asi hodně žhavý srdce!
Díky, měj den veselej jak kávovej flíček a.
Aghoj Annie, chýbajú mi k šťastiu iba škvrny od kávy a ako poznám svojho najdrahšieho, bol by na niektorých miestach obrus prepálený.